12.03.2018, 15:23:31
(11.03.2018, 09:53:56)Memorius napisał(a): Żeby z lekka ukrócić pierdolenie idiotów o czasie gry.
Nie wiecie ani ile będzie światów , ani ile linii dialogowych zostało przewidzianych do napisania lub zostało już napisanych, ani też jakie pułapki i zagadki czekają głównego bohatera.
Chciałbym tutaj zaznaczyć, że chyba nie rozumiecie o co tutaj się toczy dyskusja. Nie podważam tego, że może modyfikacja tyle czasu zająć, bardziej podważam sens tego, by był na 15 godzin. Tituf napisał, że będą dwa małe światy dodatkowo, więc o liczbie światów już wiemy i biorąc pod uwagę, że ta główna lokacja nie jest zbyt duża to zwyczajnie w świecie bieganie od punktu A do punktu B stanie się szybko nużące i odrzuci gracza od moda. Dialogi mogą być dobre, naprawdę fajnie by było, ale problem polega na tym, że mody nie tylko opierają się na dialogach.
(09.03.2018, 19:32:29)Michał napisał(a): Pomieszczenie wzorowane jest na kościele katolickim, także siedzisko jak najbardziej jest cechą szczegółową tegoż miejsca. Przez wzgląd właśnie na małą powierzchnię ambona przesunięta jest za ołtarz, a nie przed tron. Celebrant w ciągu swojej posługi oczywiście zmienia pozycje zależnie od pory dnia i odprawianej ceremonii. Obraz został już także zmieniony na bliższy posłudze tego obiektu. Nie mniej dziękuję za uwagę.
Dziękuję za odpowiedź Nie zaprzeczam samej idei takiego wystroju ołtarza, umeblowania itp, bo rozumiem zabieg. Problem właśnie leży w widocznej ciasnocie, ale cieszę się, że to dostrzegasz.