13.12.2019, 23:54:10
Pilnuj tam Andr graczy, żeby błędów nie robili!
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Сага Предопределение - для тестеров
|
13.12.2019, 23:54:10
Pilnuj tam Andr graczy, żeby błędów nie robili!
„Primus in orbe deos fecit timor..."
14.12.2019, 10:41:11
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.12.2019, 10:42:23 przez Andr1971.)
14.12.2019, 10:42:16
W takim razie, w porozumieniu z N1kX - wrzuć tam też wersję rosyjską przeznaczenia.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
14.12.2019, 22:24:13
15.12.2019, 08:27:11
No dobrze, ale dlaczego właściwie?
My nawet na The Modders dajemy, choć mamy z nimi swoje odwieczne porachunki. Chciałbym posłuchać wyjaśnienia o co tu chodzi?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
15.12.2019, 11:56:52
Я уже ответил ему. Сайты имеют вражду. На том сайте есть то, чего нет на Wop, и наоборот. Я почти с самого основания WOP сижу на нем, там и выкладываю все, что делаю для готоманов.
15.12.2019, 12:01:34
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Andr skierował zainteresowanych po download na WOP i rozpoczął dyskusję na RPGR
„Primus in orbe deos fecit timor..."
15.12.2019, 13:40:05
Jak widać wrogość for to nie tylko domena polskiego moddingu....
Niemniej każdemu autorowi i każdemu teamowi powinno zależeć na tym, by swoje dzieło pokazać jak najszerzej publiczności. To chyba normalne. Słucham wyjścia z tej sytuacji?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
15.12.2019, 14:08:31
A co N1kX zarobisz, jak gracz pobierze tłumaczenie i udostępni download na rpgru? Przerabialiśmy ten temat u siebie. Dlatego linki do pobrania naszych modów są też i na innych forach.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
15.12.2019, 14:43:59
Возможно, когда будет финальная версия, сделаю там тему.
16.12.2019, 20:04:57
(15.12.2019, 11:56:52)N1kX napisał(a): Я уже ответил ему. Сайты имеют вражду. На том сайте есть то, чего нет на Wop, и наоборот. Я почти с самого основания WOP сижу на нем, там и выкладываю все. На немецком ВОГе не забудьте также разместить, хоть там и народу мало. Только если нет возможности разместить ссылку В то же время
17.12.2019, 12:54:05
Что думаете, стоит ли сделать эффект горения для огненного лука или арбалета? Сейчас получается, что огненный лук/арбалет наносят только обычный урон.
17.12.2019, 13:11:56
Mam nadzieję, że zadają obrażenia nadal specjalnym potworkom wg ich siły rażenia i specyfiki. Efekt wizualny nie jest najważniejszy, choć mógłby być nadal.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
17.12.2019, 13:43:08
Przecież to już było zrobione w roku 2015 przez chickena i działało w Global PL - gdzie się wobec tego podziało?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
17.12.2019, 14:04:59
DamMagicAltenStab_00.d
Где комментарий, должен быть урон, который наносится врагу.. else if(Hlp_IsItem(MyWeapon3,ItRw_Addon_FireBow) == TRUE) { if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0) { Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); // if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0) { B_GivePlayerXP(slf.level * 10); }; }; } else if(Hlp_IsItem(MyWeapon4,ItRw_Addon_FireCrossBow) == TRUE) { if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0) { Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); // if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0) { B_GivePlayerXP(slf.level * 10); }; }; } edit. Сделал эффект горения огненному луку и арбалету else if(Hlp_IsItem(MyWeapon3,ItRw_Addon_FireBow) == TRUE) { if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0) { //Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); //new if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICEGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Icewolf) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_WARANLED) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICETROLL)) { Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); } else if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREWARAN) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_FIRE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGIANTRAT) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREBLOODFLY) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Gargoyle)) { } else { Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); }; if(!FF_Active(FireDamageBoxCrossbow)) { global_fired_npc_self = Hlp_GetNpc(slf); FF_ApplyOnceExt(FireDamageBoxCrossbow, 1000, 3); }; //end if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0) { B_GivePlayerXP(slf.level * 10); //new if(FF_Active(FireDamageBoxCrossbow)) { FF_Remove(FireDamageBoxCrossbow); }; //end }; }; } else if(Hlp_IsItem(MyWeapon4,ItRw_Addon_FireCrossBow) == TRUE) { if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0) { //Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); //new if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICEGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Icewolf) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_WARANLED) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICETROLL)) { Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); } else if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREWARAN) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_FIRE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGIANTRAT) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREBLOODFLY) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Gargoyle)) { } else { Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE); }; if(!FF_Active(FireDamageBoxCrossbow)) { global_fired_npc_self = Hlp_GetNpc(slf); FF_ApplyOnceExt(FireDamageBoxCrossbow, 1000, 3); }; //end if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0) { B_GivePlayerXP(slf.level * 10); //new if(FF_Active(FireDamageBoxCrossbow)) { FF_Remove(FireDamageBoxCrossbow); }; //end }; }; } //new func void FireDamageBoxCrossbow() { if((global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICEGOLEM) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Icewolf) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_WARANLED) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICETROLL)) { global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] = global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] - 60; } else if((global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGOLEM) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREWARAN) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_FIRE) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGIANTRAT) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREBLOODFLY) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Gargoyle)) { } else if(global_fired_npc_self.flags == NPC_FLAG_IMMORTAL) { } else { global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] = global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] - 30; }; if((global_fired_npc_self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE) && (global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)) { B_GivePlayerXP(global_fired_npc_self.level * XP_PER_VICTORY); global_fired_npc_self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE; if (FF_Active(FireDamageBoxCrossbow)) { FF_Remove(FireDamageBoxCrossbow); }; }; }; |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|