Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Jeśli wszystko pójdzie sprawnie, to jest możliwe, Drogie Dzieci, że gra pojawi się w wasze święto.
Co do ee.
Ja tym razem nie przygotowałem właściwie nic, bo i tak subtelniejszych rzeczy nie umiecie wychwycić, wiec szkoda mojego zachodu na to.
Natomiast Michał przygotował najpotężniejszy ee w dotychczasowej historii DS, DT i MIT
Miazga
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Dziś zakończyłem swój udział w pracach nad content moda "Klasztor".
Obecnie stan zaawansowania prac oceniam na 98%.
Pewne brakujące jeszcze elementy wykonają konsultanci- testerzy wraz z Michałem.
Na tym moja przygoda z moddingiem Gothic już się definitywnie kończy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.390
Czy będzie video promujące moda ?
Czy można już teraz gdzieś zobaczyć jakiś filmik np z kawałka rozgrywki, czy z jakimiś ogólnymi widokami?
Dołączył: 22.01.2018
Liczba postów:152
(03.05.2018, 21:17:07)Erwin napisał(a): Czy będzie video promujące moda ?
Czy można już teraz gdzieś zobaczyć jakiś filmik np z kawałka rozgrywki, czy z jakimiś ogólnymi widokami?
Na razie nie ma nic. W sumie nie wiem, czy miałoby to sens, zważywszy, że premiera jest stosunkowo niedaleko.
Jeżeli Szefuncio (Michał) wyrazi zgodę, to mogę coś nagrać dla ciekawych.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.390
04.05.2018, 09:24:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.05.2018, 09:41:13 przez Erwin.)
Co takiego się zadziało ( rezygnacja z części pomysłów, nadzwyczajne moce ekipy, więcej czasu na zajmowanie się tematem, czy jeszcze coś zupełnie innego ), że od "premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku" nagle zrobiła się okolica początku czerwca ??
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
przecież czerwiec mamy w tym roku, prawda?
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.390
04.05.2018, 09:36:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04.05.2018, 09:37:20 przez Erwin.)
W sumie racja ,aczkolwiek "premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku" zasugerowała mi grudzień " przy dobrych wiatrach".
Dołączył: 21.06.2016
Liczba postów:345
(04.05.2018, 09:24:54)Erwin napisał(a): nadzwyczajne moce ekipy
Myślę, że to jest to.
Najpierw ogłaszają moda "w tym roku" (co większości sugeruje, że późno tak czy siak), a potem rachu ciachu ni stąd ni zowąd ogłaszają gotowość. Tak przynajmniej to zazwyczaj wygląda
Nie zdziwiłbym się, gdybyśmy dostali instalkę za tydzień lub dwa
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Aktualnie przymierzamy się do chyba ostatniej wersji testowej nazwanej Klasztor BETA.
Ponieważ pewne rzeczy są sprawdzane w grze przez Michała na bieżąco w jego wersji roboczej , to nie powinno być nagłych błędów krytycznych wymagających tworzenia wersji od nowa.
Gra nie jest długa, a testerzy są z nią dobrze zaznajomieni, choć od ostatniej wersji przybyło dużo treści i to będą musieli rozegrać uważnie po raz pierwszy.
Nieco statystyki:
w grze będzie
52 NPC z dialogami
34 elementy magicznej biżuterii i pasów
15 kluczy
56 itemów questowych
26 rodzajów roślin
21 mikstur magicznych
44 dostępne zaklęcia
56 ubiorów szat i pancerzy
62 bronie
15 ksiąg i drugie tyle notatek
oraz jeszcze wiele innych rzeczy...
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:174
Książki wielostronicowe czy nie?
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.390
Przeczytałem o "Undyingu" w temacie i choć jakimś fanatykiem tej gry nie jestem, to uważam ją za bardzo dobrą produkcję, do której w miarę możliwości wracam co jakiś czas.
W związku z tym, czy poza narracją udało się coś jednak z mechaniki tej gry przemycić do modyfikacji,
chociażby " podwójne, prawdziwe widzenie" ( nie wiem jak to nazwać ) ??
Czy nie dało rady, albo jest to tajemnicą ??
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
(05.05.2018, 21:17:30)Erwin napisał(a): czy poza narracją udało się coś jednak z mechaniki tej gry przemycić do modyfikacji
Nie bardzo. Ale myślę, że jest sporo rzeczy, na które Gothic pozwala, by gracz wciągnięty w fabułę albo się rozluźnił, albo wyostrzył zmysły... :D
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
(05.05.2018, 21:22:49)Erwin napisał(a): " podwójne, prawdziwe widzenie"
Jest niestety niemożliwe. Nie pozwalana na to silnik gry.
Rozpoczęły się testy kompletnej wersji BETA.
Do ekipy MIT został dodany jako tester wersji BETA RoQus
Trwają i dobiegają końca intensywne testy wersji BETA.
Wprowadzone zostały pewne zmiany i istotne poprawki i zapewne czeka nas jednak jeszcze jedna tura testów.
Zapewne Testerzy- Konsultanci coś teraz napiszą niezobowiązująco...
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 22.01.2018
Liczba postów:152
Bydzie mocno git. :D
Im dalej w las tym fajniejsze niespodzianki skryptowo/gejmplejowe, z historyjką, która (mam nadzieje) będzie trzymała w napięciu przez całość rozgrywki.
A testy pójdą gładko, ilość błędów tak czy owak jest stosunkowo niewielka.
|