Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Cytat: podziwiam to że daliście radę to ogarnąć i się nie pogubić  przy takiej ilości npc

mamy bardzo szczegółową dokumentację
każdy NPC był detalizowany oddzielnie pod względem ubioru, uzbrojenia, cech ofensywnych i defensywnych a nawet sposobu poruszania się i dodatkowego ekwipunku własnego
dotyczy to także tej garstki bezimiennych jaka pozostala
prace nad tym trwały ponad 10 miesiecy i nadal poprawiane sa pewne drobiazgi w ramach uwag testerów lub przeglądania skryptów
wykorzystano ponad 40 nowych twarzy w różnych konfiguracjach , większości nigdy nie prezentowanych dotąd publicznie
Cytat:Jestem ciekaw NPC imiennych posiadających "własne" historie

WSZYSCY żywi imienni npc (ponad 700) mają własne historie opowiedziane mniej lub bardziej rozbudowanymi dialogami
martwi czasem zaś jeszcze ciekawsze...
staraliśmy się też nadać językowi postaci cech indywidualnych
inaczej wyrażają się magowie, inaczej Paladyni a farmerzy jeszcze inaczej
ponadto wiele postaci ma bardzo zindywidualizowany styl wypowiedzi w swoich kwestiach przez cala grę

no sa kobiety - dużo kobiet i dużo spraw z nimi związanych - strasznych, zabawnych, romantycznych, zakręconych, tajemniczych, zwyklych codziennych - przeróżnych
zrobiliśmy to tak ,że w przypadku kobiet zwlaszcza gracz grając jedną gildią nigdy nie pozna wszystkich związanych z nimi historii
Żałuję, że nie wiedziałem o tej modyfikacji i Waszym zespole wcześniej. Dużo mnie ominęło. Oby się to nie powtórzyło. Takimi wypowiedziami jeszcze bardziej wzbudzasz zainteresowanie.
A tak nawiasem mówiąc. Dlaczego nie "reklamujecie" się na innych forach? Wiem, że  istnieja co najmniej 2 wątki o Waszej modyfikacji na innych, ale coś dziwnie cicho. Jest to nad wyraz enigmatyczne.
Ogranicza Was jakieś prawo, czy nie zwróciliście na to większej uwagi?
a po co mamy pisać na innych forach?
mamy swoje i tu zapraszamy zainteresowanych
co do dyskusji na innych forach - trzeba mieć na podstawy i materiał - jakie stanowisko przyjąłem możesz sobie poczytać w temacie "Status prawny Przeznaczenia" i "Przeznaczenie na innych forach".
Trzymam się tych reguł sztywno i biorę za nie pelną odpowiedzialność.
Kto te reguły złamie poniesie odpowiedzialność zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.
Zadbam o to osobiście bo jestem mściwy i mam dużo wolnego czasu.
My nie musimy się reklamować, nie spadliśmy z Księżyca wczoraj.
Na poprzednim forum mieliśmy ponad 1000 użytkowników.
Dział z Global PL jaki został stworzony przez DS na The Modders to jeden z największych i nadal żywych działów tematycznych na tamtym forum.
Mamy dwa FB z łaczną liczba prawie 4000 polubień.
Był z nami obszerny wywiad przygotowany na Tawernie Gothic.

Global PL miał ponad 12 000 oficjalnych pobrań a mniejsze tłumaczone przez  nas bez żadnych zmian zagraniczne modyfikacje to też ładnych tysięcy pobrań.
Jesteśmy wystarczająco znani i rozpoznawalni.
Ponadto najpierw trzeba skończyć i wydać a dopiero potem sie tym chwalić.
I ostatnia rzecz.
Przeznaczenie nie jest produktem, jest dziełem sztuki.
Dzieł sztuki się nie reklamuje, one same tworzą swoją zjawiskowością obszar zainteresowania.
Na lata , na dziesięciolecia tak jak oryginał gry który rozgrywany jest dziś równie chętnie jak naście lat temu gdy powstawał.
Ja na to patrzę perspektywicznie.
Nie na ten rok a na lata naprzód.
Tu o zainteresowanie jestem spokojny.
Progi doświadczenia do następnych poziomów nie zostały zmienione?
Zostały zmienione, podobnie jak progi przy zwiększaniu atrybutów, dużo rzeczy zostało w tym względzie zmienionych.
Informacja o zmianach progów zwiększania atrybutów jest bardzo istotna, podacie konkrety?
Raveren przygotował specjalny wykaz dla całej gry - powiem tyle, że rozkład jest specyficzny i moim zdaniem bardzo dobrze zbalansowany.
Najprawdopodobniej level graniczny (jak wykazują testy) to 40.
Czyli można zdobyć 390 PN max w całej grze z leveli i nieco jeszcze innymi sposobami.

O mapach i skarbach - na pewno będzie bardziej logicznie, sensownie i ciekawiej niż w G2 NK w kwestii wykorzystania istniejących map oraz coś nowego też.

Okradanie? 
na dwóch typach skryptów , łącznie 275 kradzieży klasycznych i ponad 60 ryzykownych , nowe itemy, nowe poziomy czujności , seria kradziezy questowych oraz coś czego chyba w żadnym modzie dotąd nie było...
moje oczko w głowie w grze - siedziałem nad tym ponad miesiąc
Jakimi na przykład innymi sposobami? ;p
no nie możemy wszystkiego ujawniać ale jeden z nich znany jest z Global PL
Mam pytanie w kwestii przynależności do Magów Ognia. Czy będąc członkiem tej gildii jest nam odebrana możliwość dołączenia do Gildii Złodziei/Czarnych Jastrzębi? Czy podążając tą ścieżką są nałożone na nas jakieś ograniczenia w kwestii gildii pobocznych lub romansów z kobietami? (Teraz pytanie do Majesa, ale może kto inny również odpowie.) Jako że w pierwszym rozdziale trudno się obyć bez broni i skupić się tylko na magii, to warto postawić na trochę siły czy jednak zręczność? Istnieje jakaś w miarę dobra broń na zręczność, która pozwala na jej średnim poziomie pokonać początkowych buraków i bandytów bez uciekania się do kilkunastominutowych walk i biegania w koło?
ogólnie co do walk jako Mag we wstępnej fazie gry problemu być w bójkach nie powinno

co do przynalezności do CJ i Złodziei -- może każdy ,a nawet teraz jasno jest zrobione że nawet Strażnik- Paladyn może być w CJ
ta gildia została w pewnych aspektach mocno przebudowana
Cytat:Czy podążając tą ścieżką są nałożone na nas jakieś ograniczenia w kwestii gildii pobocznych lub romansów z kobietami?

też nie
A czy gildia złodziei będzie realnie dobra dla woja nie idącego w zręczność?
Na takie wypadki powstał gang Czarnych Jastrzębi.
zrobiliśmy tak że wszystkie gildie sa dobre do wszystkiego do czego w jakikolwiek pasują

to nie jest zjebany pod tym względem od poczatku do końca Returning
sztab ludzi pół roku pracował nad optymalizacją i balansem pomiędzy gildiami a wymaganymi atrybutami
Wszystko na +
Dobry balans to podstawa ;)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49