Zadania poboczne w GD
Jeśli nic nie było zmieniane w Globalu/Przeznaczeniu, to amulet jest oznaczony jako przedmiot zadaniowy. Szkielet-mag powinien zatem tam gdzieś leżeć.
Odpowiedz
(10.10.2022, 08:31:01)Klimek napisał(a): Amulet ma na pewno szkielet mag w krypcie. Jeżeli Angar jest w zamku to pewnie nie znalazłeś go jak był na Wieży Mgieł. Dostać się do krypty można tylko wykonując zadanie z teleportami. Dziwne, że nie masz tego amuletu, pewnie nie przeszukałeś ubitego maga szkieleta a on zniknął, jeśli amulet nie ma przypisanej flagi uniemożliwiającej znikanie ciała.

Jeśli jest tak jak napisałem powyżej to zadanie może uratować wcześniejszy zapis albo kod na amulet.

Angara w Wieży Mgieł spotkałem, ale zadanie z amuletem dał mi dopiero w zamku, tak jak opisałem. Specjalnie do niego zachodziłem co rozdział. Może nie przeszukałem maga choć wątpię w to. No nic zobaczymy jak to się rozwinie. Rozumiem, że normalnie Angar idzie za mną w okolice krypty? Czy daje zadanie, a ja sam szukam?
Odpowiedz
Nie idzie. Samemu trzeba iść pod kryptę. Angar powinien się tam przenieść podczas dialogu z Garondem na początku 4 rozdziału, kiedy mówimy, że wróciliśmy.
Odpowiedz
Ja to powiem tylko tyle, że jak się nie będzie dało odratować tej misji w tradycyjny sposób, to ja bym ten amulet przyzwał na Twoim miejscu kodem po prostu, bo szkoda tracić questa w taki głupi sposób.
Odpowiedz
(10.10.2022, 21:17:07)Dota napisał(a): Ja to powiem tylko tyle, że jak się nie będzie dało odratować tej misji w tradycyjny sposób, to ja bym ten amulet przyzwał na Twoim miejscu kodem po prostu, bo szkoda tracić questa w taki głupi sposób.
Ciekaw jestem czy ten  patch by pomógł    https://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=1263
Odpowiedz
Wydaje mi się, że w tej sytuacji samo przyzwanie amuletu wystarczy i nie ma konieczności korzystania z tej łatki, która jak Quasch napisał, może generować inne błędy. Aczkolwiek fakt faktem sam jestem ciekaw jak ten patch działa w praktyce.
Odpowiedz
(10.10.2022, 19:28:45)Erwin napisał(a): Nie idzie. Samemu trzeba iść pod kryptę. Angar powinien się tam przenieść podczas dialogu z Garondem na początku 4 rozdziału, kiedy mówimy, że wróciliśmy.

No i wszystko jasne. Rację miał Erwin. Po rozmowie z Garondem, Angar przemieszcza się pod jaskinie i kryptę, w rozmowie naprowadza na jaskinię, amulet leży sobie na środku i błyszczy, a wszelcy martwi oponenci zostali widać zabici wcześniej i już ich nie ma. Obyło się bez kodów. Podejrzewam że wersja 1.6 ma znaczenie i dlatego jest tu trochę inaczej niż zwykle, dzięki wszystkim za pomoc.
Odpowiedz
Co do zadania z Urizielem i przebaczeniem od Corristo/Tymorisina. Co muszę teraz zrobić, gdy pogadałem z Gomezem na ten temat żeby Tymorisin i Corristo się pojawili?
Odpowiedz
Czy nie trzeba poczekać do północy albo wypytać strażników o zjawy na zamku? Nie pamiętam już dokładnie. A jak brzmi ostatni wpis?
Odpowiedz
Powiem jeszcze, że pojawianie się duchów, nawet jeśli zagadnąłeś o tym Gomeza, możliwe będzie po wykonaniu zad "Stara kopalnia".
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(03.12.2022, 10:33:36)Tituf napisał(a): Powiem jeszcze, że pojawianie się  duchów, nawet jeśli zagadnąłeś o tym Gomeza, możliwe będzie po wykonaniu zad "Stara kopalnia".

Stara Kopalnia już oczyszczona w drugim rozdziale została przeze mnie? Czyli muszę kogoś o te duchy zagadać poza Gomezem jak ktoś zasugerował wyżej?
Odpowiedz
Jednym z warunków jest oczyszczenie kopalni dla Gomeza i powiadomienie go o tym. Skoro zadanie wykonane, to nie ma już z kim o tym gadać.
Jak masz wpis o potrzebie przebaczenia duchów Gomezowi, to akcja pójdzie wg wpisu Klimka wyżej.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
gadałem z Bertem o tym wybijaniu orków wokół zamku. Wybiłem cały pierścień oblężenia i nie ma z nim dialogu o tym że wybiłem orków. Jak mam to zrobić.
Odpowiedz
trzeba do R3 włącznie zabić 24 elitarnych, 60 wojowników i 10 szamanów - co najmniej - prawdopodobnie nie wybiłeś wg licznika
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(05.04.2023, 15:29:22)Tituf napisał(a): trzeba do R3 włącznie zabić 24 elitarnych, 60 wojowników i 10 szamanów - co najmniej - prawdopodobnie nie wybiłeś wg licznika

nie widziałem licznika ale dla pewności najlepiej jest oczyścić całe GD z orków?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości