09.04.2019, 14:14:08
(09.04.2019, 12:05:28)N1kX napisał(a):(09.04.2019, 11:54:07)Wiwir napisał(a):Nie do końca. Wcześniej nie wiedzieli, jak robić modę i dlatego zawsze używano dekompilowanych skryptów z oryginału. W modach INSEL są one również używane, można je bezpiecznie usunąć, aby zmniejszyć wagę modów, najważniejsze jest, aby nie usuwać tego, co jest używane w mod. To samo dotyczy KHORANY(09.04.2019, 11:23:28)N1kX napisał(a): Następnie zdekompiluj mod za pomocą gothic sourcer 3.15. Błędy występujące podczas dekompilacji są prawdopodobnie błędami ze względu na konstrukcję if-else, kompilator jest zdezorientowany i czasami przesuwa skrypt trochę, łatwo je naprawić.
(Ну тогда декомпилируй мод с помощью gothic sourcer 3.15. Ошибки, которые возникают при декомпиляции, это наверно ошибки из-за конструкции if-else , в них компилятор путается и бывает что немного сдвигает или рушит скрипт, поправить их не составляет большого труда.)
W przypadku moda INSEL już to wczoraj zrobiłem .Boli mnie to że nie potrafię wyciągnąć właściwego pliku GOTHIC dat
z tego drugiego moda czyli KHORANA . Już po użyciu GothicVDFS mój plik "GOTHIC dat" waży 7.5 MB i zawiera dialogi z gothica a nie z moda.
(Не совсем. Раньше делать моды не умели, и поэтому всегда использовались декомпилированные скрипты от оригинала. В моде INSEL тоже они используются, их можно смело удалить, чтобы облегчить вес мода, главное не удалять то, что используется в моде. Тоже самое и в KHORANA )
Zgodnie z sugestią przekopałem wszystko co się zdekompilowało i nie mogę znaleźć postaci z moda.