Postępy prac
#16
Drogie dzieci, pani Keo i panowie. Chyba nikogo nie pominąłem, a jeśli tak, taka osoba na pewno się upomni. :>

  Jak już wiecie, zgodziłem się zostać głównym zwierzchnikiem projektu 'Klasztor', mimo dawnej zapowiedzi, że przejdę w stan spoczynku przy poziomie reputacji na forum wynoszącym 100. No cóż, później emerytura miała zawitać po wydaniu 'Korzenia Zła'. Mawiają, że do trzech razy sztuka, tak więc ten mod będzie już na pewno ostatnim w mojej Gothicowej karierze.

  Moja przygoda z forum rozpoczęła się od Areny Przeznaczenia, bądź co bądź najlepszego eventu, w jakim miałem przyjemność brać udział odnośnie gry Gothic. Potem już aktywnie brałem udział w pracach nad Epilogiem. Przy okazji tworzenia Przebudzenia sobie odpocząłem i bardzo dobrze, bo w Korzeniach Zła wpadłem na kilka ciekawych pomysłów, które sami możecie już poznać grając w tę modyfikację. Teraz ruszył projekt Klasztor, a jako, że pasują mi te klimaty, to postaramy się z chłopakami zrobić coś intrygującego.

  Kończąc personalne dywagacje, chciałbym przedstawić wam niejako sytuację, w jakiej jest team MIT. Modyfikacja tworzona jest od początku na ZENie, gdzie mamy jedynie krajobraz i parę budowli w stanie surowym. Stworzyć trzeba dosłownie wszystko, począwszy od roślinek, idąc przez płotki, meble, aż po całe domki i wszystko, co gracz chce dotknąć lub użyć. Ale to nie koniec, muzyka oraz całe siatki WPków i FPków są również do zrobienia. A to sam początek, bo jak gotowy jest świat, to można dopiero ruszać na poważnie ze skryptami, dialogami i tak dalej. Zazwyczaj świat mieliśmy już gotowy, bo oryginalne ZENy przerabialiśmy według upodobań, ale szło to szybko, bo szablon mieliśmy przed oczami. Teraz stoimy przed całkowicie nowym zadaniem - trudnym, ale ciekawym.

  Nie będę operował żadnymi datami, bo każdy z teamu ma swoje życie. Wiem tylko po sobie, że jak wrócę z pracy, to najlepiej bym sobie zjadł coś dobrego i nie siadał do drugiej pracy, tyle że tym razem wolontariat jako taki. No ale cóż, wpadło się w pęta Gothica już z dekadę temu, to ciężko się wydostać. Może warto zrobić to jeszcze jeden raz dla ogólnej radości.

  Pytam się was więc droga społeczności. Pomożecie? Póki forum żyje, to jakiekolwiek chęci do tworzenia żyją. Jestem człowiekiem raczej introwertycznym, więc mało się udzielam jako tako w dyskusjach, ale powiem wam, że prace nad ZENem trwają i codziennie staram się coś tam nowego dodać.

  Często lał wody nie będę, ale w teamie są osoby towarzyskie, więc osamotnieni nie będziecie. :>

  Dziękuję wszystkim za przeczytanie orędzia i pozdrawiam. Za potęgę magii!
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
#17
Cytat:Pomożecie?
Pomożemy!

Ja oczywiście mogę pomóc tylko jako kibic i wierny fan waszych dzieł. Jestem takiej myśli, że jednym z mocniejszych motorów napędowych dla tego typu przedsięwzięć jest to, aby było dla kogo je robić. A więc róbcie ja dla takich jak ja oraz inni, którzy z przyjemnością zagrywają się w wasze modyfikacje. :>

Ojcem Projektu zostaje w tym przypadku Michał a Memorius ustępuje mu miejsca jako zasłużony weteran / emeryt? Troll
Odpowiedz
#18
Oczywiście, tak było ustalone z góry.
Jestem już za stary by się denerwować o efekty w czasie testów.
Decyduje Michał bo robi tym razem zdecydowanie najwięcej.
Nie oznacza to, że my nic nie robimy. Prace trwają w różnych płaszczyznach.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#19
Pomógłbym, no ale nie mam zbytnio czasu, bo zajmuję się swoim projektem.
Jedyne co mogę zrobic, to trzymać kciuki i życzyć wytrwałości. Ale i tak każdy wie, że nas nie zawiedziecie. :)
 JESTEM KIMŚ KTO WYZWOLI CAŁĄ MYRTANĘ
 JESTEM ZERTIN PALLADYN INNOSA   
Odpowiedz
#20
Piękna wiadomość!  :)
Jak zawsze trzymam kciuki za Niezmordowanych Ludzi i już wiem co będę robił na emeryturze za parę lat  Nestor  :D
Odpowiedz
#21
Naprawdę nie należy traktować tego wszystkiego, jako coś co nastąpiło PO zakończeniu działalności modderskiej DT.
Jest to raczej coś obok, coś zupełnie innego, gdzie uciekamy od ram w jakie byliśmy wtłoczeni w Destiny Story.
Jest to też popis umiejętności Michała w kreacji świata, próba wydobycia i pokazania w grze niezwykłych rzeczy stworzonych przez innych modderów Gothic oraz, oprócz jak zwykle ciekawej fabuły, danie graczowi gameplaya, którego nikt inny dotąd się nie odważył graczowi dać.
Czy to wypali? Z pewnością.
Czy szersza rzesza graczy to doceni? Za pewne nie.
MIT Team to porównując nieco do muzyki grupa, która na co dzień gra classic heavy metal a pod inną nazwą w pewnym momencie tworzy mini LP z dom metalem.

Tak czy inaczej, nie liczcie więcej na nic pod moim kierunkiem w ramach DT.
Czy coś więcej pod kierunkiem Michała, człowieka chyba najbardziej pracowitego i wewnętrznie zdyscyplinowanego w moddingu Gothic jakiego znam.... na to pytanie już nie odpowiem.

Tymczasem chyba powoli zbliżamy się do wersji poglądowej Numer Dwa.
Michał przygotował znaczną część zena , a ja 20 z 30 przewidywanych postaci i z dialogami wstępnymi i rozpoczęciem 5 pierwszych zadań, oraz większość nauki i handlu.

Pewne rzeczy zachwyciły mnie i nie tylko mnie, ale na razie Szef wydał wyraźny zakaz publikacji screenów, których mamy już zrobionych ogromną ilość.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#22
Wiecie już mniej więcej czego spodziewać się w kwestii fabularnej. A otoczka? Bohaterowie? Bestiariusz? Sądzę, że Klasztor będzie takim Młodszym Bratem Grzeszników. Nieco większa mapa, brak orków, wymyślnych pancerzy i broni, a tylko gęsta atmosfera z przeglądem ludzkich słabości i mocnych charakterów. To wszystko przesycone tajemnicą, mnóstwem dialogów i zwrotów akcji.
Tak... to będzie zupełnie coś innego.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#23
Jeżeli będzie opisywać Inkwizycję naprawdę istniejącą, to polecam zapoznać się z kilkoma tytułami (tak na wszelki wypadek): "W obronie świętej Inkwizycji"- R. Konika; L. Biały- "Inkwizycja hiszpańska"; hr. Józef Tyszkiewicz "Inkwizycja hiszpańska"; "Inkwizycja i bracia świętego Dominika. Słuszne prześladowanie", "Heretycy i Inkwizycja w Średniowieczu", "Księga Inkwizycji. Podręcznik pisany przez Bernarda Gui". Chociaż ta pierwsza starczy, tak dla ogólnego zarysu.
Odpowiedz
#24
E, tam... Ja wolę czerpać z 'Demony i klechdy ludowe' p Zawiślak  Lol
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#25
Nie, nie będzie to Inkwizycja naprawdę istniejąca, a profesja Baltasara ma znaczenie drugorzędne i istotne tylko w ramach pewnych umiejętności i wyposażenia jakie posiada.
Niepotrzebna nam sytuacja , gdy jakiś domorosły "znafca" Inkwizycji z palcem na stosownych wygoglowanych faktach historycznych będzie nam zarzucał że to czy tamto jest "unlore" bo w książce jest "inaczej".
Tak czy inaczej Baltasar to nie mój ulubiony bohater ubogi pastuszek sierota Bazyli , czego oczywiście niezmiernie żałuję Troll

Będą tarcze :>
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#26
Oczywiście. Na ścianach znajdzie się kilka. A czy będziemy mogli ich użyć w boju? :O
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
#27
Cytat:Oczywiście. Na ścianach znajdzie się kilka.

Troll 

nie ma takiej tarczy, która zatrzymałaby śmiertelną potęgę Zła :)

Gotowa jest druga wizualna wersja "Klasztoru" i będziemy teraz kontynuować detalizację obszaru oraz oczywiście rozwijać linię fabularną.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#28
                        mamy wstępnie logo modyfikacji:

[Obrazek: 4laO8EC.png]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#29
Wersję VA2 testowałem osobiście Troll 
Moim zdaniem szykuje się super modzik do ogrania i już mamy 3 h gry, a to dopiero się zaczyna cokolwiek tam rozwijać.
Myślę, że te 15 godzin raczej bezproblemowo osiągniemy.
Gra się po prostu miodnie! o//o

Poszukujemy konsultanta- testera, do bieżących prac nad kolejnymi gotowymi wersjami.
Zamiast wisieć i gnić na stronie głównej niech się jeden zgłosi.
Wymagana umiejętność robienia screenów, używania kodów i praca na siatce WP oraz reagowanie krytyczne i konstruktywne na pomysły scenariuszowe oraz elementy skryptowe, chociaż znajomość skryptów nie jest konieczna.
Znajomość i ogranie Sagi Destiny jest zbędne, kreatywność w nowej rzeczywistości KLASZTORU mile widziana.
Wymagana jest natomiast bieżąca aktywność konstruktywna w dziale roboczym PROJEKTU KLASZTOR.
Na ten moment pracujemy na wersji VA3 , ktorej ogranie zajmuje 3 godziny.
Zapraszam.
Niech choć jeden udowodni, że ma jaja. popcorn

Raczej zamykam tę kwestię.
"community" pokazało, że nie można tu na nikogo liczyć, ostatnio nawet w kwestii rozgrywania tego co dla was przygotowaliśmy.
Ani kreacjonizmu ani konsumpcjonizmu.
Tyle.
Żegnam. blee 
Nie będę tu już nawet podawał komunikatów z postępów prac, bo i po co.
Ewentualnie Michał jako kierujący projektem coś napisze, jeżeli uzna to za stosowne.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#30
Wszystkich oczekujących na modyfikację Klasztor i: nowego, total conversion zena, cudowne pancerze, bronie, czary, realistyczne rutyny w super ostrych i zajebistych teksturach chcę uspokoić i poradzić - nie czekajcie już. Ta modyfikacja nie będzie przewidziana dla 'wzrokowców'.  :)

Pierwsze screeny z modyfikacji:

[Obrazek: vyzxdZR.jpg]

[Obrazek: NmeoCKw.jpg]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 9 gości