13.02.2020, 18:20:00
Funkcja działa, tak jak poprzednia, czyli przy jednym jabłku, nie jest ono usuwane
W Spacer'ze, w oknie przycisku aktywującego, jak wpisuje mu w useWithItem string:ITFO_APPLE, to w ogóle nie usuwa, a =string:ITFO_APPLE wpisać nie mogę, bo pokazuje jakiś błąd
No i wyczytałem w temacie na TM, że się tak nie da. Faktycznie, jak się usunie z useWithItem przy przycisku to jabłko, to wtedy nawet przy jednym egzemplarzu jest ono usuwane, co raczej średnio mnie urządza, bo przycisk wtedy można aktywować bez wymaganego przedmiotu. Z drugiej strony, w Nocy Kruka, Merdarion daje nam po jednym kamieniu ogniskującym do aktywacji platform i tam jakoś to działa. To chyba jakaś skryptowa wyższa matematyka dla mnie.
Zacząłem grzebać w Spacer'ze przy przycisku aktywującym z opcją conditionFunc i faktycznie, może i coś by się tu dało zdziałać, ale marny ze mnie skrypter.
Tu jest ten temat:
https://themodders.org/index.php?topic=22003.0
A czy animacje np otwieranie skrzyni, modlitwa, wciśnięcie przycisku mają jakieś swoje nazwy i można skryptem zmusić bohatera żeby odegrał taką animację? Jeśli są, to gdzie znaleźć ich nazwy?
W Spacer'ze, w oknie przycisku aktywującego, jak wpisuje mu w useWithItem string:ITFO_APPLE, to w ogóle nie usuwa, a =string:ITFO_APPLE wpisać nie mogę, bo pokazuje jakiś błąd
No i wyczytałem w temacie na TM, że się tak nie da. Faktycznie, jak się usunie z useWithItem przy przycisku to jabłko, to wtedy nawet przy jednym egzemplarzu jest ono usuwane, co raczej średnio mnie urządza, bo przycisk wtedy można aktywować bez wymaganego przedmiotu. Z drugiej strony, w Nocy Kruka, Merdarion daje nam po jednym kamieniu ogniskującym do aktywacji platform i tam jakoś to działa. To chyba jakaś skryptowa wyższa matematyka dla mnie.
Zacząłem grzebać w Spacer'ze przy przycisku aktywującym z opcją conditionFunc i faktycznie, może i coś by się tu dało zdziałać, ale marny ze mnie skrypter.
Tu jest ten temat:
https://themodders.org/index.php?topic=22003.0
A czy animacje np otwieranie skrzyni, modlitwa, wciśnięcie przycisku mają jakieś swoje nazwy i można skryptem zmusić bohatera żeby odegrał taką animację? Jeśli są, to gdzie znaleźć ich nazwy?