Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebudzenie - problemy z zadaniami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
(05.04.2023, 21:00:00)borygo napisał(a): [ -> ]jak dodać save tutaj?

:\Program Files\JoWooD\Gothic II\saves PRZEBUDZENIE<- folder spakować np. programem winrar i tak spakowany folder wysłać do programu np https://app.mediafire.com/myfiles otrzymany link wklejasz tutaj.
to może dacie kod na krucze ziele?
Nie dajemy kodów w tak oczywistych sytuacjach. Miał być save do sprawdzenia.
Witam

Pozostały mi trzy ostatnie zadania jeszcze przed atakiem na zamek, jednak Ur-kosh cały czas jest na swoim miejscu. Moglibyście zobaczyć moje zapisy i stwierdzić czemu tak się dzieje? Już od kilku godzin oblatuje całą górniczą dolinę i nie widzę żadnych dodatkowych dialogów. Oto link do zapisów:
https://www.mediafire.com/file/udjzx0g5c...e.zip/file

Za każdą pomoc serdecznie dziękuję :)
Tu prośba najlepiej do N1kX, żeby zerknął na to.

naprawiłem save programem - można grac dalej chyba
https://www.mediafire.com/file/ec3wkfora...1.rar/file
W czym tkwił problem? Mod jest do przejścia bez czarowania programami?
Wszystko wygląda ok, zadania zrobione, mapka wyczyszczona, a brak kluczowego dialogu u Ur-shaka, że "Oni są gotowi". Przywróciłem tylko ten dialog.
Dzięki Wielkie :D w końcu dokończę moda i zabiorę się za następne :) mam nadzieję że to nie wina gothica ze steama, chociaż w Przeznaczeniu też nie miałem dialogu by naprawić oko innosa i olałem go ze względu, że kiedyś już go przeszedłem.
(12.04.2023, 12:14:07)michal0064 napisał(a): [ -> ]Dzięki Wielkie :D w końcu dokończę moda i zabiorę się za następne :) mam nadzieję że to nie wina gothica ze steama, chociaż w Przeznaczeniu też nie miałem dialogu by naprawić oko innosa i olałem go ze względu, że kiedyś już go przeszedłem.

Do wywołania brakującego dialogu można użyć  DiaDebug        
  https://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=1263 k Użyłem go w dwóch modach i nie było problemow.



k
Witam,
Mam problem. 
1.Wybiłem wszystkie zombie, ale magnat ze mną nie rozmawia. Czy to  dlatego, że 2 czy 3 zombie wymordowały się same?
2. Coś  mi zabiło Damiana.
3. Oddałem kostur Parvezowi, ale Tondral się nie odzywa.
4. Gdzie jest 2 nekromanta? Obszedłem całą mapę. Nie wiem co przegapiłem.
(26.04.2023, 10:03:30)Tituf napisał(a): [ -> ]

Dzieki.
  1.Mam tylko 5 kielichów. Reszta jest. Mogę dostać kod?
  2. Czy będzie potrzebny w dalszej rozgrywce?
  3. Przeczytałem Orędzie Parveza i wszystko ruszyło.
  4. Nie wiem dlaczego, ale nekromanty tam nie ma. Czy przed poszukiwaniem powinienem z kimś porozmawiać?
1. Pewnie mają taki sam kod, więc najszybciej możesz sobie sprawdzić na jednym, który masz w ekwipunku.
2. Nie pamiętam, ale też można kod odczytać bezpośrednio z gry, czy na save, na którym był, czy na nowej grze.
4. A w krypcie niczego nie ma? Ta akcja jest chyba dwuetapowa. Najpierw do krypty, a potem do jaskini.
(26.04.2023, 12:14:09)Erwin napisał(a): [ -> ]1. Pewnie mają taki sam kod, więc najszybciej możesz sobie sprawdzić na jednym, który masz w ekwipunku.
2. Nie pamiętam, ale też można kod odczytać bezpośrednio z gry, czy na save, na którym był, czy na nowej grze.
4. A w krypcie niczego nie ma? Ta akcja jest chyba dwuetapowa. Najpierw do krypty, a potem do jaskini.

A jak się sprawdza?
Wklepujesz bmarvinb, klawiszem F2 otwierasz konsole, patrzysz na dany przedmiot i wpisujesz edit focus.
Bardziej szczegółowy opis na pewno znajdziesz w internecie.