25.06.2016, 07:03:15
odnośnie błędu o którym mowa
jest
AI_Output(other,self,"DIA_Richter_KilledMorgahardPERM_15_00"); //Czy mogę coś jeszcze dla ciebie zrobić?
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_02"); //Dobrze, skoro sprawy tak się mają, to przygotowałem dla ciebie kolejne zadanie.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_03"); //Przed kilkoma dniami grupa opryszków uciekła z tutejszego więzienia.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_04"); //Ich przywódcą jest Morgahard. Chcę, żebyś go zabił.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_05"); //Spiesz się, nim zdążą uciec zbyt daleko.
i się to wyświetla gdy czytamy dialog
ponieważ jednak
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_04");
ma przypisaną linię dubbingowaną //Te sucze syny zwiały i schowały się w górach. Poszli w kierunku nowej wieży Xardasa.
więc mamy w dubbingu
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_02"); //Dobrze, skoro sprawy tak się mają, to przygotowałem dla ciebie kolejne zadanie.
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_03"); //Przed kilkoma dniami grupa opryszków uciekła z tutejszego więzienia.
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_04"); //Te sucze syny zwiały i schowały się w górach. Poszli w kierunku nowej wieży Xardasa.
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_05"); //Ich przywódcą jest Morgahard. Chcę, żebyś go zabił.
poprawny tekst obecnie po użyciu właściwej numeracji linii to
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_02"); //Dobrze, skoro sprawy tak się mają, to przygotowałem dla ciebie kolejne zadanie.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_03"); //Przed kilkoma dniami grupa opryszków uciekła z tutejszego więzienia.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_05"); //Ich przywódcą jest Morgahard. Chcę, żebyś go zabił.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_06"); //Spiesz się, nim zdążą uciec zbyt daleko.
z pominięciem linii 10_04
jest
AI_Output(other,self,"DIA_Richter_KilledMorgahardPERM_15_00"); //Czy mogę coś jeszcze dla ciebie zrobić?
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_02"); //Dobrze, skoro sprawy tak się mają, to przygotowałem dla ciebie kolejne zadanie.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_03"); //Przed kilkoma dniami grupa opryszków uciekła z tutejszego więzienia.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_04"); //Ich przywódcą jest Morgahard. Chcę, żebyś go zabił.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_05"); //Spiesz się, nim zdążą uciec zbyt daleko.
i się to wyświetla gdy czytamy dialog
ponieważ jednak
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_04");
ma przypisaną linię dubbingowaną //Te sucze syny zwiały i schowały się w górach. Poszli w kierunku nowej wieży Xardasa.
więc mamy w dubbingu
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_02"); //Dobrze, skoro sprawy tak się mają, to przygotowałem dla ciebie kolejne zadanie.
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_03"); //Przed kilkoma dniami grupa opryszków uciekła z tutejszego więzienia.
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_04"); //Te sucze syny zwiały i schowały się w górach. Poszli w kierunku nowej wieży Xardasa.
AI_Output (self ,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_05"); //Ich przywódcą jest Morgahard. Chcę, żebyś go zabił.
poprawny tekst obecnie po użyciu właściwej numeracji linii to
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_02"); //Dobrze, skoro sprawy tak się mają, to przygotowałem dla ciebie kolejne zadanie.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_03"); //Przed kilkoma dniami grupa opryszków uciekła z tutejszego więzienia.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_05"); //Ich przywódcą jest Morgahard. Chcę, żebyś go zabił.
AI_Output(self,other,"DIA_Richter_KillMorgahard_10_06"); //Spiesz się, nim zdążą uciec zbyt daleko.
z pominięciem linii 10_04
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"