Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stan na 4.02.2016

Mimo pewnych zawirowań prace nad Przeznaczeniem posuwają się do przodu.
Aktualnie uzupełniamy pakiet zadaniowy i pozostało do dodania jeszcze dwa zadania.
Prawie gotowy jest wątek Łowców  Nieumarłych - brakuje tylko zadania finałowego, które zdecydowaliśmy się stworzyć z dwoma alternatywnymi zakończeniami.

Dokonywane są również poprawki w zadaniach wcześniej dodanych, głównie kosmetyczne.
Nieco zoptymalizowane zostały nagrody i exp za pewne nowe zadania.

Raczej na pewno nic nowego nie pojawi sie w kwestii wizualizacji , natomiast nadal wzbogacane będą rutyny.
Tu jednak nałożyliśmy spore ograniczenia, bo nadmierne rozbudowywanie rutyn generowało różne nieoczekiwane błędy.

Aktualny poziom gotowości gry oceniam na 99%

Nieco statystyki
 w grze pojawi się ponad 1000 NPC nie llicząc pewnych postaci randomowych oraz nowych gadających orków i nie tylko
około 750 postaci ma dialogi własne i 95 % z nich jest powiązana z róznymi zadaniami

najmniejszy plik dialogowy to Herold - 456 b i 25 linii
największy to Imperanon 167 kb i 3280 linii

ponad 100 kb ma 7 plików dialogowych
"Aktualny poziomo gotowości gry oceniam na 99%"

Cooooooooo ?!
Waszym zdaniem jaka gildia główna wyszła wam najciekawiej ? :D
Mroczny Zakon to całkowita nowość, natomiast pozostałe Gildie są naprawdę zmodyfikowane i wyglądają całkiem, całkiem.

To okrzyk zawodu czy zachwytu? :ostr:  Czas na testy, niebawem. Te właściwe.
Testy ostatnie już ?
No to będzie co robić tylko czekać :)
Oby nie było biegania w tą i z powrotem jak w Globalu albo niech będą chociaż runy teleportacyjne
1% to nadal coś do zrobienia
faktycznie brakuje dwóch zadań i pewnych drobiazgów o znaczeniu kosmetycznym, choć według mnie istotnych
gdyby nie to że jednym z zadań jest akurat Klucze i Skrzynie to jutro gra byłaby w opcji skryptowej w pełni  gotowa.
No to szykuje się ciekawa droga do przejścia jako mroczny.
Linię Mrocznego Zakonu napisałem "na motywach" tej z Global (czyli tej z Dunkel Magie) zachowując też główną strukturę, przynajmniej do pewnego momentu.
Linia własna Mrocznego Zakonu obejmuje 32 zadania.

wbrew krążącym tu i ówdzie plotkom  nie przewidujemy wyłączenia konsoli w grze
na kodziarzy i turbocheaterów czeka jednak przykra niespodzianka bo zabawa marvinem spowoduje że gry się nie ukończy raczej na pewno
nie będziemy także prowadzić dyskusji na temat " grałem na kodach i mi się zjebało- pomurzcie"
to już było przerabiane przy okazji Global PL , gdzie wielu graczy bawiło się kodami a potem zarzucało nam że gra jest zbugowana
konsola jest potrzebna
czasem sa błędy wynikające z samego silnika - ktoś się tam wbije w teksturę i takie tam
No zdarzają się sytuacje gdy uzycie jest niezbędne i to rozumiemy. Co innego jednak takie ostrożne uzycie a co innego latanie na F8 i zapisywanie na otwartej konsoli po wklepaniu 100 000 sztuk złota.

Większośc z tych co grała w Global i nie ukonczyła to po prostu bawiła sie kodami zeby zobaczyć na szybko co jest dalej a potem głosiła w internecie że sienie da grać bo sa bugi.
Tak, pewne były w tym krytyczny ze smokami do ominięcia w rozsądny sposób , ale jak wychodziły patche to pobierało je 20% tych co pobrali wersję 1.7.
co do wersji 1.7.1 się nie wypowiadam, nie grałem w nią wcale.
To, ze była przygotowana dosyc nonszalancko to wiem.
Przy Przeznaczeniu wyciągniemy odpowiednie wnioski, zapewniam.
Dawaliście jakieś nowe questy u piratów?
Tak kilka nowych jest, ponadto kilka innych jest z nimi powiązanych.

Były pytania w innych miejscach sieci o wymagania. systemowe.

Przeznaczenie było testowane na różnym sprzęcie.
Wymagania zbliżone są do tych z Global mod PL. chociaż optymalizacja Dolny Przodków nawet nieco obniżyła.

Ogólnie - sprzęt technologicznie z roku 2008 powinien w zupełności wystarczyć - ale przy zasobach RAM nie mniejszych niż 2500 MB
Testowaliście na nowszych systemach?
Tak, włącznie z DX11.
Właśnie przed chwilą został zapełniony przewidywany do Przeznaczenia zestaw 600 zadań ostatnim questem w stosownym pliku LOG_Constants_Quests.