Platforma miłośników Kucy(ków) Pony
(16.07.2019, 05:57:17)Tituf napisał(a): Obserwując scenę moddingu Gothic, to chyba gasną już wszystkie światła (jeśli już nie palą się tylko świeczki).

Czy ja wiem. Jest trochę modderów na horyzoncie, choćby ci którzy pracują obecnie przy dziejach i kronikach.
[Obrazek: 4MytkTe.png]
Odpowiedz
[Obrazek: J5wbDHG.jpg]
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Gothic 4 widzę prezentuje się znakomicie!
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Cos takiego jak Gothic 4 oczywiście nigdy nie istniało. Rzepa!
Odpowiedz
Obrazek śmieszny, ale też fajna ciekawostka na czym wzorowali się autorzy. Oczywiście jest to Petra w Jordanii.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Na fb Bractwa Gothica pojawił się taki post (rozpaczliwy krzyk):

Cytat:Witam. Przychodzimy do was po raz kolejny z prośbą. Zapewne wielu z was kojarzy projekty "Odyseja" i "Przystań Heladii", zauważyliście też pewnie, że nasze forum nie działa. Spowodowane jest to ogromnym kryzysem, przez który musieliśmy wstrzymać prace nad "Przystanią", a prace przy "Odysei" znacznie zwolniły. Nasz team to teraz tak naprawdę 2 tłumaczy, 3 scenarzystów i jeden skrypter, dlatego zwracamy się z prośbą o pomoc do was, wiernych fanów Gothica. Poszukujemy tłumaczy z j.rosyjskiego i niemieckiego, do prac nad "Odyseją" oraz innymi mniejszymi modami, które zapewne będziemy spolszczać w przyszłości. Do prac nad "Przystanią" potrzeba praktycznie wszystkich, grafików, skrypterów, scenarzystów. Jeśli więc znacie dobrze wyżej wymienione języki lub macie dryg do pisania, znacie się na skryptach Gothica czy grafice 2d oraz 3d, to zapraszamy do naszego teamu, zgłaszać możecie w wiadomościach prywatnych na naszym fanpage'u.

Udostępniłem po starej znajomości Troll choć pewnie z 15000 miłośników na stronie ktoś odpowie na apel.
Swoją drogą - były plany i perspektywy i tak pewnie pozostanie. Tylko koni żal...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Nic dziwnego. Może ludzie nie mogą się zgodzić? Dlatego nie biorę ani nie przyjmuję pomocy od kogoś do tłumaczenia. Z jednym czuję się bardziej komfortowo. Jedyne, co pozostaje do zrobienia, to życzyć powodzenia i bardzo trudno jest przetłumaczyć samemu gigantyczny mod Odyseja.
Не удивительно. Может люди не могут сойтись во мнениях? Поэтому я не беру и не принимаю помощь от кого-то по переводу. Одному мне спокойнее. Остается только пожелать удачи, одному переводить мод гигант Одиссея очень сложно.
Odpowiedz
(12.08.2019, 10:37:43)N1kX napisał(a): Dlatego nie biorę ani nie przyjmuję pomocy od kogoś do tłumaczenia.
E tam - myślę, że chętnie w roli konsultanta pomógłbyś przy takich projektach.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Jakim jestem konsultantem? Ja sam tylko powierzchownie studiowałem język polski i w wielu sprawach konsultuję się z osobami bardziej doświadczonymi ode mnie. Próbowano mnie już zmusić Odyseję do tłumaczenia, a ja odmówiłem, ponieważ rosyjska Odyseja została przetłumaczona bez kodu źródłowego.

Какой из меня консультант? Сам только только поверхностно изучил польский язык и во многих вопросах советуюсь с людьми поопытнее меня. Меня уже пытались привлечь к переводу Одиссеи, я отказался, потому что русская Одиссея переводилась без исходников.
Odpowiedz
Myślę, że z Twoją wiedzą i posiadanym zapleczem w postaci rosyjskiej społeczności, na pewno byłbyś bardzo przydatny w każdej ekipie zajmującej się moddingiem Gothica. Choć ludzie, którzy się tym zajmują, to chyba już niestety "ginący gatunek".

Я думаю, что с твоими знаниями и имеющимся оборудованием в виде русской общины, безусловно, был бы очень полезен в любой команде, занимающейся moddingiem Gothica. Хотя люди, которые этим занимаются, это, наверное, уже, к сожалению, "погибающий жанр".
Odpowiedz
A nie - widzę, że wszystko OK i niebawem testy ruszą 'Przystani Heladii' i nagrywanie dubba.

(12.08.2019, 18:53:41)Jastrząb napisał(a): Na was zawsze można liczyć
Chyba martwimy się niepotrzebnie! Fakt - można liczyć...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Arturion: ™ (recenzja Returninga?)
Cytat:Boże jedyny ! Właśnie przeszedłem w 99% tego skundlonego moda i jeszcze widzę jakaś kolejną wersja tego crapa.
Każdy kto się zastanawia nad zagraniem w tego moda niech walnie się w czoło 50 razy i zastanowi jeszcze kilka razy za nim zdecyduje się na ukończenie tego śmietnika. Ten mod ani to RPG ani to Gothic, dialogi pisał jakiś 16 letni "teĘmpak". Ciężko się przyjmuje do wiadomości, że głowny bohater to największy debil pod słóncem, aż zmieniłem zdanie o nadaniu imienia Beziemu w Złotych Wrotach. Idiota Bezi to zdecydowanie gorszy pomysł.

Jak to nie jest mod pod fabuła to niech mnie kogut pogodni bo to jest mod bardzo kretyńską fabułę. 7 rozdział to już porażka po całej linii. Rzecz jasna nie udało mi się popłynąć na ten zafajdany kontynent bo się okazało, że Greg musi być kapitanem.... wróć paladynem. Padłem ze śmiechu, Ani trochę nie żałuję, że ukończyłem moda chociaż... była opcja zakończenia moda po walce ze smokiem czyli w pewnym sensie...ta ale w tyłku  to mam bo mam jest słaby.

Jedyne co fajnie działa to możliwość wyłaczenia namierzania sojuszników toteż dobrze się bawiłem odbijajac miasto z kolegami Bezimiennego i wielkość świata - wreście Bezimienny zalicza jakieś dalekobieżne przygody tak jak w np Baldurs Gate 2, którego bardzo lubię (pewnie jak większość).

Wiele goryczy się odczuwa grając w tego chłama. Żadna gra ani mod nie wywołuje takiej nie chęci do siebie.
Nie polecam, lepiej już odpalić takiego moda w którym idziemy do jaskini sprawdzić co się stało, później wrócić i koniec moda. Był taki 5 minutowy mod.

I nie mam wątpliwości, że to jest najgorszy mod jaki powstał.I to jest w sumie dobra wiadomość bo wątpie żeby ktokolwiek powtórzył coś takiego, więc w większy syf raczej nie zagramy. Chyba, że ktoś będzie zasiadał na własne życzenie do crapów.

Tizgar:
Cytat:Ale to prawda to nie jest  i nigdy nie miał być modem fabularny to jest mod kierowany do specyficznej grupy ludzi lobujących się w aspekcie cyferkowym.

Beka  tak to jest, jak nie trafia się w target group  Lol
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Prawda jest taka, że przez Returninga nastąpiła diametralna zmiana w postrzeganiu samego Gothica. Dzieci zostały tak omamione nowinkami jakie wprowadza, że mają w pompie to, co było zawsze kwintesencją tej kultowej gry. Możemy im podziękować, że nikt nie kwapi się do spolszczenia min. takich perełek fabularnych jak chociażby LoA, bo przecież żadnych zbędnych bajerów ten mod nie wprowadza, a kogo w dzisiejszych czasach obchodzi coś takiego jak dobrze opowiedziana historia czy ciekawie napisane dialogi. Dlatego, w odniesieniu do Waszej ekipy, wcale nie zdziwię się jeśli taki twór jak Imperium Popiołów nigdy nie powstanie, bo po prostu szkoda zachodu. Nawet tworzenie takiego dzieła dla pojedynczych jednostek, doceniających Waszą robotę, także kompletnie mija się z celem. Era Gothica powoli umiera i ten rak jakim jest Returning skutecznie prowadzi ją do przykrego końca. Bractwu Spolszczenia paradoksalnie też możemy za ten schyłek podziękować... wiadomo dlaczego.
Odpowiedz
(13.09.2019, 21:58:40)Kravis napisał(a): nikt nie kwapi się do spolszczenia min. takich perełek fabularnych jak chociażby LoA
Podobno Zertin robi spolszczenie do LoA.....

(13.09.2019, 21:58:40)Kravis napisał(a): Imperium Popiołów nigdy nie powstanie
Myślę, że powstanie, aczkolwiek, pewnie nie będzie łatwo Smutny . Szkoda by było nie zakończyć Sagi Przeznaczenie. Być może powstanie coś tam jeszcze, jak będą sprzyjające wiatry.

(13.09.2019, 21:58:40)Kravis napisał(a): Era Gothica powoli umiera
Wygląda na to, że tak, choć Sparrow ma teorię, że po ukazaniu się DK i KM, Gothic będzie miał swój renesans. Mam nadzieję, że ma rację.
Odpowiedz
(21.11.2019, 12:50:45)Klimek napisał(a): Naszły mnie takowe rozmyślenia, czy mysleliscie kiedykolwiek o wzbogaceniu pierwszego Gothica o mod waszego autorstwa. [Obrazek: 4ANDqNE.gif] Chodzi oczywiście o mod, który fabularnie byłby prequelem dla Przeznaczenia. To oczywiście temat do mrzonek w stylu "co by bylo gdyby" ale nie szkodzi chyba wymienić sie pomysłami. ;) O ile oczekuje cierpliwie na Imperium Popiołów to mod do G1 to tylko temat do luźnych rozmów. 

Ciekawe czy byloby możliwe nadanie imienia i indywidualności dla każdego bezimiennego Kopacza, Szkodnika czy Nowicjusza bo takich NPC jest duuuzo więcej niż w czystym G2 i byłoby to nie lada wyzwaniem.
Tylko pośrednio.
Nawet nie wszyscy członkowie ekipy o tym pewnie wiedzą.
Były rozmowy i plany, ale raczej nie na silniku od I.
Gracze dostaliby alternatywną historię i wrócili do czasów poprzedzających "Przeznaczenie".
To chyba już nierealne, spoglądając na obecny skład ekipy i zainteresowanie ogółu.
:>
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości