1. Znając możliwości Uniona i mając na uwadze fakt, że wtyczki zmieniające inne animacje już istnieją, na pewno można.
Być może dałoby radę, to zrobić bez pakietów skryptowych, biorąc animacje 2 poziomu, nazywając je, jak te trzecio poziomowe i tworząc z nich woluminy na zasadzie wszystkich nadpisujących oryginalne elementy teksturpacków. Nie wiem. Skryptów nigdy specjalnie nie analizowałem.
2. Moje dokumenty, folder "zapisane gry" w aktualnym profilu użytkownika i inne takie lokalizacje, w których współczesne gry przechowują swoje zapisy?
Być może dałoby radę, to zrobić bez pakietów skryptowych, biorąc animacje 2 poziomu, nazywając je, jak te trzecio poziomowe i tworząc z nich woluminy na zasadzie wszystkich nadpisujących oryginalne elementy teksturpacków. Nie wiem. Skryptów nigdy specjalnie nie analizowałem.
2. Moje dokumenty, folder "zapisane gry" w aktualnym profilu użytkownika i inne takie lokalizacje, w których współczesne gry przechowują swoje zapisy?