Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
skompilowany został content Final 1 dla ostatecznej wersji dla graczy
zawiera wszystkie poprawki  Klubu

będzie podstawą do przygotowanej później wersji content Final 2
być może ostatecznej
A jak to będzie na koniec gry? Chodzi mi, że na początku gry zawsze jesteśmy słabi każdy przeciwnik zadaje spore obrażenia my sami takie sobie, ale da się go pokonać, ale chodzi mi o koniec gry czy to będzie tak, że Bezimienny już w 5/6 rozdziale będzie maszyną do zabijania i wszystko co się rusza będzie na strzał, a on sam będzie miał pancerz w którym nikt nie może nic mu zrobić? Bo to zawsze mnie denerwowało w Gothicu, że na początku gry rozgrywka jest wymagając, a na końcu już mi się nie chce grać, bo nie czuję tego wyzwania? Czekam na odpowiedź :D.
w ramach aktualnych prac nie przewidujemy już żadnych istotnych zmian w balansie i w rozwoju postaci

Natomiast co jest najważniejsze.
Jest pierwszy gracz, który przeszedł grę poza testami, ukończył ją ze znakomitym wynikiem, bez specjalnej pomocy i bez błędów utrudniających rozgrywkę.
Oznacza to, że Team DT wygrał swoją dwuletnią Bitwę.
Jestem bardzo dumny, że mogę to w końcu napisać.

Rozgrywka Doty rozwiała także inną wątpliwość jaka mnie nurtowała przez cały czas, a co nie wyszło należycie w testach.
Mianowicie czy Łowcy Smoków wystarczy pieniędzy do końca gry.
Wystarczyło na wszystko i nawet coś się zostało.
Czyli obliczyliśmy z Titufem pewne rzeczy dobrze.
Czy jest ktoś mi w stanie powiedzieć czy grając mrocznym wojownikiem dam radę solować smoki bez demona, bo w nk tak się niestety nie dało grając czysto pod miecze.
Demonem to sobie możesz co najwyżej pomagać przy walkach na niskich levelach. Demon padnie na dwa strzały od smoka w Przeznaczeniu. ;)
Aktualnie ekipa DT prowadzi nadal wycinkowe testy scenariuszowe.
Kilka istotnych rzeczy przerobiliśmy tak, aby pewnym bardzo ważnym zadaniom nadać jeszcze bardziej epicki wymiar.
Ostateczna wersja dla graczy będzie w pewnym stopniu różniła od tej z Klubu, choć poza poprawą pewnych drobnych błędów nie są to zmiany rewolucyjne.
Jak się okazuje spora liczba graczy nadal dysponuje skromnym sprzętem , dlatego też w kilku miejscach gdzie nadmiar mobków powoduje znaczne spadki FPS ten nadmiar został usunięty,
Zależy nam na tym, aby wymagania sprzętowe nie były wyznacznikiem możliwości zagrania w G2 P, choć są one jednak wyższe niż w przypadku G2 NK.
Na samym finiszu robimy jeszcze korekty.
Najważniejszą jest przywrócenie w nowej wersji zadania "Szantażysta", które było kilkakrotnie przerabiane a końcu usunięte dla wersji Klub.
W Final Version uzupełni ono zestaw zadaniowy jednej z gildii pobocznych.
Musieliśmy jednak usunąć inne zadanie przewidziane dla Myśliwego jako poniekąd bonusowe ponieważ niestety kompletnie nie zafunkcjonowało w grze.
Materiały do niego będą wykorzystane w Epilogu.
Gotowe są także creditsy oraz opis moda w Gothic Starter.

Oficjalny download będzie się opierał o platformę Mediafire.

Najprawdopodobniej jutro będzie dokonana ostatnia kompilacja skryptów content przed złożeniem ostatecznej instalki.
Czy oprócz kompilacji skryptów zostało wam coś jeszcze do zrobienia np jakieś poprawki itp. ?
minimalne , choć dla nas nadal istotne
Według starannie prowadzonej przez nas statystyki pobrań jak do tej pory mamy około 520 osób grających w spatchowaną wersję 1.00 oraz 650 osób grających w wersję 1.01.
Liczba pobrań wersji 1.0 bez patcha to łącznie 900 i ostatnio już właściwe spadła do śladowych ilości.
Z całą pewnością duża grupa graczy po prostu rozpoczęła ponownie na wersji 1.01.

Wszystkich, którym Przeznaczenie spodobało się tak bardzo, że mają zamiar niebawem zagrać ponownie inną gildią informujemy, że planujemy na wrzesień wypuścić wersję 1.02, zawierającą poprawki i zmiany wyszczególnione w temacie o Bugach i błędach, więc warto zaczekać na nową wersję.

Jest prawdopodobne, że wersja 1.02. pojawi się do 10 września.
Wycofamy wówczas z downloadu wersję 1 .01.

Informuję także, że nie będziemy tworzyć patcha podnoszącego wersję 1.01 do wersji 1.02.
Czyli save z 1.01 nie będzie kompatybilny z wersją 1.02?
nie, nie będzie
wgranie  patcha 1.02 z pewnymi zmianami podanymi w wiadomym temacie na żółto może wywołać błędy indywidualne i tego chcemy uniknąć

Dziś po godzinie 22.00 zostanie przeze mnie przekazany Content do kompilacji dla wersji 1.02.
Zmiany jakie zostały jeszcze wprowadzone są podawane na bieżąco w temacie o Bugach i błędach, chociaż w zasadzie w zdecydowanej większości dotyczą poprawek i zmian nie  będących wynikiem poprawy błędów.

Następnie Prorok przygotuje instalkę.
Będzie to wersja ostateczna i raczej dalszych już nie przewidujemy.

Jak pisałem w innym temacie procedura przygotowania wersji 1.02 się przedłuży z przyczyn pozamoddingowych.

Oficjalnie informuję że planowana w obecnym kształcie wersja 1.02 została porzucona.

Gracze otrzymają wersję 1.1 z 
1/ niezmiernie istotnym dla magów nowym układem odporności na magię określonej, szerokiej grupy istot co bardzo uatrakcyjni rozgrywkę z użyciem zwojów i run
2/ przerobionym okradaniem o znacznie podwyższonym poziomie trudności 
3/poprawkami zapowiadanymi dla 1.02 i podanymi w innym temacie
4/nowym bonusowym zadaniem niespodzianką na R5 ściśle powiązanym z pewnym istotnym wątkiem Przeznaczenia

Oficjalny numer ostatecznej wersji został zmieniony na 1.2
Gotowe jest także scenariuszowo i dialogowo bonusowe zadanie autorstwa Titufa, które jutro oskryptuję i wstawię do Content.
(05.09.2016, 21:33:11)Memorius napisał(a): [ -> ]Nie będzie żadnych patchy do wersji 1.01
Wersja 1.2 będzie musiała być grana od nowa.

Zapytałbym kiedy wersja 1.2 ale wyjdę na gimba i jeszcze bana dostanę więc kontynuuję swoją rozgrywkę. Dobrej nocy .
odpowiem
możliwe że już w tę niedzielę
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49