09.02.2022, 14:55:48
Niestety dopiero teraz zauważyłem, że post jest edytowany i jest w nim rozwiązanie mojego problemu Dark Sagi. Jak widzę problem leży jednak w samej zawartości Uniona w wersji L. Dobra, nie widzę możliwości żeby sobie na forum oznaczyć / przypiąć post, to sobie po prostu to skopiuje do swoich porad do tego moda.
Gothic 2 – Przebudzenie (UA) w wersji 1.3 PL
Gothic 2 Gold – wersja z GoG
Pakiety / patche systemowe – Union L + Ninja 2.7.12
Pluginy - opiszę w osobnym temacie
Rozgrywkę porzuciłem mniej więcej pod koniec pierwszego rozdziału.
Modyfikacja graficznie wygląda bardzo fajnie, poza jedną rzeczą. Autor wymyślił, że dorzuci trawę do moda, a że dodał trawę, to żeby było widać rośliny do zebrania, to wziął te z Gothic’a 3 i chyba je do tego powiększył, przez co są monstrualne w porównaniu do bohatera i jest spory problem w ich zbieraniu.
Drugą rzeczą, na którą zwróciłem uwagę to ekonomia, która w tym modzie nie istnieje. Bryłki rudy przy odrobinie cierpliwości można zdobywać w nieskończoność grając w kości, złoża rudy żelaza i magicznej rudy, są z tego co zauważyłem niewyczerpalne. Można też jak przeczytałem w nieskończoność kuć i sprzedawać miecze, a i naprawdę sporo rudy jest pochowane po chatach.
Fabularnie, to zlepek Gothic 1, Ludzi z Górniczej Doliny, Mrocznych Tajemnic i czegoś jeszcze, co nie jest mi znane. Wydaje się rozsądnie zrobiony, choć nigdy nie byłem fanem tej starożytnej areny z MT.
Błędy miałem dwa, w czym jeden crash i raz zbugowała mi się pochodnia, być może przez wtyczkę, nie wiem.
Ponadto trochę w modzie brakuje części wpisów do dziennika o handlu i nauce.
Jest sporo nowości np. garbarstwo, trucizny, warzenie ryżówki, ale nie zdążyłem ich sprawdzić, żeby móc coś o nich napisać.
Podsumowując, modyfikacja nie dla mnie, choć całości ocenić nie mogę.
Gothic 2 – Przebudzenie (UA) w wersji 1.3 PL
Gothic 2 Gold – wersja z GoG
Pakiety / patche systemowe – Union L + Ninja 2.7.12
Pluginy - opiszę w osobnym temacie
Rozgrywkę porzuciłem mniej więcej pod koniec pierwszego rozdziału.
Modyfikacja graficznie wygląda bardzo fajnie, poza jedną rzeczą. Autor wymyślił, że dorzuci trawę do moda, a że dodał trawę, to żeby było widać rośliny do zebrania, to wziął te z Gothic’a 3 i chyba je do tego powiększył, przez co są monstrualne w porównaniu do bohatera i jest spory problem w ich zbieraniu.
Drugą rzeczą, na którą zwróciłem uwagę to ekonomia, która w tym modzie nie istnieje. Bryłki rudy przy odrobinie cierpliwości można zdobywać w nieskończoność grając w kości, złoża rudy żelaza i magicznej rudy, są z tego co zauważyłem niewyczerpalne. Można też jak przeczytałem w nieskończoność kuć i sprzedawać miecze, a i naprawdę sporo rudy jest pochowane po chatach.
Fabularnie, to zlepek Gothic 1, Ludzi z Górniczej Doliny, Mrocznych Tajemnic i czegoś jeszcze, co nie jest mi znane. Wydaje się rozsądnie zrobiony, choć nigdy nie byłem fanem tej starożytnej areny z MT.
Błędy miałem dwa, w czym jeden crash i raz zbugowała mi się pochodnia, być może przez wtyczkę, nie wiem.
Ponadto trochę w modzie brakuje części wpisów do dziennika o handlu i nauce.
Jest sporo nowości np. garbarstwo, trucizny, warzenie ryżówki, ale nie zdążyłem ich sprawdzić, żeby móc coś o nich napisać.
Podsumowując, modyfikacja nie dla mnie, choć całości ocenić nie mogę.