Dołączył: 18.10.2019
Liczba postów:63
Jako Mroczny Wojownik nie dostaję się zadania na odnalezienie smoczych jaj dla Benneta? Koniec 5 rozdziału a ja mam 4 smocze jaja z czego jedno poszło na miksture Neorasa.
Może w dwoch jaskiniach w Khorinis było smocze jajo.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Nie, to zadanie jest niedostępne dla Mrocznego Wojownika.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Taka promocja dzisiaj... Solucja zadania
"Kolekcjoner kluczy", które w wersji 1.5.1 wygląda tak:
Vincenzo zleca nam zdobycie wszystkich kluczy do wież strażników. Znajdziemy je:
1. Pablo - klucz do lewej wieży przy wejściu do GM - potrzeba 20 zręczności i kradzież
2. Rangar - klucz do prawej wieży przy wejściu do GM - potrzeba 30 zręczności i kradzież
3. Ruga - klucz do lewej wieży bramy przy Placu Targowym - potrzeba 40 zręczności i kradzież
4. Boltan - posiada klucz do prawej wieży bramy przy Placu Targowym - potrzeba 50 zręczności i kradzież
5. Damazy - klucz do wieży za domem Thorbena - 60 zręczności i kradzież
6. Klucz do wieży k/Thorbena - skrzynia w koszarach
Za każdy klucz dostajemy 100 zł a za całe zadanie - 200 exp
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 02.04.2020
Liczba postów:1
Po raz pierwszy w jakimkolwiek gothicu mam problem, z którym sobie sam nie poradziłem. Plx help.
Koniec 1 rozdziału - misja skradziony klucz. Hagen prosi o poznanie imienia złodzieja klucza do GD.
Gram adeptem MZ.
Będę bardzo wdzięczny za info jak wypełnić tę misję.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
rozgrywaj dalej zadanie Starożytny Kult
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 27.07.2016
Liczba postów:637
20.04.2020, 16:26:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.04.2020, 16:30:55 przez SparrowJacek.)
Trzeci raz przechodzę grę i albo czegoś zapominam, albo znajduję nowe zadania. Otóż mam questa Milosnik Wina, ktore w sumie nie wiem jak ruszyć. Jest to ostatnie zadanie przed Dworem Irdorath i chciałbym je zamknąć.
EDIT:
Już nieważne, brata Pepe uratowałem, ale ruszyć dupy do środka jaskini to już mi się nie chciało przez 5 rozdziałów.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
post 921...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Widzę, ze nikt nie kwapi się z odpowiedzią.
Sara zniknie z gry, a Bezi w trzecim rozdziale będzie miał poważny problem z handem na targowisku.
Tak? Czy może coś pokręciłem?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:799
Все верно.
Поэтому если не охото с ним возится, сдаете его Лорду Андрэ и убиваете в тюрьме его (ночью), усыпив охранника.
Dołączył: 07.09.2016
Liczba postów:51
Heh, no to chyba już mi zniknęła, chociaż wciąż jestem w 1R, bo nigdzie jej nie widzę :p Ten problem to po prostu konieczność zapłacenia temu łajdakowi, jak w oryginale? Co do zabicia go, to czy nie jest on potrzebny w jakichś innych questach? Czy czasem to nie on handlował z Sekobem? (zadanie dla Gildii Kupców).
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
27.04.2020, 16:34:12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.04.2020, 16:36:29 przez Klimek.)
Nigdy by mi takie rozwiązanie nie przyszło do głowy. A jeśli wsadzimy Canthara i potem go zabijemy to Sara w 3 rozdziale nadal będzie na targowisku czy ucieknie do Orlana?
Poza tym zabicie Canthara będzie niekanoniczne z dalszymi częściami Sagi
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:799
Jeśli go zabijemy, Sara pozostanie na rynku.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Tak, skryptowo taka możliwość jest przewidziana już w G2 NK. Co do kanoniczności z Sagą - trzeba było przyjąć jakiś wariant, więc został przyjęty ten najbardziej typowy, gdzie Canthar żyje.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"