Sarkeras - Artefakt Pradawnych PL
#1
[Obrazek: rHzB54G.png]

''Wojna jest nieunikniona, więc królestwo potrzebuje magicznej rudy. Wiele ekspedycji zostało wysłanych do kopalń w celach jej wydobycia. Jesteś jednym z najlepszych sług króla i dostajesz rozkaz, by sporządzić raport o sytuacji w kopalni. Gdy docierasz na miejsce okaże się, że to nie będzie twoje jedyne zadanie...''

Autor: Golden Age
Data wydania: 11.08.2014

Mod oferuje:
- całkowicie nowy świat z nową historią
- około 20 nowych misji
- 15 nowych NPC
- około 3 godziny rozgrywki
- nowe ekrany statystyk, ekwipunku, dziennika
- nowa ścieżka dźwiękowa
- nowe obiekty interaktywne
- nowe potwory

Screeny:
[Obrazek: eo7EzJO.png]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#2
Brak creditsów, tak samo w temacie "Czarne Serce", ja tam zawsze lubię wiedzieć kto tłumaczył, testował itd :D
 
Odpowiedz
#3
Tłumaczył Quasch a skryty przygotował Taliasan.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#4
Nie ma to jak z zwykłego zwiadowcy zostać poskromicielem besti :D
Odpowiedz
#5
Animacje w tym modzie wymiatają ^^
Odpowiedz
#6
Animacje na plus , bardzo fajny modzik
Odpowiedz
#7
mini mod
można pograć z braku laku Język
szkoda że nie ma już więcej dużych modów tylko same knypki :D.
w oczekiwaniu na returna 2.0 i destiny
Odpowiedz
#8
Ty sie ciesz, że wychodzą te małe " knypki ".
Jestem właśnie na etapie "braku modów" i chyba nie chcesz wiedzieć jakie to uczucie Język
Odpowiedz
#9
Lepiej niech wychodzą małe mody mające ciekawą i wciągającą fabułę niż wielkie giganty,w których można się pogubić w wątkach skacząc z jednego po drugim.
Odpowiedz
#10
Cytat:Lepiej niech wychodzą małe mody mające ciekawą i wciągającą fabułę niż wielkie giganty,w których można się pogubić w wątkach skacząc z jednego po drugim.

tak się dzieje zazwyczaj gdy gracz ma problemy z czytaniem i rozumieniem tekstu pisanego
to się ostatnio w Polsce nasiliło jak wskazują badania naukowe
to wina systemu edukacji ale także gier FPP typu mega wypas grafa plus "podążaj za wskaźnikiem oraz produkcji typu Metin
zaburzających myślenie przyczynowo -skutkowe
gdy RPG zawsze wymagały pewnych zdolności intelektualnych ;)
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#11
Potwierdze że gry teraz mają w większości Zaznacz wskaźnik na mapie, biegnij za nim i wykonaj zadanie coś typu Risen 3 (brak myślenia po prostu bieganie za znacznikiem) ale nie o to mi chodziło,chodzi o nasilenie wątków skakanie z jednego na drugi,tu ratujesz tu,potem nagle znowu kolejne zagrożenie i ratujesz tamto.Lekki brak rozsądnego myślenia zamiast poczekać trochę to skakania z miejsca na miejsce i ratowanie "świata" 8 razy w ciągu jednej gry..
Odpowiedz
#12
Cytat:ale nie o to mi chodziło,chodzi o nasilenie wątków skakanie z jednego na drugi,tu ratujesz tu,potem nagle znowu kolejne zagrożenie i ratujesz tamto.Lekki brak rozsądnego myślenia zamiast poczekać trochę to skakania z miejsca na miejsce i ratowanie "świata" 8 razy w ciągu jednej gry..

dlatego w Przeznaczeniu ratowanie świata odbywa się we wszyskich wątkach równolegle :D

niemniej nieco odbiegliśmy od tematu
aby być bardziej w temacie dopiszę że nie grałem Lol
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#13
Trzy lata... Może warto odświeżyć moda? Wiele nowinek skryptowych godnych polecenia (chociażby pokonanie przeszkody poprzez złapanie za łańcuch - chyba dobrze pamiętam...).
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#14
Sarkeras - Artefakt Pradawnych - recenzja
Król wysyła nas po raport do swojej kopalni rudy. Jak docieramy na miejsce to przejście, którym przyszliśmy się zawala, a my zostajemy uwięzieni w dolinie z kopalnią - tak zaczyna się nasza rozgrywka. W temacie ogólnym pisałem o tym modzie, że zapamiętałem z niego tylko finałowego bossa i teraz wiem czemu tak napisałem, bo pierwsza część rozgrywki jest nudna jak przysłowiowe "flaki z olejem" - przynieść, zanieść, znaleźć. Do tego postacie są "płaskie", a dialogi mało ciekawe. Zabawa zaczyna się kiedy wchodzimy do dolinki za kratą. Pojawia się kilka naprawdę fajnych zagadek do rozwikłania, nowy rodzaj potwora, parę ciekawych nowinek skryptowych jak przeszukiwanie regałów i sarkofagów, przemiana w potwora inicjowana przejściem przez „niby-teleport”, czy zabawa w Tarzana.
Króciutka modyfikacja - powtórne jej przejście zajęło mi około 2 godzin. Można niby zagrać pod zręczność i łuki, ale odniosłem wrażenie, że gra sugeruje mi bardziej wybór siły i broni jednoręcznej. Walki raczej proste, no może poza ostatnią, bo faktycznie finałowy boss jest dość osobliwym tworem. Jak ktoś nie chce się z nim cackać, to polecam sobie zostawić na niego dwa zwoje bryły lodu, co szybko załatwia temat. Dwóch wojowników cienia na raz też może niektórym sprawić problem, ale w ostateczności można ich zaciągnąć pod maga ( nie ma co żałować straconego expa na tym etapie ).
Moda mogę polecić tylko ze względu na zagadki i kilka ciekawych mechanik skryptowych. Ktoś kto szuka ciekawej fabuły i dialogów będzie raczej niezadowolony. Mimo wszystko grało mi się przyjemnie.

[Obrazek: 7tVfqKg.jpg]

[Obrazek: HYfWcq7.jpg]

[Obrazek: yQmISQC.jpg]
[Obrazek: pYMBAnd.jpg]
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości