28.04.2020, 13:00:12
Dobra. Zrobiłem tak. Skopiowałem sobie plik "Stalabit" z Korzeni Zła. Pozamieniałem tam nazwy waypointów, żeby były te z Jarkendaru i tam jest tak, że w description nie ma opcji Koniec, jest tylko Rozgrzej stal, a jak rozumiem, to ta opcja powoduje błąd, więc cofam, to co napisałem wcześniej i zróbmy to jak w Korzeniach - klikasz na piec i masz description tylko z opcją rozgrzej stal, rozgrzewasz, animacja się kończy i wszystko się zamyka.
N1kX mam pytania :
1. Czy przy ogrywaniu Imperium Popiołów muszę mieć zainstalowany g2mdk-2.6 plus g2mdk-2.6a ?
Na pewno po ostatnich perypetiach będę robił reinstal Gothica na laptopie, a że już nie pracuję w Spacer'ze, to z chęcią bym tego nie instalował.
2. Czy dalej w systempacku 1.8 jest dodana ta opcja, że martwi NPC mają w ekwipunku swoje pancerze?
Mam na myśli tę część kodu:
[Armor_unlock_in_trade]
Addr = "0x0070AF4B"
Type = "hex"
New = "0F 85 00 00 00 00"
[Armor_unlock_in_npc]
Addr = "0x0070B6BC"
Type = "hex"
New = "75 00"
( kod skopiowany z forum, w systempacku nie patrzyłem )
W Imperium tego nie ma. Jest to zablokowane z content, czy twórcy to usunęli? Jeśli dalej jest ta opcja, czy można ją wyłączyć w systempack.ini? Czy w patchu Union+systempack 1.9 też to jest ?
N1kX mam pytania :
1. Czy przy ogrywaniu Imperium Popiołów muszę mieć zainstalowany g2mdk-2.6 plus g2mdk-2.6a ?
Na pewno po ostatnich perypetiach będę robił reinstal Gothica na laptopie, a że już nie pracuję w Spacer'ze, to z chęcią bym tego nie instalował.
2. Czy dalej w systempacku 1.8 jest dodana ta opcja, że martwi NPC mają w ekwipunku swoje pancerze?
Mam na myśli tę część kodu:
[Armor_unlock_in_trade]
Addr = "0x0070AF4B"
Type = "hex"
New = "0F 85 00 00 00 00"
[Armor_unlock_in_npc]
Addr = "0x0070B6BC"
Type = "hex"
New = "75 00"
( kod skopiowany z forum, w systempacku nie patrzyłem )
W Imperium tego nie ma. Jest to zablokowane z content, czy twórcy to usunęli? Jeśli dalej jest ta opcja, czy można ją wyłączyć w systempack.ini? Czy w patchu Union+systempack 1.9 też to jest ?