13.04.2021, 03:13:47
Z tego co kojarzę, to raczej nie starcza szczawiów na wszystko, wiec średnio się opłaca uczyć robienia zarówno mikstur zręczności jak i siły. Raczej trzeba się zdecydować na jedno.
Podczas obecnej rozgrywki zaczęła mnie nurtować jedna rzecz. To właściwie jest mechanika czystego Gothica 2 - Noc Kruka (chyba, że w to jakoś inaczej trybi), ale zacząłem się zastanawiać co tak naprawdę oznaczają te % w broni jednoręcznej i dwuręcznej. Zawsze myślałem, że to jest procentowa szansa na uderzenie krytyczne, czyli przykładowo jak mam 50%, to co drugi cios powinien być krytyczny, ale jak tak teraz gram, to mam wrażenie, że jednak to tak nie działa. Mam ponad 60% w broni jednoręcznej i albo mam jakiegoś turbo pecha, albo statystycznie to gdzieś co 3 cios jest krytyczny, a niby mam 60%, to według tej logiki, którą wcześniej przedstawiłem, to większa niż mniejsza ilość ciosów powinna być krytyczna. Ktoś wie jak to dokładnie działa?
@edit
Nie zauważyłem, że poprzedni post też jest mój, można tam je połączyć czy cuś.
Podczas obecnej rozgrywki zaczęła mnie nurtować jedna rzecz. To właściwie jest mechanika czystego Gothica 2 - Noc Kruka (chyba, że w to jakoś inaczej trybi), ale zacząłem się zastanawiać co tak naprawdę oznaczają te % w broni jednoręcznej i dwuręcznej. Zawsze myślałem, że to jest procentowa szansa na uderzenie krytyczne, czyli przykładowo jak mam 50%, to co drugi cios powinien być krytyczny, ale jak tak teraz gram, to mam wrażenie, że jednak to tak nie działa. Mam ponad 60% w broni jednoręcznej i albo mam jakiegoś turbo pecha, albo statystycznie to gdzieś co 3 cios jest krytyczny, a niby mam 60%, to według tej logiki, którą wcześniej przedstawiłem, to większa niż mniejsza ilość ciosów powinna być krytyczna. Ktoś wie jak to dokładnie działa?
@edit
Nie zauważyłem, że poprzedni post też jest mój, można tam je połączyć czy cuś.