06.07.2024, 10:06:21
(05.07.2024, 09:45:42)Dynamind napisał(a):(05.07.2024, 00:53:59)Morgoth napisał(a): ...
Niestety po koniec dopadł mnie błąd który z tego co widziałem jest czymś na co nadziało się bardzo wielu innych graczy i jestem zaskoczony że wciąż nie został on naprawiony, zwłaszcza że przez niego można nie ukończyć modyfikacji.
Mianowicie podczas odbijania zamku, po pozbyciu się wszystkich wrogów miałem zagadać do Diego który nie miał dla mnie dialogu kontynuującego fabułę.
Doczytałem na forum że najczęściej wynika to z tego że zapodział się gdzieś ork, może nawet wypadł poza zamek czy mapę a z racji ukrytego licznika wszystko powinno pójść dalej po przyzwaniu brakującego orka.
Niestety u mnie nie poszło tak gładko. Najpierw trzeba było znaleźć jaki typ orka właściwie przywoływać. Znalazłem że z zamkiem powiązane są dwa typy orków i ich dowódca jednak spawn i zabicie każdego z nich nie dawał zamierzonego efektu.
Postanowiłem po prostu stać na środku zamku i spamować spawnem orków wszelkiego rodzaju pozwalając towarzyszom ich ubić. Na szczęście zadziałało, dialog się pojawił i mogłem dokończyć modyfikację.
...
Z tym odbiciem zamku to rzeczywiście coś powinni zrobić, dwukrotnie podchodziłem do Przebudzenia i kończyłem na odbiciu ,i nie ukończyłem ...a obok Imperium jest to najlepszy mod
W początkowych wersjach modyfikacji ten błąd, jak i ten związany z crashowaniem w okolicach zamku pojawiał się dość często.
Jednak wraz z ukazywaniem się kolejnych wersji tych zgłoszeń było coraz mniej, aż w końcu nie widziałem ich wcale i tu na forum i w innych mediach ( w tym zagranicznych ) poświęconych modyfikacjom do Gothica, gdzie ktoś o Przebudzeniu wspominał.
Ten wpis jest więc pierwszy od dawna, o którym wiem i dotyczy on wersji 1.1.2, jak myślę.
Jak będę kiedyś grał w Przebudzenie, to przyjrzę się temu dogłębniej, bo jak się patrzy na skrypty tego eventu, to nie widać tam jakiegoś błędu.
Jeśli ktoś go natrafi, to zawsze może tu poprosić o pomoc.