Gratt go przerobi i będzie inny. Wyczucie nowych możliwości, na przykład:
1. W ekwipunku zapamiętane jest miejsce, w którym zostało przerwane
2. zostaną dodane notatki do książek / notatek, które nie zostały przeczytane
3. poprawki błędów i więcej.
Niezła aktualizacja wtyczki MiscUtils autorstwa Slavemaster na Union. Język nie ma znaczenia.
Poprawki z tej wtyczki
1. Podczas długiej gry w ekwipunku GG gromadzi się wiele niepotrzebnych kluczy. Dlatego dodano automatyczne usuwanie kluczy podczas otwierania skrzyń lub drzwi w przypadkach, gdy w całej lokacji nie ma ani jednej zamkniętej skrzyni lub zamkniętych drzwi, które można otworzyć tym kluczem. Łatwo się domyślić, że w niektórych przypadkach automatyczne usuwanie jest niepożądane, więc nie działa, gdy klawisz spaceru (SHIFT) jest przytrzymany. Będziesz musiał przytrzymywać ten klucz za każdym razem, gdy otwierasz skrzynię lub drzwi.
2. Nieprzeczytane dokumenty zostaną oznaczone specjalną ikoną w celu szybszego wyszukiwania w ekwipunku lub interfejsie kontenera.
3. Nowe przedmioty w ekwipunku będą również oznaczone specjalną ikoną.
4. Czasami pozycja w ekwipunku może zostać zastąpiona inną o podobnej nazwie. Na przykład ItMi_GoldRing na ItMi_Gold. Ten błąd został naprawiony.
5. Ogłuszając postacie, które nie miały czasu na dokończenie interakcji z obiektami mobsi, niepoprawnie tracili przytomność. Ten błąd został naprawiony przez wymuszone przerwanie interakcji.
6. Wszyscy NPC odnawiają swoje HP o północy, nawet ci, z którymi toczy się bitwa. Dlatego dodano możliwość wyłączenia odzyskiwania dla NPC znajdujących się najbliżej gracza.
7. Jeśli np. Szybko na przemian wciskamy klawisze 1 i 2, to postać będzie mogła wyjmować broń, dopóki nie wykona wszystkich tych poleceń, a gracz na cały czas straci kontrolę nad postacią. Dlatego dodano limit liczby takich wiadomości w kolejce gracza.
8. Kiedy wchodzisz do wody i próbujesz zdobyć / wyjąć broń, AI postaci zawiesza się, dopóki nie wyjdzie z wody. Ten błąd został naprawiony.
9. Często po bitwie musisz odnowić swoje HP / Mana, jedząc wielokrotnie ten sam przedmiot. Jest to bardzo długie i żmudne. W związku z tym dodano możliwość zmuszania postaci do zjadania obiektu na autopilocie z pięciokrotnym przyspieszeniem czasu dla całego świata gry. Aby to zrobić, musisz coś zjeść, trzymając Shift.
10. Można teraz zapisywać i ładować płonące pochodnie leżące w pobliżu, a także płonącą pochodnię w dłoni YG. Płonące pochodnie są teraz usuwane ze świata podczas oddalania się od głównego bohatera.
11. Płonąca pochodnia w dłoni GG jest wymieniana na nową podczas teleportacji i przemieszczania się do nowej lokacji, co naprawi zanikanie efektu palenia w tych przypadkach.
12. Teraz możesz wybrać, dla których kategorii przedmiotów ich bardziej szczegółowy opis zostanie wyświetlony, gdy gracz przejdzie na nie.
13. Ostatnio zaktualizowane misje są wyświetlane w dzienniku jako pierwsze (opcjonalnie).
https://worldofplayers.ru/threads/41521/post-1079823