14.02.2020, 18:20:39
To już chyba za trudne dla mnie. Wrócę do tej "mikstury modlitwy" na razie i to będę przeglądał. Dzięki
Znalazłem taką stronkę z dźwiękami z Gothica, może komuś się przyda.
https://soundofgothic.pl/
N1kX, wiesz może, czy jest jakaś funkcja do skryptu, żeby po śmierci określonego potwora, otworzyła się brama?
N1kX, вы не знаете, есть ли функция для сценария, чтобы после смерти определенного монстра ворота открылись?
Znalazłem taką stronkę z dźwiękami z Gothica, może komuś się przyda.
https://soundofgothic.pl/
(20.02.2020, 09:02:05)Erwin napisał(a): Co do tych skrzyń i pułapek w nich zawartych, to ja widzę to tak:
1. Skrzynia w domu z pełzaczami.
Przywracam usunięte drzwi. Gracz znajduje tam skrzynię, która już się pojawiła. Gdy ją otwiera, drzwi się zatrzaskują i insertuje się jakiś potworek lub potworki ( w tej chwili ciężko mi to zbalansować ). Najlepiej jakaś nowa odmiana, z tych dodanych lub z WoG’a. Po zabiciu potworka, drzwi się otwierają lub po podniesieniu z niego jakiegoś itemu np. serca. Pułapka działa tylko jednorazowo. Nie wiem tylko, czy da się skryptowo tak zrobić, że po zabiciu konkretnego stwora, czy podniesienia odpowiedniego itemu, da się ustawić otwarcie drzwi.
N1kX, wiesz może, czy jest jakaś funkcja do skryptu, żeby po śmierci określonego potwora, otworzyła się brama?
N1kX, вы не знаете, есть ли функция для сценария, чтобы после смерти определенного монстра ворота открылись?