Długości moda nie ma co bagatelizować, zakładanie na starcie, że mała miejscówka może znaczyć tylko kupę tekstu do przeczytania i latania w te czy we wte jest błędne. Osobiście wierzę, że stwórcy nas mocno zaskoczą. Co do dialogów, ja je bardzo cenię i twierdzę, że najlepsza zabawa opiera się właśnie na nich. To nie jest zwykły tekst, który musisz przeczytać. po którym "w końcu możnau utłuc jakiegoś orka ". Dialogi to rozmowy budujący całą otoczkę szczęścia, radości. To one budując większość klimatu.
Takie jest moje spostrzeżenie na modyfikacje.
Czy bieganie z punktu A do B jest lipne? A czy kiedykolwiek nasi twórcy uciekli się do takich sztuczek? Może w poprzednich modyfikacjach jest dużo zbierania, latania, ale czy nazwałbym je lataniem z punktu A do B? Nope. W większości przypadkach jest to bardzo dobrze wykonane, gdzie gracz, dążący do celu może pomyśleć co zrobić przy okazji, co zrobić dalej? No właśnie, dla niektórych problematyczne, bo co to jest myślenie?
Takie jest moje spostrzeżenie na modyfikacje.
Czy bieganie z punktu A do B jest lipne? A czy kiedykolwiek nasi twórcy uciekli się do takich sztuczek? Może w poprzednich modyfikacjach jest dużo zbierania, latania, ale czy nazwałbym je lataniem z punktu A do B? Nope. W większości przypadkach jest to bardzo dobrze wykonane, gdzie gracz, dążący do celu może pomyśleć co zrobić przy okazji, co zrobić dalej? No właśnie, dla niektórych problematyczne, bo co to jest myślenie?