Kwestia potencjalnych ochotników na nowy mod
#1
Witam was ponownie!
Chciałbym wywiesić takie ogłoszenie. Wiem, DS nie będzie się takimi sprawami zajmować, ale to bardziej dla odwiedzających forum (jeśli będą chętni; jeśli nie - zrozumiem) - proszę o taką interpretację mojego ogłoszenia i z góry ekipie za to dziękuję.

Potrzebne osoby do moda rozszerzającego G1:
Grafik 3D:
- Modelowanie low-poly;
- Mapowanie UV;
- Tworzenie prostych modeli 3d - Pancerze, miecze, łuki, kusze, tarcze;
- Tworzenie prostych tekstur oraz korzystanie z gotowych, generycznych;
- Eksport modeli za pomocą wtyczki Kerrax (wspierają to Blender, 3DS Max i Wings3D, ale modelować można w innej aplikacji);
- Tworzenie zarówno obiektów jak i lokacji.
Grafik 2D:
- Projektowanie i wykonywanie grafik na potrzeby interfejsu gry;
- Tworzenie szkiców konceptualnych na potrzeby grafików 3D;
- Tworzenie grafik promocyjnych.
Skrypter.
Moje dane kontaktowe (Discord): dawidtasak#7339
Moja rola wstępnie to scenariusz moda i questy jakby co - ogłoszenie wynika z faktu, że mój laptop raczej nie nadaje się na robienie modyfikacji i piszę to również z tej przyczyny. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odpowiedz
#2
(24.06.2023, 21:12:40)DawidT96/24 napisał(a): Moja rola wstępnie to scenariusz moda i questy jakby co
czyli masz w głowie cały plan i rozpisane questy modyfikacji zieew
chętnie poznamy próbkę - zarysu fabuły i choć kilku zadań  Cool
bo jak nie masz jeszcze nic i będziesz dopiero tworzyć, a to niezmiernie ważna część projektu, to blee
nawet w najlepszych czasach moddingu takie ogłoszenie zwojem go!
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#3
(24.06.2023, 22:00:17)Tituf napisał(a):
(24.06.2023, 21:12:40)DawidT96/24 napisał(a): Moja rola wstępnie to scenariusz moda i questy jakby co
czyli masz w głowie cały plan i rozpisane questy modyfikacji zieew
chętnie poznamy próbkę - zarysu fabuły i choć kilku zadań  Cool
bo jak nie masz jeszcze nic i będziesz dopiero tworzyć, a to niezmiernie ważna część projektu, to blee
nawet w najlepszych czasach moddingu takie ogłoszenie zwojem go!

Zasadniczo - mam bardziej w głowie (cały czas koncepcje mi przychodzą) plan questów, zaś zarys scenariusza już dawno zacząłem opracowywać (cały czas jest aktualizowany i w wersji do pobrania; tylko mam też inne sprawy na głowie). Niemniej masz rację i bardzo Ci dziękuję za zrozumienie i powagę w odpowiedzi na mój post.

Aktualnie uporządkowałem zarys mojego scenariusza jakby co.

A w ogóle jak widzicie szanse na rozwój moddingu po wydaniu Gothic Remake?
Odpowiedz
#4
A jakie znaczenie dla rozwoju moddingu ma wydanie Gothic Remarke?
Moim zdaniem żadne. Modding wypływa z chęci i potrzeby serca, nie zależy od tego co wychodzi i kiedy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#5
Jeżeli już to będą modować Gothic remake, a nie oryginał. xd
Odpowiedz
#6
Możliwe, tylko przy starym Gothicu wręcz było tu niezbędne moddowanie, a tu będzie problem, bo Remake wygląda dość nowocześnie. Miejmy nadzieję, że będzie jak twierdzi Memorius.

I jakby co kilkanaście questów również zrobionych. Piszę dla informacji.
Odpowiedz
#7
DT też ma pomysł na moda i poszukuje chętnych, młodych, zdolnych i pracowitych ludzi.
Zgłoszenia w temacie lub priv.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
#8
Ciekawe. Życzę powodzenia. A zdradzicie co nieco?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości