Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Ogólnie rzecz mówiąć , trzeba korzystać ze wszystkiego i mądrze dysponować biżuterią / zwojami etc. Potworki można powiedzieć schodzą na dalszy plan już ew. końcowy jak nie będzie co robić. Ja po 40h mam dobre zdanie o modzie i powiem że warto czekać , zwłaszcza są fajne niespodzianki o których nic nie powiemy no ale w swoim czasie się dowiecie jak zagracie :D
Mimo okresu świątecznego prace trwają.
Trwają też zacięte dyskusje w działach roboczych na temat pewnych nowinek jakie się pojawiły w grze w ostatnich dniach i godzinach.
Dziś i jutro dodana zostanie także seria unikatowych Itemów Specjalnych - niespodzianek

aktualnie definitywnie wszystkie postacie imienne w G2 P mają własne dialogi (w sumie prawie 800 plików)
Coś jeszcze Wam pozostało?
wszystko przeczytać i sprawdzić czy działa
Cytat:Kacper Mateusz Zygmunt: Skoro mod jest ogromny czy nie byłoby fajnie dodać tarcze i takie tam bajery? Gracze chętnie zobaczą to w grze. Chociaż, kto wie...

Napisano wiele razy, że takiego syfu nie będzie, chcecie takie bajery to sobie grajcie w Returna albo Dark Sagę, w naszym modzie najważniejsza jest fabuła, ciekawe dialogi i mocno rozbudowane lore. Naprawdę, mod do Gothica bez tarczy i duali nie jest godny waszej uwagi? Wiecie ile by to wymagało zmian w balansie? Nie ma żadnych zbędnych rzeczy, a czas gry i tak wynosi ponad 200 godzin. Gothic to Gothic, głównym celem rozszerzeń powinno nadal pozostać zabicie Smoka Ożywieńca.
"Gracze chętnie zobaczą to w grze. Chociaż, kto wie..."
Mów za siebie.

Mi Global zajął ponad 200h gry ( chyba 230 ), a skoro to jest rozszerzenie to pewnie więcej czasu spędzimy przed komputerem.
Niekwestionowanym liderem wśród testerów jest Raveren, który biega bez przynależności gildyjnej w 1R, ma na liczniku ponad 70 h... Biorąc pod uwagę, że w Przeznaczenie zagra wiele osób nie znających za bardzo Globala, oraz w modzie pojawiło się wiele nowych rzeczy, to zapowiada się prawdziwy brazylijski tasiemiec. I to nie z dialogami o tym że Nadję boli głowa, czy że Faretti napiłby się kawy.
(29.03.2016, 19:43:06)Tituf napisał(a): [ -> ]Niekwestionowanym liderem wśród testerów jest Raveren, który biega bez przynależności gildyjnej w 1R, ma na liczniku ponad 70 h... Biorąc pod uwagę, że w Przeznaczenie zagra wiele osób nie znających za bardzo Globala, oraz w modzie pojawiło się wiele nowych rzeczy,  to zapowiada się prawdziwy brazylijski tasiemiec. I to nie z dialogami o tym że Nadję boli głowa, czy że Faretti napiłby się kawy.

Rave ma już gildię jakby co. Nie zapominaj też , że ja teraz testuję prawie w ogóle nie testowaną gildie Magów Wody, która jak na 1 rozdział jest całkiem dobrze zaplanowana, jest wprawdzie kilka niedociągnięć, ale to szczegóły.

PS. Z kawą tez coś jest, ale skipperzy dialogowi tego nie zauważą.
lubicie zadania w stylu Próba zabójstwa Estebana oraz mroczne zagadki lore?
Przeznaczenie jest dla was
lubicie tarcze i hełmy oraz rozpierduchę w mieście?
macie po 8-10 lat i udajecie weteranów Gothic
Jeśli gra ma na prawdę wciągającą fabułę, to można i 50 razy przejść, ja sam czystego G2 przeszedłem 3 razy, z Nk 6, a Gothica I 2 razy. W Przeznaczeniu fabuła jest jeszcze lepsza, więc wątpię, że prawdziwy weteran nie zagra więcej niż 6 razy.
aktualnie , jak poinformowaliśmy na  naszym FB szykujemy pewne zmiany dla Maga Wody - jak się okazuje tą gildią czysty mag gra zbyt łatwo w początkowych rozdziałach - zostanie to utrudnione

przeglądamy też ewentualne poprawki w opcjach zachować przeciwników - nie ludzi

Cytat:przeglądamy też ewentualne poprawki w opcjach zachować przeciwników - nie ludzi

coś tam zostało zrobione, rewolucji nie ma ale mogę zdradzić, że usunęliśmy tzw długie ściganie Beziego przez potforki u wszystkich typów, które go miały, zastępując je czasem średnim, przeważającym  w grze.
Testy posuwają się do przodu.
Liczne kluczowe zmiany i poprawki wprowadzone jakiś czas temu na szczęście działają prawidłowo.
Usuwany jest aktualnie pewien błąd skryptowy dotyczący pewnego skryptu nie używanego w G2 NK, a w Przeznaczeniu niestety nie użytego prawidłowo w niektórych miejscach. Sytuacja została jednak całkowicie opanowana.
Wprowadzamy też pewne ograniczenia występowania w grze niektórych itemów wpływających na atrybuty.
Przerobione zostały także niektóre dialogi i interacje z z postaciami dla zadań najstarszych , przygotowywanych jeszcze dla Global More!

Jak informowaliśmy na FB wskutek pewnego błędu balansowego gra w pewnym momencie może stać się zbyt łatwa i zburzona zostanie ogólna formuła budowania postaci, co wykazały testy.
Być może jutro, jeśli poświęcę na to cały dzień uda się to doprowadzić do ładu.
Taa, zrobić domyślny, zrobić hardcor (wywalić wszystkie bonusy do statów i podkręcić przeciwników) i łatwy(zrobić z Gora koksa, który kosi wszystko na 2 strzały), niby nic trudnego, ale nie wiem czy Mem na takie coś pójdzie, zresztą obgada się to później
Moglibyście zrobić wybór trudności jak w Z życia złodzieja, gdzie z pozycji Nowej gry wybiera się trudność, a nie poprzez wybór dialogów.
Nie do mnie należy decyzja, a nie wiem czy Mem na coś takiego pójdzie, więc nie wiadomo czy takie coś w ogóle się pojawi, a wy tutaj z propozycjami jak to miałoby wyglądać. Może wszelkie propozycję takich rzeczy gdy zostanie to przyjęte przez Team?