Przebieg prac nad Imperium Popiołów
Cieszy fakt, że prace wyraźnie przyspieszyły, bo jeszcze niedawno trwał pewien marazm a teraz kolejne informacje pojawiają się stosunkowo często. Premiera coraz bliżej... :>
Odpowiedz
Przetestowaliśmy z Erwinem aktualną wersję. Najważniejsze rzeczy - grywalność zadań i balans. Pozostało żmudne sprawdzanie innych aspektów, może pobocznych, na które gracz nie zwraca zbytnio uwagi, ale jednak ważnych. Co ciekawe - osiągnęliśmy zbliżone statystyki grając pod siłę i zręczność, co pokazuje na wyważony balans.
Zadania są na razie bardzo różnorodne. Mnie osobiście bardzo się podobają. Coś dla siebie znajdzie myśliwy, poszukiwacz, romantyk czy detektyw... Jest i sporo roboty dla wojownika, ale to jeszcze nie ten etap gry i pewnie w kolejnej wersji to będą już prawdziwe wyzwania bitewne.
Dużo się na razie dzieje w dwóch ośrodkach - na plaży i w obozie na bagnie.
Erwin dał się poznać jako zdolny spacerzysta i wzorem Michała też przygotował dla graczy parę 'niespodzianek'.
Czas gry przyjemnie mnie zaskoczył i pozwolił na osiągnięcie 12 poziomu.
Wystarczy.
I malutki spoiler:

[Obrazek: 9oJtmI8.jpg]
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Tak sobie gram w Przeznaczenie i właśnie skończyłem wątek Kruka w Jarkendarze. Grałem trochę myśląc o nadchodzącym IP jeśli chodzi o wstępną sytuację polityczną, rozkład strategicznych lokacji i ewentualnych miejsc do eksploracji(bo bardzo mnie cieszy, że w każdym modziku dodajecie nowe roślinki i skarby, dzięki czemu człowiek czuje się wynagrodzony za przedarcie się przez hordy bestii, czy zajrzenie w miejsce do którego zwykle by nie pomyślał żeby zajrzeć).

Zazwyczaj traktowałem Jarkendar jako takie miejsce do pójścia, żmudnego odklepania i ruszenia dalej, jednak obecne przejście sprawiło, że mam ochotę jeszcze raz pozwiedzać w odświeżonej wersji, jaką zafunduje nam IP :D
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Ja planuję zagrać w tę wersję ponownie. Inną drogą, innymi sposobami, tak żeby jeszcze sprawdzić na ile się da, jakieś alternatywne podejścia do poszczególnych tematów.
Dodaliśmy do gry trochę zachowań / rutyn postaci, które wcześniej były rzadko stosowane ( można to zauważyć na screenie Titufa ).
Różne fanty do znalezienia na pewno będą. W tym momencie już jest ich część dodana do świata.
Tak zwanych "smaczków" też nie braknie. Wszystko idzie w dobrym kierunku   OK
Odpowiedz
Świetne informacje :) dla mnie zawsze najważniejszą rzeczą oprócz fabuły było właśnie eksplorowanie i bycie za to wynagradzanym np jakimś smoczym korzeniem czy  zwojem go!

Rutyny to bardzo miły smaczek, zawsze ten aspekt ceniłem w Gothicu i modach. Ciekawe tylko co Randolph robi na plaży...  Hmm
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Moje modły zostały wysłuchane i oto będą rozbudowane rutyny w modziku OK

Pozostaje czekać w coraz większej niecierpliwości :>
Odpowiedz
Cytat:Moje modły zostały wysłuchane i oto będą rozbudowane rutyny w modziku

w pewnych aspektach aż za bardzo Troll
pewne rzeczy przyszło przerabiać z powodów dialogowo logicznych
scenariuszowo... połowa zadań jest już gotowa, druga połowa w różnej (czasem zaawansowanej) fazie realizacji
konstrukcja logiczna całości może niektórych zaskoczyć i to nawet bardzo... podobnie jak rozliczne reminiscencje we wszelkich aspektach
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Zobaczymy, ilu znowu graczy zostanie odsianych przez wymagające zadania, którym nie będą w stanie sprostać. :>
Odpowiedz
Nie wiem czy będą chętni, ale możliwe, że powróci po raz ostatni Arena (Klub). Na razie nie układamy pod tym kątem akcji, ale już istniejące zadania też wymagają pomyślunku. Tradycyjnie - nie będzie prowadzenia za rączkę poprzez dziennik, a nawet dialogi. zieew
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Cóż, ogrywam właśnie Przeznaczenie z myślą o odświeżeniu całej Sagi, żeby na świeżo być gdy IP wyjdzie. Czuję się głęboko związany z Waszymi produkcjami i z wielką chęcią podejmę wyzwanie Areny, jeśli tylko zostanie ona zorganizowana. Wszystkim potencjalnym kandydatom zaś mówię: taka rywalizacja podnosi rozgrywkę do jeszcze wyższego poziomu zaangażowania i satysfakcji!
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Oczywiście cofam info, że "gra będzie na kilka godzin". Wkręcałem was Drogie Dzieci, jak zwykle zresztą. o//o
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Mam jedną tylko prośbę odnośnie balansu, będę bardzo wdzięczny za jej uwzględnienie - obniżcie troszkę koszta nauki niektórych trofeów. W całym Jarkendarze w 2 rozdziale są bodajże 2 lub 3 cieniostwory np, więc jeśli ich rogi(tak jak w pewnym innym modzie) nie są bardzo ważne do jakichś zadań/specakcji to niech nie kosztują 5PN.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Niespecjalnie pamiętam zakończenie wątku piratów w Przeznaczeniu. Pamiętam natomiast, że pojawiły się tam widoczne nawiązania do Piratenleben (swoją drogą świetny mod - polecam) takich jak choćby postać Rhena. Patrząc na screena od Titufa nie dostrzegłem tam piratów co wiązało by się oczywiście z fabułą wyżej wymienionej modyfikacji i opuszczeniem przez nich swego obozu. Mylę się? Pytam z czystej ciekawości. :>
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
Tak, wątek piratów w Przeznaczeniu, potwierdzony akcją w Epilogu, skutkuje brakiem tej frakcji w IP.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Jesteśmy właśnie na etapie budowy najbardziej ekscytującej i obfitującej w epickie akcje części gry. Jest przy tym mnóstwo mrówczej pracy przy detalach oraz ogrom roboty Erwina przy smaczkach z pozycji Spacera.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 6 gości