30.04.2018, 10:44:28
Bardzo ładne przemyślenie. :D
Ciężko byłoby się z czymkolwiek tutaj nie zgodzić.
Myślę jednak, że w wypadku modyfikacji do konkretnej gry, możemy pozwolić sobie na pewne uproszczone myślenie i założenia. Można dokładniej przewidzieć i nakierować tok myślenia gracza, a także rozwiązania, których może spróbować. W takim wypadku łatwiej jest mi coś określić jako rozwiązanie "sensowne" lub "logiczne", gdyż specyfika gry narzuca pewne określone ograniczenia. O ile człowiek w świecie realnym ma przed sobą praktycznie nieskończoną liczbę możliwych działań w każdej sekundzie, tak podczas rozgrywki liczba ta jest prawie że policzalna.
Fakt, że troszkę butne są moje stwierdzenia typu "wszystko tu jest logiczne", i w sumie nie jestem w stanie ich do końca obronić.
Ciężko byłoby się z czymkolwiek tutaj nie zgodzić.
Myślę jednak, że w wypadku modyfikacji do konkretnej gry, możemy pozwolić sobie na pewne uproszczone myślenie i założenia. Można dokładniej przewidzieć i nakierować tok myślenia gracza, a także rozwiązania, których może spróbować. W takim wypadku łatwiej jest mi coś określić jako rozwiązanie "sensowne" lub "logiczne", gdyż specyfika gry narzuca pewne określone ograniczenia. O ile człowiek w świecie realnym ma przed sobą praktycznie nieskończoną liczbę możliwych działań w każdej sekundzie, tak podczas rozgrywki liczba ta jest prawie że policzalna.
Fakt, że troszkę butne są moje stwierdzenia typu "wszystko tu jest logiczne", i w sumie nie jestem w stanie ich do końca obronić.