Dołączył: 21.06.2016
Liczba postów:345
(19.05.2018, 07:25:17)Memorius napisał(a): menzurek na starcie było 98
Nie mogło zniknąć od razu aż tyle, ale na temat ich ilości po jakimś czasie gry może niech się inni wypowiedzą.
U mnie z samego początku miał jakieś 50 i nic później nie znikało (tylko to co kupiłem ;d)
Spędziłem jakieś 2h na wybijaniu nieumarlaków, co po godzinie było już monotonne i nużące. Oczywiście korzystałem z zwojów, ale i one są dość ograniczone. Na szczęście sakiewki skutecznie podtrzymały ekonomię na dobrym poziomie.
Może trochę lepiej niż w przypadku Erwin'a - korzystałem z drewnianej tyczki zamiast patelni/kosy
Zen bardzo ciekawy, widziałem go podczas ogrywania "Tajemnice Jumangi", swój klimacik ma. Zdecydowanie czuć plugawość, mroczność i tajemnicę.
Zdałem sobie sprawę, że nie wydaję wcale punktów nauki, na nic nie wydałem oprócz na złodziejskie techniki i parę punktów w zr, aby dobić odpowiedni, wystarczający poziom, tzn. jakieś 75(teraz zdałem sobie sprawę, że nawet nie zaglądam na "b" :o) z amuletem i pierścieniem Może się przydadzą, kto wie, aczkolwiek broni za wiele dla nas tu nie ma, życie nie jest takie problematyczne, prawdopodobnie najlepszym wyborem będzie mana, choć i tą można uzupełniać. Można oczywiście wydać jeszcze na naukę eliksirów, czego dotychczas nie zrobiłem, z powodu iż, cóż mi na razie po niezbyt potrzebnej sile jak i zręczności.
Irytujace zdawaly mi się "triggery" przełączników w zagadkowych jaskiniach - w jaskinii z próby, fioletowy klik był najgorszy ;x, a przy okazji jaskinii z "Portalu", często zdarzało się kliknąć w nie ten przycisk. + 1 z czym miałem problem to przełącznik przy "odwiedzaniu martwych chat", trzeba było stanąć w idealnej odległości, aby cokolwiek wykryło.
Dołączył: 22.01.2018
Liczba postów:152
(19.05.2018, 09:51:22)XaroN napisał(a): Może trochę lepiej niż w przypadku Erwin'a - korzystałem z drewnianej tyczki zamiast patelni/kosy
Macie jakieś masochistyczne zapędy. :D
Z triggerami osobiście nie miałem problemu, ale ja wiedziałem czego i gdzie szukać, więc nie będę obiektywny- czekamy na inne opinie w tej kwestii.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
(19.05.2018, 09:58:52)Jaskot napisał(a): Macie jakieś masochistyczne zapędy.
mnie też by znudziło walenie patelnią o dmg niedużym, korzystając z siły pewnie około 30, na przeciwników o HP od 300 do 900 i więcej...
zupełnie się pogubiliście panowie
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 22.01.2018
Liczba postów:152
19.05.2018, 10:15:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2018, 10:20:10 przez Jaskot.)
Enchanted Frog napisał(a):Po pierwsze to chciałbym pogratulować twórcom bo jeszcze nigdy żadna modyfikacja do Gothica tak mnie nie wciągnęła. Klimat jaki stworzyliście jest wprost fenomenalny, świetne dialogi (aż żal, że bez dubbingu), klimat gęsty jak smoła, ciągła atmosfera zagrożenia, ciekawie stworzone "uniwersum" moda. Dbałość o szczegóły budujące klimat takie jak nazwy roślin albo zwojów aż zadziwia. Jak ktoś się jeszcze nie zdecydował to zdecydowanie polecam zagrać. Jestem dopiero w połowie ale naprawdę liczę, że wydacie jeszcze kiedyś podobnego moda :D
A tu opinia z TM, a co, trochę sobie podmaślimy. :D
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
Właśnie - "Tajemnice Jumangi" coś mi teraz świta
Co do patelni i kosy to szkoda mi było na zombiaków tracić zwoje, a tych trudniejszych to się napoczynało magią i się walczyło.
Bałem się, że mi zwojów braknie.
Dołączył: 21.06.2016
Liczba postów:345
Ten post może zawierać wiele spoilerów, więc całego posta dam od razu w jednym, wielkim spoilerze.
Cieszą mnie jak jedne wątki się kończą, drugie już mniej. Czuję, że jestem na samym końcu, dotarłem do trzeciego zena, którego nie widziałem poprzednio, wygląda zdecydowanie jak Czarny Zamek z Gry o Tron, wygląda super.
Jednak gdy dotarłem tam.. przeraziłem się. Po wstępnych obserwacjach, kiedy dotarło do mnie, że bez walki się nie obejdzie przeraziłem się jeszcze bardziej, a gdy okazało się, że 3 armie ciemności, parę dodatkowych szkieletów i demon są zwykłymi chrząszczami dla przeciwników przeraziłem się do sedna. Przerażenie również spotęgowało słabizna bohatera. Asortyment zwojów po "masakrze" wcześniejszych umarlaków jest dość skromny..
Nasz miecz sprawiedliwości również nie jest zbyt imponujący w starciu z nimi, szczególnie kiedy.. no właśnie - Czy testerzy mięli problemy z mieczem ultima? Jest niestety prawie niezdatny do użytku, niezależnie od ustawień graficznych, nawet na niewiarygodnie niskim poziomie, efekt nakłada się na siebie wiele razy, co powoduje ścięcie gry do 2-3 fpsów.
Dołączył: 22.01.2018
Liczba postów:152
Powiem tak- nie wszystko trzeba zabić, a my nie zawsze musimy wszędzie być panami sytuacji. ;)
Co do miecza- bywały z nim problemy, fakt, ale raczej w walce z kilkoma przeciwnikami na raz, czego raczej unikałem. W walce 1 na 1 problemów nie miałem.
Czy Twoje problemy sprawiają, że nie da się grać, czy też raczej po prostu jest to wkurwiające?
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
19.05.2018, 19:00:28
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2018, 19:13:16 przez Erwin.)
No no, powiem,że fabuła lepsza niż w niejednym thrillerze.
Do końca nie wiadomo kto jest ten dobry, a kto zły.
Obstawiałem inaczej. Scenarzyście / scenarzystom należą się brawa
edit
Nie chcę bardzo spoilerować, ale trochę opiszę.
Wylądowałem w lokacji przypominającej mi tą z dodatku Bloodmoon do Morrowinda, trochę niemilców z mistrzem w broni jednoręcznej się kręci po okolicy, a w oddali widzę jakiś fort/zamek.
Fabuła tak mnie wciągnęła, że nie zauważyłem jak jest za późno.
Muszę się cofnąć z zapisem i porobić zapasy i mikstury z tych menzurek co mam.
Dostałem mieczyk przypominający arabski sejmitar. Popróbowałem na jednym oponencie, to nawet idzie go tym wyklepać,
o wiele łatwiej niż kosą czy patelnią.
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:218
Garść porad, co do niektórych problemów, jakie was napotykają:
- jeśli nic się nie dzieje po wciśnięciu iluś przycisków, to musi być ich więcej,
- żadna kombinacja nie wymaga zgadywania chybił trafił, bo zawsze gdzieś można znaleźć podpowiedź,
- jeśli znikają wam menzurki, to obniżcie sobie zanikanie obiektów/zasięg widzenia, bo czego gra nie widzi, to się nie dzieje; chodzi o to, by gra nie widziała Maga za często korzystającego ze stołu alchemicznego,
- problem z animacjami walk, to niedoróbka już od podstawki, gdzie można tak porobić z bonusami od broni, że po zostaniu mistrzem możemy nagle walczyć jak nowicjusz; zapiszcie sobie grę przed walką bez pierścienia, ubijcie kogo chcecie, ściągnijcie pierścień i zapiszcie grę - generalnie nie zapisujcie gry z założonym pierścieniem,
- nie jest w moim zasięgu stworzenie kooperacji moda z laptopami, żeby nikomu nic nie lagowało; gra była robiona przede wszystkim dla komputerów stacjonarnych.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.328
Cenne rady.
Czyli ta cholera Vitalius wypsuł mi menzurki
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:174
20.05.2018, 10:35:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.05.2018, 10:46:41 przez Simon.)
Pany, skończyłem! Gratuluję, zrobiliście jednego z najlepszych modów do Gothica 2, brawo! Recenzja soon.
Staty:
A skończyłem w 11h i 5min:
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Wygląda na to, że Simon skończył jako pierwszy, i nawet specjalnie nie puakał
Gratulacje i dziękujemy za taką opinię wstępną.
Ode mnie +3 PR za przebrnięcie całości!
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:174
Serio jako pierwszy? Tego się nie spodziewałem.
Dołączył: 22.01.2018
Liczba postów:152
Moje gratulacje! +2PR
Chyba rzeczywiście jako 1, do tego w całkiem niezłym czasie.
Teraz czekamy na recenzje.
Dołączył: 05.02.2016
Liczba postów:174
No luzik, ale muszę się dopytać pewnych rzeczy: Główna wyspa wystąpiła w modyfikacji Zapomniana Krucjata? To na potrzeby tamtego moda została zrobiona czy to po prostu zasób na WOGu? Trzeci ZEN to czarny zamek z GOTa? Skąd go macie?
|