KLASZTOR - wrażenia
#61
(19.05.2018, 07:25:17)Memorius napisał(a): menzurek na starcie było 98
Nie mogło zniknąć od razu aż tyle, ale na temat ich ilości po jakimś czasie gry może niech się inni wypowiedzą.
U mnie z samego początku miał jakieś 50 i nic później nie znikało (tylko to co kupiłem ;d)

Spędziłem jakieś 2h na wybijaniu nieumarlaków, co po godzinie było już monotonne i nużące. Oczywiście korzystałem z zwojów, ale i one są dość ograniczone. Na szczęście sakiewki skutecznie podtrzymały ekonomię na dobrym poziomie.
Może trochę lepiej niż w przypadku Erwin'a - korzystałem z drewnianej tyczki zamiast patelni/kosy :>
Zen bardzo ciekawy, widziałem go podczas ogrywania "Tajemnice Jumangi", swój klimacik ma. Zdecydowanie czuć plugawość, mroczność i tajemnicę.

Zdałem sobie sprawę, że nie wydaję wcale punktów nauki, na nic nie wydałem oprócz na złodziejskie techniki i parę punktów w zr, aby dobić odpowiedni, wystarczający poziom, tzn. jakieś 75(teraz zdałem sobie sprawę, że nawet nie zaglądam na "b" :o) z amuletem i pierścieniem Może się przydadzą, kto wie, aczkolwiek broni za wiele dla nas tu nie ma, życie nie jest takie problematyczne, prawdopodobnie najlepszym wyborem będzie mana, choć i tą można uzupełniać. Można oczywiście wydać jeszcze na naukę eliksirów, czego dotychczas nie zrobiłem, z powodu iż, cóż mi na razie po niezbyt potrzebnej sile jak i zręczności.

Irytujace zdawaly mi się "triggery" przełączników w zagadkowych jaskiniach -
Odpowiedz
#62
(19.05.2018, 09:51:22)XaroN napisał(a): Może trochę lepiej niż w przypadku Erwin'a - korzystałem z drewnianej tyczki zamiast patelni/kosy
Macie jakieś masochistyczne zapędy. :D

Z triggerami osobiście nie miałem problemu, ale ja wiedziałem czego i gdzie szukać, więc nie będę obiektywny- czekamy na inne opinie w tej kwestii. :)
Odpowiedz
#63
(19.05.2018, 09:58:52)Jaskot napisał(a): Macie jakieś masochistyczne zapędy.
mnie też by znudziło walenie patelnią o dmg niedużym, korzystając z  siły pewnie około 30, na przeciwników o HP od 300 do 900 i więcej...
zupełnie się pogubiliście panowie
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#64
Enchanted Frog napisał(a):Po pierwsze to chciałbym pogratulować twórcom bo jeszcze nigdy żadna modyfikacja do Gothica tak mnie nie wciągnęła. Klimat jaki stworzyliście jest wprost fenomenalny, świetne dialogi (aż żal, że bez dubbingu), klimat gęsty jak smoła, ciągła atmosfera zagrożenia, ciekawie stworzone "uniwersum" moda. Dbałość o szczegóły budujące klimat takie jak nazwy roślin albo zwojów aż zadziwia. Jak ktoś się jeszcze nie zdecydował to zdecydowanie polecam zagrać. Jestem dopiero w połowie ale naprawdę liczę, że wydacie jeszcze kiedyś podobnego moda :D

A tu opinia z TM, a co, trochę sobie podmaślimy. :D
Odpowiedz
#65
Właśnie - "Tajemnice Jumangi"  coś mi teraz świta :> 

Co do patelni i kosy to szkoda mi było na zombiaków tracić zwoje, a tych trudniejszych to się napoczynało magią i się walczyło.
Bałem się, że mi zwojów braknie.
Odpowiedz
#66
Ten post może zawierać wiele spoilerów, więc całego posta dam od razu w jednym, wielkim spoilerze.
Odpowiedz
#67
Odpowiedz
#68
No no, powiem,że fabuła lepsza niż w niejednym thrillerze.
Do końca nie wiadomo kto jest ten dobry, a kto zły.
Obstawiałem inaczej. Scenarzyście / scenarzystom należą się brawa  winner

edit

Nie chcę bardzo spoilerować, ale trochę opiszę.
Wylądowałem w lokacji przypominającej mi tą z dodatku Bloodmoon do Morrowinda, trochę niemilców z mistrzem w broni jednoręcznej się kręci po okolicy, a w oddali widzę jakiś fort/zamek.
Fabuła tak mnie wciągnęła, że nie zauważyłem jak jest za późno.
Muszę się cofnąć z zapisem i porobić zapasy i mikstury z tych menzurek co mam.
Dostałem mieczyk przypominający arabski sejmitar. Popróbowałem na jednym oponencie, to nawet idzie go tym wyklepać,
o wiele łatwiej niż kosą czy patelnią. :>
Odpowiedz
#69
Garść porad, co do niektórych problemów, jakie was napotykają:

- jeśli nic się nie dzieje po wciśnięciu iluś przycisków, to musi być ich więcej,
- żadna kombinacja nie wymaga zgadywania chybił trafił, bo zawsze gdzieś można znaleźć podpowiedź,
- jeśli znikają wam menzurki, to obniżcie sobie zanikanie obiektów/zasięg widzenia, bo czego gra nie widzi, to się nie dzieje; chodzi o to, by gra nie widziała Maga za często korzystającego ze stołu alchemicznego,
- problem z animacjami walk, to niedoróbka już od podstawki, gdzie można tak porobić z bonusami od broni, że po zostaniu mistrzem możemy nagle walczyć jak nowicjusz; zapiszcie sobie grę przed walką bez pierścienia, ubijcie kogo chcecie, ściągnijcie pierścień i zapiszcie grę - generalnie nie zapisujcie gry z założonym pierścieniem,
- nie jest w moim zasięgu stworzenie kooperacji moda z laptopami, żeby nikomu nic nie lagowało; gra była robiona przede wszystkim dla komputerów stacjonarnych.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
#70
Cenne rady.
Czyli ta cholera Vitalius wypsuł mi menzurki Smutny
Odpowiedz
#71
Pany, skończyłem! Gratuluję, zrobiliście jednego z najlepszych modów do Gothica 2, brawo! Recenzja soon.
Staty:
A skończyłem w 11h i 5min:
Odpowiedz
#72
Wygląda na to, że Simon skończył jako pierwszy, i nawet specjalnie nie puakał :> 
Gratulacje i dziękujemy za taką opinię wstępną.
Ode mnie +3 PR za przebrnięcie całości!
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#73
Serio jako pierwszy? xD Tego się nie spodziewałem.
Odpowiedz
#74
Moje gratulacje! +2PR
Chyba rzeczywiście jako 1, do tego w całkiem niezłym czasie.

Teraz czekamy na recenzje. :)
Odpowiedz
#75
No luzik, ale muszę się dopytać pewnych rzeczy: Główna wyspa wystąpiła w modyfikacji Zapomniana Krucjata? To na potrzeby tamtego moda została zrobiona czy to po prostu zasób na WOGu? Trzeci ZEN to czarny zamek z GOTa? xD Skąd go macie?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości