09.03.2018, 21:16:00
Pierwszą część wypowiedzi propsuję. Nie żebym uważał, że osoby, które zwracają uwagę na detale i mówią co poprawić robią źle, ale nie jest to aż tak istotne moim zdaniem, a do tego Michał całkiem zgrabnie wyjaśnił czemu jest tak, a nie inaczej.
Natomiast przyjebię się do drugiej części tego postu, bo tłumaczenie, że nie ma czasu na skalowanie tekstur, żeby świat prezentował się ładnie jest totalnie idiotyczne. Najlepiej w ogóle tekstur nie wrzucać, po co na to marnować czas - przecież "wartościowy gracz ceni fabułę, a nie grafikę". I nie czepiam się tu do waszej roboty, bo wiem, że w Zena DP nie ingerowaliście, bo nie macie grafika w ekipie, nie mniej jednak tłumaczenie źle przeskalowanych tekstur w ten sposób jest co najmniej idiotyczne.
Natomiast przyjebię się do drugiej części tego postu, bo tłumaczenie, że nie ma czasu na skalowanie tekstur, żeby świat prezentował się ładnie jest totalnie idiotyczne. Najlepiej w ogóle tekstur nie wrzucać, po co na to marnować czas - przecież "wartościowy gracz ceni fabułę, a nie grafikę". I nie czepiam się tu do waszej roboty, bo wiem, że w Zena DP nie ingerowaliście, bo nie macie grafika w ekipie, nie mniej jednak tłumaczenie źle przeskalowanych tekstur w ten sposób jest co najmniej idiotyczne.