Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
trwają prace związane z uatrakcyjnieniem gry
dziś wprowadzona została miedzy innymi nowa kategoria szkieletów oraz funkcjonalność Szarfy Wody z szatami gildyjnymi
niestety okazało się też , że padły testy gildii Łowca Smoków z pewnych powodów poza skryptowych oraz nie działa jak nalezy pewna efektowna akcja związana z Mrocznym Zakonem i będę ją musiał zastąpić innym skryptem
jeszcze raz potwierdza się fakt, że ekipa jest zbyt szczupła, aby to wszystko jakoś ogarnąć, niemniej staramy się to zrobić
Sluszna uwaga.
Nie trzeba sie spieszyc.
Lepiej czekac na cudo, niz przedwczesnie otrzymac byle co.
Pomyślcie jak wiele już zrobiliście i jednocześnie jak niewiele zostało do dopracowania. Potem już tylko honory, fanfary i historia!
Tak,ból będzie przejściowy ale sława wieczna.Ale też chyba nikt nie oczekuje,że mod powstanie kosztem czyjegoś zdrowia.
"Wybudowałem pomnik trwalszy niż ze spiżu
strzelający nad ogrom królewskich piramid
nie naruszą go deszcze gryzące nie zburzy
oszalały Akwilon oszczędzi go nawet
łańcuch lat niezliczonych i mijanie wieków."

Pewnym jest, że Przeznaczenie nie odejdzie w zapomnienie i gracze zawsze będą do niego wracać, by odkryć coś nowego. Nie jest to produkcja płytka, gdzie jesteśmy prowadzeni jak po sznureczku - czas przejścia z kolei przewyższa większość nowoczesnych gier, gdzie rozwijana jest grafika, a po fabule ani widu, ani słychu. Życzę wytrwałości  i motywacji w dokończaniu dzieła. ;)
W Globalu był taki moment w 4R że trzeba się było udać od jakichś wież w dolinie przodków.
Problem w tym, że były kiepsko zoptymalizowane.
Czy Przeznaczenie to naprawi?
Ta, Dolina Przodków chodzi niemalże tak samo jak Khorinis czy Jarkendar. Mogą tam być minimalne spadki FPS w niektórych miejscach przy słabym komputerze. Na 2,5 giga RAM problemów nie będzie żadnych, ja mam 1,8 i łapie spadki FPS w kilku miejscach, ale to szczegół
Ja w Globala grałem w zeszłe wakacje na moim bardzo starym lapku.
W owych wieżach miałem w porywach 10 fps :D
Sam w Globalu tam miałem 10-15, w pozostałej części Doliny nie było lepiej, maksymalnie miałem 25 FPS. Teraz gra się dużo lepiej, a to bardzo dobrze bo będzie trzeba tam wracać dużo częściej.
Lokacja była całkiem interesująca, chociaż latające roślinki trochę wybijały z klimatu.
No, ale żeby nie spamować więcej to życzę Memoriusowi i reszcie zespołu udanej pracy.
Miło będzie sobie pograć w nową wersje, gdy wyjdzie.
spadki FPS w Global przy wieżach nie wynikały z problemów zen tylko z potwornego przeładowania potworkami respawnującymi się tam co rozdział
Rosjanie zapomnieli, że gracz wchodzi tam dopiero w R4 ...
Całkowicie to przerobiłem skryptowo i teraz nikt z testerów ani słowem się nie zająknął,że tam coś jest nie tak
respawn jest inny, sama taktyka rozgrywki też - myślę, że w końcu to zostało dopracowane jak należy.
Mam takie pytanie, bo wyczytałem na facebooku, że każde punkty nauki są bardzo cenne. To czy da rade zrobić łucznika, który chociaż posługuje się bronią jednoręczną na poziomie 30%? No bo wiecie podczas sparingu z kimś łuk od razu zabija, a taki miecz niekoniecznie.
Jasne. Są bronie, i to bardzo dobre, które wymagają również zręczności.
Niestety po raz kolejny okazało się, że akcja skryptowa ze smokami i Paladynami z G2 Nk nie odpowiada logice skryptowej Przeznaczenia.
Raz to działa a drugi raz nie działa...
Całą tę akcję skryptową dla G2 P muszę po prostu napisać na nowo z zachowaniem starych dubbingowanych dialogów.
Nie za bardzo rozumiem.
Chodzi o to że Garond nie ma dialogu o ubitych smokach?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49