Przebieg prac nad Przeznaczeniem
#61
Cytat:nie wszyscy maja czas się użerać z pewnymi rzeczami a niektórzy grają dla fabuły.

Fabuła w „Przeznaczeniu” jest najważniejsza. Punkty exp wpadają głównie za zadania wykonane, ale radość z zabijania bossów, mini bossów i innych smoków być też musi. Dobrze dobrany rozwój postaci, uważna gra i zdobywanie dodatkowych bonusów oraz deczko myślenia i taktyki (jeśli taka jest w Gothic  rotl ) i wcale użerać się nie trzeba - testy to właśnie wykazują.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#62
nie każdy tak gra.
Znam pare osób co lubią grac nie kombinując a tylko zagłębiając się w fabułe.
Gra potrafi być jak dobra książka tylko trzeba się skupić na jednym.

Taki tryb był w ME i taki podobny również chciało by sie zobaczyc w gothicu.
Odpowiedz
#63
Jak dla mnie gra jest dość łatwa, wystarczy myśleć i nie rzucać się na orków w 2 rozdziale
Odpowiedz
#64
Siewka nie przesadzaj ;) - 2 jest kosmicznie łatwa więc nie widzę sensu dla takiego trybu. Jak ktoś nie grał w NK to po co ma grać w Przeznaczenie? Jeśli grał to ogarnia gothica i oczekuje nieco większego wyzwania i je dostanie. Jak ktoś chce się skupić tylko na fabule to niech idzie zagra w przygodówkę ;)
Odpowiedz
#65
wiesz co powiem ci tak.
Ja np gram mało ostatnimi czasy bo życie goni.
Szczerze to nie widzi mi sie w pewnych kwestiach siedziec w pierwszym rozdziale 20h mówie przykładowo.
Marvina tez nie chce uzywac ani nic,
Chcąc zagrac tylko fabularnie bez trudnosci nie mam takiej możliwosci czyż nie ?
Odpowiedz
#66
W oczekiwaniu na Przeznaczenie polecam mały wywiadzik dla Tawerny Gothic.
http://tawerna-gothic.pl/modyfikacje/wyw...e-293.html

edit down: było i zniknęło, a pewnie nie wszyscy, którzy chcieliby - przeczytali.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
#67
Naszym dużym sukcesem jest to, ze udało się nam naprawić wiele błędów i niedokładności jakie istniały po dzień dzisiejszy w oryginalnym G2 NK.
Wiele z nich z różnych przyczyn było przemilczane przez graczy i modderów przez te wszystkie lata.
Z pewnością zasięg poprawek i dokończenia rzeczy nie skończonych skryptowo przez Piranie jest w Przeznaczeniu większy niż w Service pack 1.4 który zastosowaliśmy w Global PL.
Aktualnie trwają w teamie bardzo intensywne prace całej ekipy nad pewnymi aspektami gry związanymi z zadaniami z najwyższych rozdziałów oraz handlem i nauką.
Dziś została dopięta pod wzgledem masa rzeczy i myślę że jutro to skończymy (w kwestii handlu i nauki)

w sumie w G2 NK po zliczeniu zestawienia wyszło mi równe 200 zadań

usunięte zostały w Przeznaczeniu

 TOPIC_Addon_KillJuan = "Morderca Angusa i Hanka";
 TOPIC_Fernando = "Sprawa Fernanda";
 TOPIC_Addon_PickForConstantino = "Zioła dla Constantina";
 TOPIC_Addon_HolRiordian = "Riordian";
TOPIC_Addon_KDW = "Magowie Wody";
TOPIC_Addon_BringRangerToLares = "Pomoc dla Laresa";
TOPIC_Addon_Stoneplates = "Kamienne tablice";
TOPIC_Addon_Flut = "Zatopione miasto";
TOPIC_Addon_VatrasAbloesung = "Pomoc dla Vatrasa";
TOPIC_DEMENTOREN = "Poszukiwacze";
TOPIC_Urshak = "Ur-Shak";
TOPIC_Dragonhunter = "Łowcy smoków";
TOPIC_FoundVinosKellerei = "Nielegalna produkcja";
TOPIC_bringRosiBackToSekob = "Sekob tęskni za żoną";
TOPIC_BackToShip = "Powrót na okręt";


czyli łącznie 15
 -pozostało więc 185 zadań z oryginalnego G2 NK , przy czym część otrzymała inne, bardziej adekwatne tytuły, część uległa przebudowie a część zmieniła stopień dostępności
dla wielu oryginalnych zadań zmieniono wpisy w dzienniku, dodaliśmy tez nowe lub usunęliśmy zbędne naszym zdaniem - zmieniony został zazwyczaj exp i po części nagrody za poszczególne z tych zadań - jesli występowały

ponieważ wskutek pewnych przetasowań  zadaniowych zwolnił się istotny item to tym razem zwrócę się o opinię do Ogółu
czy marchewka może stać się elementem umacniającym Równowagę Adanosa w myśli lore ?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#68
Marchewka???? Adanos + Równowaga = Marchewka . . . jak dla mnie dobry element humorystyczny XD Po zjedzeniu 100 +5 MP i +5 PŻ Język
Odpowiedz
#69
nie, no będzie wykorzystany bardziej zadaniowo - choć oczywiscie to zadanie śmiertelnie poważne nie będzie i raczej w lekko humorystycznym stylu Velaya mod

100 marchewek na pewno nie będzie

No tak, tylu przeczytało powyższe posty i efektów brak.

Zresztą większość zna tylko Xardasa i orków pod zamkiem , zaś Adanos kojarzy im się wyłącznie z Adminem forum TM.

Kiedyś zrobilismy taki konkurs na zadanie gracza które mogło by się znaleźć w Przeznaczeniu ale gdy pojawiły się opcje inwazji orkuf i smokuf na Khornis a nawet latające talerze to dyskretnie wycofalismy się z takich pomysłów.
Troll

tymczasem uchylamy rąbka tajemnicy z działu niejawnego

post w pewnej dyskusji



Cytat:Uważam , że w grze jest zbyt dużo przemocy i seksu a zbyt mało poświęca się uwagi ochronie środowiska, zdrowemu odżywaniu i jeździe na rowerze.


jak myślicie kto to napisał?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#70
(27.02.2016, 23:43:32)Memorius napisał(a):
Cytat:Uważam , że w grze jest zbyt dużo przemocy i seksu a zbyt mało poświęca się uwagi ochronie środowiska, zdrowemu odżywaniu i jeździe na rowerze.


jak myślicie kto to napisał?

Tituf?
Odpowiedz
#71
Źle, strzelać dalej
Odpowiedz
#72
Z racji, że Przeznaczenie jest w fazie testów i kanwa fabularna została już ustalona. To może opiszecie z większymi szczegółami wątki oraz najważniejsze zmiany jakie zaszły w modzie. Byłby to ciekawy temat do dyskusji i rozruszałby trochę forum.
Odpowiedz
#73
Zdecydowanie największą zmianą jest wyposażenie we własne dialogi i imiona większości npc
Do tego dochodzi dopasowane do postaci ubiór i uzbrojenie
Odpowiedz
#74
oraz setki innych rzeczy

tylko w zwiastunach kinowych prezentuje się finałową scenę - my nie musimy bo jest ogólnie znana...
owszem odpowiemy na pytania jeśli oczywiście potraficie je postawić

udało się nam zrobić w ramach skryptów i ogólnego Lore G2 więcej niż komukolwiek do tej pory, w ramach elementów Global Ru zrobiliśmy jeszcze więcej 
usunęliśmy niedorzeczności w stylu Święty Kat u Hagena czy Cieżki Pancerz Łowcy Smoków u Gorna , zrobiliśmy w zakresie wizualizacji, behawioryzacji i gradacji znacznie więcej niż ktokolwiek inny 
lista wprowadzonych poprawek w stosunku do Global PL liczy się w tysiące 

są rzeczy których nie zrobiliśmy w ramach rozwinięcia pierwotnych zamysłów twórców G2 NK i Global np losy Oskara w Górniczej Dolinie, ale nie można zrobić wszystkiego.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
#75
WYJEBTA TE WSCIEKLIZNE ALBO DAJCIE WYBÓR GRANIA Z NIĄ LUB BEZ ;/
dobija mnie to gówno spac nie można bo hp odbiera,zanim sie zakulam po lekarstwo to bede miał z 20 hp.
To rozwiązanie to PORAŻKA i będę z tym walczył.
Szczerze mówiąc to mi sie przez to gówno wgl nie chce grac w Przeznaczenie ani globala.
Przy tylu + i usprawnieniach ten jeden minus działa na mnie jak płachta na byka.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 107 gości