28.06.2021, 00:32:05
Błędy które znalazłem:
1. Fajeth - błąd w dialogu, zła odmiana słowa sługa. Błąd dwukrotny.
2. Świątynia Śniącego - błąd z teksturą kamieni, działających jako "drzwi", na button. Kamienie były koloru czerwonego.
3. Lifor - złe wyposażenie. Lifor przedstawiając się jako nowicjusz miał pancerz maga ognia.
4. Pyrokar - błąd z podstawki. Mówił o zdrajcy - Pedro, jako o aspirancie do tytułu Arcymaga Ognia, gdzie on co najwyżej mógł zostać Magiem Ognia. Warto by zmienić chociaż dialog, ale to pierdoła i moje widzimisię.
5. Torlof misja Strach przed złymi - Niepoprawna ilość poszukiwaczy. W obozie Dextera pojawił się tylko jeden poszukiwacz, którego zabicie zakończyło pozytywnie misje.
6. Henry misja Mistrz Gildii - brak polskich znaków w dialogach ORAZ w dzienniku.
7. Misja Wyprawa Rhena - w dialogu wystąpił slash \ jednak tutaj trzeba sprawdzić dialog, gdyż nie jestem tego pewien.
8. Brak zmiany lokacji osób należących do gildii łowców nieumarłych, gdy zakończymy z nimi wątki. Wspominają nam w dialogu, że muszą wracać, natomiast sprawa ma się inaczej, przez co taki Florian siedzi w jaskini, eliminując sens misji - Niewygodny świadek, siedząc koło dwóch bandytów jako strażnik miejski, w pełni ich tolerujący.
9. Rozmowa z Nicolaiem - bug expa. Możemy zapraszać go na statek, wyrzucać i znów zapraszać przez co mamy darmowy exp. Nie sprawdzałem ile razy można to użyć. Z pewnością zanim dojdzie do portu, można to robić wielokrotnie, sprawdziłem to 3 razy otrzymując 600 expa.
10. Pedro na Irdorath - bezsensowne otoczenie. Pedro siedzi jako więzień, a orkowie dali mu pod rękę kuszę z magiczną amunicją oraz zwój przyzwania szkieleta. Chcieli mu dać chyba szansę na ucieczkę.
11. Irdorath - Po użyciu przełączników w wieżach, jeżeli wcześniej zagadamy do członków Mrocznego zakonu, przez co znajdą się oni w pomieszczeniu, wywołamy bug. Jeden z nich wystrzeli przed obracającą się platformę, zacznie się kręcić i wystrzeli niczym postać z Cyberpunka. Jednak zdaję sobie sprawę, że mógłbyć to bug indywidualny.
12. Ostateczny boss gildii nieumarłych w formie demona, jest całkowicie zbugowany, niby walka powinna być epicka, a bijemy zamrożony kawałek mięcha, aż zdechnie. Uważam że to ogromne niedopatrzenie.
No i to by było na tyle, z tego co zaobserwowałem.
1. Fajeth - błąd w dialogu, zła odmiana słowa sługa. Błąd dwukrotny.
2. Świątynia Śniącego - błąd z teksturą kamieni, działających jako "drzwi", na button. Kamienie były koloru czerwonego.
3. Lifor - złe wyposażenie. Lifor przedstawiając się jako nowicjusz miał pancerz maga ognia.
4. Pyrokar - błąd z podstawki. Mówił o zdrajcy - Pedro, jako o aspirancie do tytułu Arcymaga Ognia, gdzie on co najwyżej mógł zostać Magiem Ognia. Warto by zmienić chociaż dialog, ale to pierdoła i moje widzimisię.
5. Torlof misja Strach przed złymi - Niepoprawna ilość poszukiwaczy. W obozie Dextera pojawił się tylko jeden poszukiwacz, którego zabicie zakończyło pozytywnie misje.
6. Henry misja Mistrz Gildii - brak polskich znaków w dialogach ORAZ w dzienniku.
7. Misja Wyprawa Rhena - w dialogu wystąpił slash \ jednak tutaj trzeba sprawdzić dialog, gdyż nie jestem tego pewien.
8. Brak zmiany lokacji osób należących do gildii łowców nieumarłych, gdy zakończymy z nimi wątki. Wspominają nam w dialogu, że muszą wracać, natomiast sprawa ma się inaczej, przez co taki Florian siedzi w jaskini, eliminując sens misji - Niewygodny świadek, siedząc koło dwóch bandytów jako strażnik miejski, w pełni ich tolerujący.
9. Rozmowa z Nicolaiem - bug expa. Możemy zapraszać go na statek, wyrzucać i znów zapraszać przez co mamy darmowy exp. Nie sprawdzałem ile razy można to użyć. Z pewnością zanim dojdzie do portu, można to robić wielokrotnie, sprawdziłem to 3 razy otrzymując 600 expa.
10. Pedro na Irdorath - bezsensowne otoczenie. Pedro siedzi jako więzień, a orkowie dali mu pod rękę kuszę z magiczną amunicją oraz zwój przyzwania szkieleta. Chcieli mu dać chyba szansę na ucieczkę.
11. Irdorath - Po użyciu przełączników w wieżach, jeżeli wcześniej zagadamy do członków Mrocznego zakonu, przez co znajdą się oni w pomieszczeniu, wywołamy bug. Jeden z nich wystrzeli przed obracającą się platformę, zacznie się kręcić i wystrzeli niczym postać z Cyberpunka. Jednak zdaję sobie sprawę, że mógłbyć to bug indywidualny.
12. Ostateczny boss gildii nieumarłych w formie demona, jest całkowicie zbugowany, niby walka powinna być epicka, a bijemy zamrożony kawałek mięcha, aż zdechnie. Uważam że to ogromne niedopatrzenie.
No i to by było na tyle, z tego co zaobserwowałem.