15.07.2018, 05:50:19
Michał odwalił kawał dobrej roboty i wprowadzone zostały następujące poprawki i zmiany
cytuję
uzupełnienie:
* czar Ulewa został zastąpiony przez inny czar Mroźny Dotyk
* naprawiono pierścień
cytuję
Cytat:- zmieniono wszystkie statystyki pancerzy szkieletów w ostatnim Zenie na 30,
- zmieniłem opis 'Wymagana mana' na 'Wymagana siła' w ItMW_Kostur01 i ItMW_Kostur02,
- usunąłem pierścień Baronowi: w przypadku osłabienia pancerzy i redukcji istot nie ma na niego zapotrzebowania,
- z postu Simena:
* jaskini przerabiał nie będę,
* 'Przewłaszczenie mienia' nie jest błędem,
* 'kradzież kieszonowa' poprawiona,
* z kluczem u Torano nic nie robię, bo to tylko kwestia estetyczna,
* trupiarka zostaje, gdzie jest, bo gracz nie ma celu pływać daleko od wyspy, a tak jest niewidoczna,
* ujednolicono opisy i nazwy przedmiotów w danych kategoriach...
C.D.N z postu Simena:
* żadne teksty nie wychodzą mi poza ekran, a sprawdzałem na dwóch monitorach z różną rozdzielczością,
* próbowałem przypisać nazwę 'Sarkofag' do grobowca, ale gra nadpisuje obiektowi typu kontener odgórnie 'Kufer', więc zostanie,
* zwój powrotny nie teleportuje już do pentagramu w Wieży, ale na cmentarz,
* zmian przy Nowicjuszach nie ma, bo akurat tak mu się dopasowali na FP, chwilę później staliby w oddalonych pozycjach,
* wszystkie zombie i szkielety mają teraz obie nazwy z dużej, a dlaczego? - A dlaczego nie...
* kategoria 'Ludzkiego mięsa' to teraz jedzenie,
* podwójna spacja usunięta z dialogu 'Wiesz, co trzeba zrobić...'
* zmian przy akcji w Jaskini nie będzie, bo wszystko działa dobrze, a jego konfuzja tego nie zmienia,
* 'Bo nie żyje Heronius' zmieniono na 'Heronius nie żyje',
* zrobiłem, co mogłem, by usunąć prześwity w Bibliotece,
* brak expa w zenie zimowym nie jest błędem,
* nie będę się bawił w kolorowanie pręta na złoto,
* usunąłem zwój Światło z ekwipunku startowego gracza,
* skrzyżowania dróg nie tykam, bo co miałbym tam niby zrobić, rondo?
* nazwy 'szczypce runiczne' i 'kamień runiczny' są teraz wszystkie z małej litery,
* pierścienia nie będzie i tyle,
* ludzkie twarze na Wyspie Przeklętych nie są błędem,
* literówka u Normiciusa poprawiona,
* limitu nauki u Juwentyna nie zmieniam,
* posąg ma kolizje włączone, więc może tak już jest,
* wpis poprawiono na 'nie swoich spraw',
* u Torano zmieniono na 'Już dawno',
* akcja z chlebem nie dotyczy samego chleba, tylko przełączników, więc nic nie zmieniam...
Z uwag graczy:
- menzurki nie powinny już znikać z ekwipunku Vitaliusa, bo dodałem ich tworzenie w trakcie animacji rutyny; teraz zdarza się, że jest jedna więcej, ale nie tworzą się masowo, a tym bardziej nie znikają,
- poprawiłem literówki z postu Xarona,
- poprawiono nielogiczność, że Cirrus mówił o Neberonie zamiast aktualnym Opacie,
- Outro nie pojawia się już, gdy ciągniemy za dźwignie,
- dodano w Menu możliwość wyboru sterowania z Gothic 1,
- usunąłem nadmiar przeciwników z Zena zimowego, a lista jest taka, jaką podał Tituf,
- poprawiono błędy, gdzie w niektórych przypadkach zabierało nam menzurkę, gdy nie mieliśmy wymaganych składników.
uzupełnienie:
* czar Ulewa został zastąpiony przez inny czar Mroźny Dotyk
* naprawiono pierścień
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"