12.07.2016, 20:17:03
(12.07.2016, 19:18:38)rydzyk211 napisał(a): Są miejsca na które można wskoczyć w jednym miejscu(punkt A), przejść kawałek dalej (punkt B) a np ork tam nie wskoczy bo jest za wysoko bo nie poleci do pkt A tylko pozostanie przy pkt B i będzie starał się zaatakować. Więc w pewien sposób jest to oszustwo bo wykorzystuje się brak mózgu u takiego orka i atakuje się go z bezpiecznej pozycji. Są też miejsca gdzie można danego moba zbugowac, że nie poleci dalej tylko będzie biegł w miejscu i to jest kolejna kwestia z wykorzystaniem otoczenia
Gothic 2 to stara gra i AI orka nie stoi na dużym poziomie.
Walka z łukiem w gothicu nie jest idealna ale w takie formie dostaliśmy ją od twórców wiec tak z niej korzystamy. AI jest równie głupie w przypadku walki mieczem. Wykorzystywanie głupoty przeciwnika i tworzenie na jej podstawie jakiejś strategi jest jak najbardziej uczciwe. A jeśli macie problem z tym że ork nie wejdzie na skalę tylko będzie stał pod nią i krzyczał traktujcie jako fakt że orkowie nie potrafią wchodzić na skały albo napiszcie list żalami do PB .