Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Postępy prac
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Nowy Team, nowy projekt.
Tym razem pod światłym przewodnictwem Brata Michała ruszyły prace nad nowym modem total conversion pod roboczym tytułem "Klasztor".
Team na razie nazwy nie ma, bo Michał skupił się na zenie i już są pierwsze efekty.
Mod zupełnie inny niż produkcje DESTINY TEAM, poniekąd w swoim gameplayu eksperymentalny, choć scenarzyści zadbają o ciężką i duszną atmosferę.
Mod pułapek, zagadek, niespodziewanych zwrotów akcji .... okrutny kryminał w sosie magicznym Gothic Universum.
W roli głównej Michał jako niewyczerpane źródło pomysłów na przestraszenie gracza.
Nie będzie to epopeja, ale na pewno gwarantujemy kilkanaście godzin dobrej zabawy.
Tak sądziłem, że będziecie pracować nad kolejnym modem. Powodzenia życzę.
Prace będą prowadzone pod szyldem MIT Team czyli Magical Inquisition Team.

Trwa kompilacja pierwszego Content , który przygotowałem dzisiaj.
Michał pracuje już także nad zabudową pierwszego zena.
Być może jeszcze dziś ekipa MIT otrzyma pierwszą wersję Visual Alfa 1.
Świat będzie z podstawki, czy jakiś autorski?
Oba nieduże zeny o ile wiem nigdy nie były użyte.
Ponadto zostaną (przynajmniej jeden z nich) - zmieniony i przebudowany w znacznym stopniu.
Pojawią się liczne obiekty nie widziane dotąd w żadnym oficjalnym modzie.
Podejrzewam klimat zblizony do "Imienia ròży" Umberto Eco. Trzymam kciuki za kolejny Majstersztyk. Kryminal i sledztwo w klasztornych murach. Wyborne. Mam troche racji? Pozdrawiam i ogromny szacunek za Wasza Prace.
Dokładnie tak, Sztejer.
Rewelacja. To sie musi udac  OK
Tym razem zagramy postacią młodego Inkwizytora o imieniu Baltasar, o wyglądzie jednej z najbardziej sympatycznych postaci z Przeznaczenia.
Pierwsze dialogi już dziś napisałem.
Czy planujecie nowe szaty/pancerze Inkwizycji?
Pancerze? Nie. W grze nie będzie ani jednego pancerza.
Baltasar wystąpi w szacie znanej z Przeznaczenia, z przyczyn fabularnych.
A czy beda nawiazania do Przeznaczenia i Waszej Trylogii?
Nie, nie będzie żadnych.
Nowi ludzie, Nowy mod, Nowy Właścicel i pomagający Ten sam Memorius Język

Jak zwyklę, życzę powodzenia w tworzeniu moda :)
Sama idea Projektu Klasztor jest w gameplayu i warstwie fabularnej tak frapująca, że nie mogłem odmówić udziału.
coś zupełnie innego zawsze warto zrobić.
No i przy okazji bez obciążenia Team Leadera.
Za nic nie odpowiadam poza tym co sam wniosę Troll

Oczywiście staramy się, by gra wypadła jak najbardziej efektownie w kwestii mrocznej-magicznej -horrowej otoczki.
Zrozumiałe jest że silnik nie pozwala na to, na co nie pozwala i genialności najlepszego PC Game horroru Clive Barker's Undying (2001)
z interakcyjnymi lustrami, widzeniem wielopłaszczyznowym i podobnymi rzeczami nie przeskoczymy, jednak w ramach swojej działki staram się, by  stworzyć mix "Imię Róży" z gameplayową narracją "Undying" właśnie.
Będzie w opcji samej rozgrywki wiele rzeczy, która was z pewnością zaskoczy i zdziwi, mam nadzieję, że pozytywnie.
Czasem rezygnacja z czegoś jest trudniejsza do zrobienia, niż zrobienie czegoś nowego.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11