Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.391
Nie znalazłem żeby ktoś o tym pisał.
Czarna ruda - DP , jak się kończy rzeka koło Opuszczonej Farmy jest mały staw i tam leży na kamieniu.
Latarnia w DP - za obrazem na parterze jest zwój ( nie pamiętam jaki ), przycisk odchylający obraz jest gdzieś koło łóżka.
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
(08.11.2016, 13:09:20)I napisał(a): W DP Artur siedzi przy jeziorku, jeżeli popłyniemy w lewo do końca (do takiej jakby zatoczki) jest tam taki kamień na środku a na nim czarna ruda. Z kolei idąc od łódki (przy tym samym jeziorku) w stronę farmy na której jest Bars niedaleko jest uschnięte drzewo do którego przylega kłoda a na drzewku szczawik
Jak już sie czepiać
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.391
Fakt.
Przegapiłem to jakoś w wyszukiwarce, a myślałem, że będę pierwszy
Dołączył: 23.07.2018
Liczba postów:85
03.09.2018, 10:19:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.09.2018, 10:20:16 przez mistrz007.)
No to ja dorzucę trzy grosze, nie znalazłem tego na forum. Przy wejściu do doliny przodków od strony Khorinis, po zejściu z kamiennych schodów mamy Smoczy Korzeń i Szczaw Królewski.
Smoczy Korzeń w charakterystycznym drzewie, na które trzeba się wspiąć, znajduje się ono przy ścianie budowli pradawnych. Szczaw Królewski znajdziemy idąc dalej w kierunku obozu myśliwych, trzymając się ściany mamy spaloną budowlę. W jej pobliżu trzymając się dalej "ściany" mamy Szczawik leżący pod kłodą drewna.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.391
Jako, że dzisiaj sprawdzałem ten Jarkendarowy bug u jednego z forumowiczów, to odpaliłem swojego save'a z końcówki 5 rozdziału i poszedłem do Jarkendaru do komnaty gdzie był swego czasu Lord Vetritus.
Podczas rozgrywki jesteśmy w tym miejscu co najmniej dwa razy: po tabliczkę i po lorda. Przy lordzie mógłbym nie zauważyć, ale przy tabliczce na pewno bym widział goblinie jagody na ołtarzyku. Wygląda mi na to, że się tam insertują, w którymś rozdziale.
Pewnie było
Kolejna rzecz, którą pominąłem ( zrzut robiony na save'ie z końcówki 5 rozdziału ).
Kto grał w to wie co to za miejsce. Trzeba było otworzyć drzwi.
Dołączył: 23.07.2018
Liczba postów:85
23.09.2018, 08:47:18
Szczerze to ja jestem ciekawy, wygląda znajomo, ale na 100% pewien nie jestem co to za miejsce. Pit?
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.391
23.09.2018, 09:58:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.09.2018, 09:58:58 przez Erwin.)
DP, zniszczone chaty w okolicach opuszczonej farmy, gdzie koczuje Bars.
Trzeba otworzyć te drzwi leżące na ziemi
Dołączył: 23.07.2018
Liczba postów:85
Haha, Przeznaczenie potrafi zaskakiwać, przechodziłem tyle razy tamtędy i nie zauważyłem tych drzwi... Dziękuję Erwin za info.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.391
Wczytałem sobie dzisiaj swojego save'a z końcówki 5 rozdziału, bo byłem ciekaw, czy jakbym się postarał, to mógłbym skończyć grę na 40 levelu. Połaziłem trochę po lokacjach tłukąc potworki i znalazłem jeszcze to
i udało mi się otworzyć to
Nie wiem czym, ale to coś musiałem zdobyć od rozprawy z bandytami do końca 5 rozdziału.
Dołączył: 23.07.2018
Liczba postów:85
Kurde, a przechodziłem tyle razy tamtą okolicę mając przeczucie, że gdzieś musi tu być jedna z trzech najlepszych roślin. No i nie znalazłem nic. Dzięki za zdjęcie Erwin
Co do drugiego foto, to skrzynia którą otwiera się kluczem Estebana. Swoją drogą jestem ciekawy, czy można wejść jakoś w interakcję z Wolframem jeżeli założymy pancerz bandyty. Zawsze ich zabijając mam dylemat, czy nie lepiej poczekać do tego drugiego rozdziału i przyjść tam w pancerzu od chłopaków z Jarkendaru.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
(19.10.2018, 10:50:55)mistrz007 napisał(a): , czy można wejść jakoś w interakcję z Wolframem jeżeli założymy pancerz bandyty.
nie, nie można
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
chociaż jest to świetny pomysł dla rozważnych graczy i taki bonusik mogliśmy przygotować
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Czy z każdym bandytą, którego trzeba po prostu zabić tzreba koniecznie rozmawiać?
Wolfram to randomowy NPC z gildii BDT, tak jak Jonas , Duncan i paru innych imiennych.
Nadawanie mu cech indywidualnego NPC spowodowałyby konieczność ogromnych przeróbek skryptowych dla interakcji w całym obozie bandytów na wzgórzu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
zbyt ambitnie... ot po prostu randomowa rozmowa z randomowym npc - dostalibyśmy jakąś flachę albo mieszek i tyle
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.391
Jeszcze pokażę to, bo jest trochę nieoczywiste.
Polecam też sobie dokładnie przeszukać Starą Kopalnię, bo jest tam fajna miejscówka z bonusami, tylko trzeba się pomęczyć i dobrze zeskoczyć. Nie będę spoilerował. Kto chce to sobie zagra i poszuka.
|