Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przed chwilą naszło mnie pytanie dotyczące tej "ukrytej komnaty" pod grobem w grobowcu niedaleko farmy Onara, mianowicie czy wszystko związane z tym listem który odnajdujemy przy szkielecie zostało tak jak było czy postanowiliście nieco rozbudować ten wątek? Zawsze mnie jakoś intrygowało tamto miejsce i za każdym razem wchodząc tam stwierdzam że panuje tam aura tajemniczości jako takiej :D
Zadanie z pergaminem jest tak jak w Global, chociaż nie wiem czy czegoś tam jeszcze nie dodali w późniejszych rozdziałach bo jeszcze do nich nie doszedłem
No to nie tak źle.
Moim zdaniem Gothic 2nk to dobra gra do modowania już nawet pomijając stronę techniczną, ale w samej podstawce jest sporo wątków dodatkowych których autorzy nie rozwijali i przy tworzeniu modyfikacji można to ciekawie wykorzystać :)

A został rozwinięty wątek z krasnalem z kosmosu? :D
Cytat:Przed chwilą naszło mnie pytanie dotyczące tej "ukrytej komnaty" pod grobem w grobowcu niedaleko farmy Onara, mianowicie czy wszystko związane z tym listem który odnajdujemy przy szkielecie zostało tak jak było czy postanowiliście nieco rozbudować ten wątek? Zawsze mnie jakoś intrygowało tamto miejsce i za każdym razem wchodząc tam stwierdzam że panuje tam aura tajemniczości jako takie

tak, jedna z gildii pozna prawdę, lub jak kto woli bardzo się do niej zbliży
Aż ciekawe jaka to gildia ...
Testy posuwają się do przodu.
Dokonałem lekkich przesunięć w przydziale testowanych gildii teraz jeden z naszych Młodych Wilków, czyli Polo, który wykazał się dużą przenikliwością i i spostrzegawczością przetestuje linię Maga Wody, która w sprawdzaniu pozaskryptowym była najmniej dotąd zbadana, a zmiany wprowadzone są tu duże nawet jeśli porównać to z Global PL gdzie sporo rozgraniczyliśmy w opcjach Mag Wody Mag Ognia.
Teraz poszło to znacznie dalej przy czym wymagało ogromnej liczby dodatkowych zmian skryptowych zwłaszcza jeśli chodzi o warunki uzyskania dialogów i dostępu do zadań.

Testy posuwają się do przodu, poprawiane lub lekko modyfikowane są różne drobne rzeczy.
Niestety ekipa testerów uległa po raz kolejny uszczupleniu, zostało 4 i nie bardzo wiadomo co z tym teraz zrobimy.

\zapewne należy zapomnieć o podawaniu jakiekolwiek przybliżonej daty premiery, mimo że mod jest gotowy i całkowicie grywalny od początku do końca.
Pewny jest jedynie fakt, że wydamy do końca roku
Bo burzliwych naradach w teamie dokonaliśmy głębokiego logiczno - dialogowego tego co wcześniej nazywane było Obozem Bandytów w Górniczej Dolinie.
Obóz ten od dawna ma inna nazwę i do niej dostosowaliśmy Lore całości tego wątku.

aktualnie równolegle z testami prowadzona jest modyfikacja niektórych zadań, głównie najstarszych, przygotowywanych jeszcze z myślą o Globl More!
nadal nanoszone są różne większe i mniejsze, zazwyczaj nieinwazyjne skryptowo poprawki , choć dziś akurat uległ zmianie warunek zostania Nowicjuszem Wody.

obecnie testerzy testują rozdział 1

testy to nie tylko testy samej gry ale i potencjalnych graczy
wskazują one że gra jest trudna ,a dla niektórych nie do przebrnięcia
Bedą jakieś problemy ze zdobyciem szpona ? np w returningu te punkty trzeba było mieć
Trzeba dostać się do jarkendaru, zdobyć zbroje bandyty, zabić kruka to tak w wielkim skrócie.
Gra będzie trudna dla kodziarzy, dla skiperów dialogowych, dla wbijających levele metinowców.
Odsieje ich, popłaczą się i uciekną szybciej niż myślą.
Dla wszystkich pozostałych będzie wspaniałą przygodą z odkrywanym na nowo Gothic 2, zapewniam.
Ale co jest złego we wbijaniu poziomów? xD
nic, o ile nie jest to wbijanie dla samego wbijania

jako człowiek inteligentny  za takiego cię nadal uważam mimo dzielących nas różnic nie powinienieś zadawać takich pytań
tym bardziej jako osoba nieco rozeznana w tym co robimy
filozofia nie zmieniła się wiele od Pamiętnych Dni , choć teraz gameplay został znacznie utrudniony
A czyli po prostu chodzi Ci o to, by bardziej skupić się na fabule niż nad nadmiernym i bezsensownym rozwojem postaci. Czaję.
dokładnie tak
do łask wracają pasy, biżuteria , miksturki, zwoje , bronie z bonusami itd

nie jest to może taki hardkor jak SNC ale filozofia troszeczkę zbliżona, przy czym oczywiście nauczyciele nadal pełnią swoją rolę