Przebieg prac nad Imperium Popiołów
No to wspaniale. Mimo znanego terenu na pewno będzie co odkrywać
Odpowiedz
Chcecie powiedzieć, że N1kX rozwiązał problem z tym, że animacja nie wraca do słabszej, gdy ściągniemy broń z % walki? Jeśli tak, to pełen respekt!

Dobrze słyszeć, że także w przedmiotach/roślinkach zaszły zmiany, gram teraz w Epilog i odruchowo gdy potrzebuję czegoś, to biegnę po prostu w znane z Przeznaczenia miejsce. Takie roszady spowodują, że eksploracja będzie bardziej przyjemna!

No i bardzo milo słyszeć, że cały zespół tak się angażuje, a kolejne wersje testowane są w błyskawicznym tempie!
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
В Przeznaczenia, Epilog (test version 1.1), Klasztor такой проблемы нет. Тут я ещё думаю, возможно будет немного изменен баланс, т.к. проблема где-то в глубине движка.
Odpowiedz
Ile zadań przewidujecie w IP? Wydaje mi się, że ze względu na spore przemieszczenia postaci i jak rozumiem sporą eksterminację wrogów, logika zadań będzie trochę bardziel zbliżona do Epilogu, fabuła będzie wymuszać, żeby pewne zadania zostały wykonane/ruszone, żeby móc pójść dalej w innych, mam rację?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Myślę, ze można to już ujawnić. Zadań będzie 30 z oczywiście wiodącym Inwazja jako podstawowym. Możliwe, że coś jeszcze dojdzie, bo są pewne furtki zostawione...
Co do logiki skryptowej - będzie odmienna od Epilogu i takiej jeszcze nie stosowaliśmy do tej pory.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Epilog miał 50, Przebudzenie 60, KZ bodajże 35, a tu 30. Trzymam kciuki, żeby ze zmniejszoną ilością szła zwiększona jakość :) przyzwyczailiście nas do świetnych produktów, ufam więc szczerze, że ostatni tytuł wryje się na długo w moją pamięć!
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Gra będzie krótsza niz pozostałe części. To zapowiadaliśmy wcześniej i tu się nic nie zmieniło. Tworzenie zadań w stylu Przynieś mi Piwo jest bez sensu dla nabijania licznika zadań. Tego typu rzeczy zostaną podobnie jak w częściach poprzednich zastąpione spec-akcjami.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Ważne jest moim zdaniem, żeby było dynamicznie. Już w Epilogu teraz doceniłem bardzo ten aspekt, bo przez 90% gry miałem pełne ręce roboty i aż chciało się iść w kolejne miejsce, by pociągnąć któryś wątek dalej. Mam cichą nadzieję, że jeśli będzie zadanie "musisz odnaleźć 10 roślinek, które są porozrzucane po całej krainie i bez tego nie wygrasz gry" to roślinek będzie np 12 Język tym bardziej, jeśli miałoby to przytkać wartkość fabuły.

Jestem eksploratorem i kocham cyferki, mam nadzieję, że w ciekawy sposób rozwiązana też zostanie przyspieszona ewolucja bohatera w kogoś - jak zakładam - kto będzie w stanie stanąć w pierwszym szeregu w trakcie bitew, ale że ci, którzy skrupulatnie czyszczą teren i wchodzą w każdą dziurę, będą mogli się pochwalić bardziej okazałą postacią.

No i spec-akcje, czyli kwintesencja naszych rozgrywek klubowych, tu mam 100% zaufanie do was :>
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Tak jak SparrowJacek wspomniał o roślinkach, tak analogiczną sytuacją jest przyniesienie jakiemuś NPCtowi zwykłego piwa. Dla mnie tak błaha czynność wpływa bardzo pozytywnie na klimat gry, po prostu jest to ciekawy smaczek, gdy na przykład mamy okazję uzyskać od jakiegoś twardego zawodnika jakichś istotnych informacji na temat jakiegoś sekretu albo czegoś w tym rodzaju, nasz rozmówca początkowo po wypiciu kilku piw by się wzbraniał aż w końcu wyjawiłby wszystko co wie. Z tego co pamiętam, grając w Wasze produkcje, istnieje możliwość umieszczenia tego typu mini-questów w zakładce "Informacje ogólne" co sprawia, że w dzienniczku zadań jest wszystko ładnie posegregowane i bardzo łatwo się w nim odnaleźć.
Odpowiedz
Zadania typu "przynieś mi piwo" mogą się po prostu nie zapisywać w dzienniku.
Odpowiedz
To są właśnie spec-akcje, o których mówił Memo. Czasem wyraźne, a czasem mimochodem rzucone prośby, życzenia, pragnienia. Coś co Bezi ni uzna za wystarczająco ważne, by zapisać, ale ma wciąż z tyłu swojej głowy gdy rozmawia po raz kolejny z danym człowiekiem. Częściowo właśnie te rzeczy ustalają podium w zmaganiach Arenowych, jak amulet z Jarkendaru w Epilogu.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Oby takich specakcji było jak najwięcej.
Przyszło mi do głowy czy może znajdziemy cos takiego jak kaplica Adanosa? Hmm
Odpowiedz
Wspólnym wysiłkiem całej Ekipy właśnie złożona została wersja VA6.

Głęboko wierzę, że testerzy zamiast bezproduktywnie pić piwo jak ja, z entuzjazmem i zaangażowaniem w Dniu Święta Pracy wezmą się do skrupulatnych testów. luz2 

Piwko
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Jako, że w sumie pierwszy raz testuję IP to nie wiedziałem czego się spodziewać. Ale już po 2 godzinach wiedziałem, że jestem w rodzinnych stronach...
Można powiedzieć, że jest to takie połączenie Epilogu z Przebudzeniem oczywiście w każdym elemencie odpowiednio podrasowane. Tutaj o rozwój postaci nie ma co się martwić - idzie to tak naprawdę samoistnie. Natomiast wir wydarzeń dosyć szybko wciąga, a w połączeniu z całkiem małym Jarkendarem przynosi to wymierne efekty. Niesamowite jest dla mnie ciągłe pilnowanie zgodności z lore sagi jak i Gothików 2/3 co przy 5 już części nie jest takie proste lecz tutaj nadal na najwyższym poziomie. winner
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Poza Lewkooo testy tej wersji zostały zakończone. Poza jednym nieprzyjemnym poważnym błędem skryptowym, wszystko zostało prawidłowo rozegrane i poprawki zadziałały.
Musieliśmy tez dokonać kilku zmian,w tym jednego bossa na innego. Ponadto niestety trudności organizacyjne oraz braki czasowe powodują, że gra zostanie w drugiej części skrócona o pewna liczbę przewidywanych bitew i akcji bojowych w wątku glównym. Zdecydowałem się także porzucić ambitny początkowo plan związany z księgami. Przeanalizowałem dotychczasowy odzew  w tej kwestii dla poprzednich części Sagi i Klasztoru i odzew na to jest minimalny. Zapewne większość i tak ich nie czyta, więc szkoda czasu na bardzo żmudne i skryptowo niewdzięczne ich tworzenie.
Aktualnie jesteśmy w najważniejszym scenariuszowo momencie gry i jest to praktycznie gotowe, mimo ogromnej pracochłonności tej akcji. Wersja VA7 zostanie przygotowana jeszcze w tym miesiącu, może nawet w przyszłym tygodniu, i funkcjonalność tego sprawdzimy. Teraz postępują prace nad tym, co jest jeszcze zaległe w zadaniach pobocznych oraz w znanym już z Prologu zadaniu "Odpłynąć!"
W opcji świata pozostają już tylko zabiegi kosmetyczne, natomiast wprowadzone zostaną jeszcze nowe potworki, których do tej porze w sadze Destiny nigdy nie było. Balans został jeszcze nieco zoptymalizowany, poprawki związane z pewnymi aspektami nauki i bonusów do umiejętności jakie się ostatnio pojawiły- wprowadzone. Dodane zostały różne przewidywane wcześniej specakcje, a z innych zrezygnowaliśmy.
Być może inne osoby z Teamu wyraża tu także swoją opinię o aktualnej wersji.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości