KLASZTOR - wrażenia
#76
(20.05.2018, 10:52:58)Simon napisał(a): Główna wyspa wystąpiła w modyfikacji Zapomniana Krucjata? To na potrzeby tamtego moda została zrobiona czy to po prostu zasób na WOGu?
to zasób z WOGa
ostatni zen także
info o tym jest w Credits
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#77
Miałem video w małym okienku, nie widziałem hasła WOG, tylko wypisanych autorów, sorka :D

Z racji tego, jakim dobrym człowiekiem jestem i poza tym nabiję sobie trochę repki, zrobiłem Wam spis błędów do poprawy. Proszę:

https://imgur.com/a/ESVdFNl
Odpowiedz
#78
w wielu wypadkach nie masz oczywiście racji, w innych TAK MA BYĆ, w kilku przypadkach można by dokonać poprawek, w innych -nie da się obejść pewnych rzeczy.

Myślę, że Testerzy- Konsultanci się wypowiedzą bardziej szczegółowo

ode mnie tak na poczatek - bo to akurat ja pisałem - "przewłaszczenie" jak  najbardziej prawidłowo Relaks
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#79
No dzięki bardzo, że Ci się chciało. :)
Co prawda teraz Memorius będzie krzyczał. Smutny

Ino tak:
- u mnie teksty pojawiały się na środku ekranu, być może to kwestia poprawiajek graficznych?
- brak expa jest zamierzony.

Reszta uwag w większości słuszna.
Odpowiedz
#80
(20.05.2018, 11:36:45)Jaskot napisał(a): Reszta uwag w większości słuszna.
otóż nie, jak chociażby sprawa klucza Torano
to zostało tak zrobione specjalnie, ale tak po prostu musi być, bo inaczej nie da się tego zrobić - ograniczenia skryptów nadrzędnych
klucza specjalnie da się kupić
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#81
? Nie chcę się kłócić, ale choćby Goraxowi w klasztorze nie pojawia się klucz przy handlu, więc nie za bardzo rozumiem.
Odpowiedz
#82
(20.05.2018, 11:46:09)Simon napisał(a): Nie chcę się kłócić
słusznie
układ skryptowy jest w obu wypadkach zupełnie różny
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#83
No to dobra, jak uważasz, że tego nie się naprawić to szkoda, ale nie jest to coś niszczącego grę Język
Odpowiedz
#84
- literówki wiadomo można poprawić jak coś sensownego będzie do zmiany,
- nikomu z ekipy napisy nie wychodziły poza ekran i pewnie większości graczy,
- klucz w sprzedaży nie ma żadnego znaczenia, bo nie można go odkupić,
- jaskinię jak zobaczysz, to będziesz zmotywowany, żeby ją kiedyś odwiedzić,
- trupiarka nikomu nie przeszkadza, nikt normalny tak daleko nie pływa i się nie zanurza,
- sarkofag kufer trochę lipa, ale że jest funkcja z podpisywaniem wszystkich kontenerów jako Kufer lub Pusty Kufer to tak jest,
- dwaj panowie stojący blisko to kwestia ustawienia się w FP, w innym czasie o tej porze mogą ustawić się lepiej,
- Duch nic nie musi, gracz wie, że zrobił, co trzeba i gra dalej,
- Biblioteka jest w pustce, to jak chcesz sobie widok zbugować, to sobie zbugujesz,
- bugowanie chleba nic nie da, bo warunkiem jest zrobienie zagadki.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
#85
4) No do tej jaskini i tak musisz iść, więc nie potrzeba Ci dodatkowej motywacji, by ją odwiedzić.
6) Jesteś pewien? W Atariarze normalnie są trumny/kufry itp
7) Zawsze są tak samo.
8) Gracz może mieć obawy, że coś mu się zbugowało, że Duch nie znikł.
9) Ale ja nie bugowałem, po prostu jest dziura.
10) Wiem, po prostu wspominam.
Odpowiedz
#86
Klasztor
Nadszedł dzień sądu ostatecznego i oto jestem, po 11h, dotarłem na koniec swojej ścieżki.
Kapitalna modyfikacja, ociekająca klimatem z każdej strony. Niesamowity soundtrack pozwalający na jeszcze lepsze i głębsze doznanie świata Klasztornego, zaplątanego w rozległe sieci intryg. Poznajemy wiele postaci z ciekawym tłem. Brnąc do przodu, zyskując zarówno sojuszników jak i wrogów, wiele razy zostajemy zaskoczeni rozwojem historii nie tylko własnej, ale również jakże barwnych postaci.

Statystycznie jak zwykłem robić:
- 11 godzin rozgrywki
- 318 zapisów - jak na 11h, myślę, że dość dużo. Zapewne dlatego, że zapisuję w trakcie walk, których było, wbrew pozorom nawet sporo.
- 14 wykonanych zadań
- Kupa dobrej zabawy :>

Muzyka absolutnie zdominowała me serce, mogłem biegać nie czując upływającego czasu.
W Klasztorze spotkamy wiele zadań mogących przysłużyć nam wieczornym refleksją, jak np. Brat Heronius (oczywiście, bez spoilerów..)  Troll , Uroczyste Prandium - zwykłe, choć niezwykłe zadanie, z pozoru zwykła uroczystość, a ... Najbardziej jednak zapamiętałem zadanie Złodziej, które, jako kolejne, pokazuje wspaniały "kunszt fabularny".

Z początku obawiałem się zagadek, łamigłówek. Nie czuję się w tym jakoś dobry. Na moje szczęście jak i pewnie innych, zagadki zrobione są tak, aby je przejść Troll - to znaczy proste, rzekłbym lekkie i przyjemne, jednocześnie zaskakujące wymyślnością skryptową.

Zdecydowanie polecam każdego szanującemu się Gothicowego-modingowemu graczowi  OK

Dla podsumowania rozwoju postaci:
[Obrazek: 59ZXtCJ.jpg]


Co do tematu poprawek:
Biblioteka - dodatkową uwagą jest fakt, że ekran nam się bardzo zbuguje, kiedy mamy pewną, większą odległość kamery od gracza, w pomieszczeniu trzeba jednak mieć obniżoną tą odległość.
2 "całujących się" panów - nie miałem czegoś takiego.
Napisy oczywiście nie wychodziły poza ekran, prawdopodobnie jakiś błąd podczas instalacji Gothica.
Odpowiedz
#87
Moje gratulacje! Bardzo fajna recenzja, jesteś na podium. :D
Odpowiedz
#88
(20.05.2018, 13:00:09)XaroN napisał(a): zagadki zrobione są tak, aby je przejść Troll - to znaczy proste, rzekłbym lekkie i przyjemne, jednocześnie zaskakujące wymyślnością skryptową.
taki był zamysł właśnie
gratulacje za ukończenie gry!
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#89
Gratulacje i ode mnie dla Xarona i Simona :>
Dla każdego +2 PR
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
#90
(20.05.2018, 13:00:09)Jaskot napisał(a): jesteś na podium. :D

:C
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości