12.05.2016, 19:20:30
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
12.05.2016, 19:37:38
To będzie zakres podstawowy z matematyki kl6 więc chyba da radę
12.05.2016, 20:28:09
Z powyższych wypowiedzi wnioskuję, że Przeznaczenie będzie dobrą rozrywką z dozą samodzielnego myślenia, jednak dla osób przekraczających pewien poziom doświadczenia nie będzie to katorga dla mózgu, tylko możliwość jego "rozmasowania". Chociaż szósta klasa podstawówki...
12.05.2016, 21:40:00
Cytat:Chociaż szósta klasa podstawówki...
tak właśnie przed chwilą w dziale niejawnym naszła nas refleksja, czy czasem część tekstów nie będzie dla gimbazy zbyt trudna.
Chodzi o to, co siedzi głębiej, jest nieco ukryte i wydobywane jest na powierzchnię dzięki życiowemu doświadczeniu...
12.05.2016, 21:56:42
No cóż... Zawsze można przeklikać i dobyć od razu miecz. Wpis zakończy zadanie, wpadnie exp i dalej jazda. Miejmy nadzieję, że nie będzie tak źle...
12.05.2016, 22:04:15
To nie o to chodzi.... naprawdę nie o to.
Są rzeczy, których nie da się zaimplementować do solucji, komentarza czy odpowiedzi.
Po prostu się nie da.
Są rzeczy, których nie da się zaimplementować do solucji, komentarza czy odpowiedzi.
Po prostu się nie da.
12.05.2016, 22:11:55
Tak, w niektórych zadaniach autor dialogów zawarł po prostu swoje przemyślenia, rzucił hasłami i stwierdzeniami, które powinny zatrzymać gracza na chwilę, aby przemyślał nie tylko co ma robić dalej z zadaniem, ale i zastanowić się do nawiązań naszego życia codziennego, problemów, nad którymi nie mamy czasu zastanawiać się w obecnym pędzie.
12.05.2016, 22:27:47
To będzie przyjemne z pożytecznym.Tekst pisany przez pryzmat 50-letniego,doświadczonego człowieka faktycznie może być trochę trudny dla dzieci.Ale na pewno każdy znajdzie coś dla siebie z głębokich przemyśleń Ojca Wszystkich Narodów.
13.05.2016, 09:18:32
Myślę, że sugerowanie się faktem, iż 'dla gimbusów może coś być za trudne', możecie zostawić innym tytułom, na pewno was nie zawiodą. A wy róbcie swoje. Właśnie dlatego pokładamy w tym projekcie tak dużą nadzieję.
13.05.2016, 15:34:24
Mam pytanie, czy w przeznaczeniu należność do wodnego kręgu rozszerza jakieś możliwości czy też dodaje nowe misje ?
I czy L'hiver nie będzie wgrany w instalke jak np. w Remake Mod
I czy L'hiver nie będzie wgrany w instalke jak np. w Remake Mod
13.05.2016, 15:47:59
(13.05.2016, 15:34:24)Bruno889 napisał(a): [ -> ]Mam pytanie, czy w przeznaczeniu należność do wodnego kręgu rozszerza jakieś możliwości czy też dodaje nowe misje ?
Sporo nowych misji, o różnym typie.
(13.05.2016, 15:37:44)Bruno889 napisał(a): [ -> ]I czy L'hiver nie będzie wgrany w instalke jak np. w Remake Mod
Nie, takie wgrywanie ulepszaczy powinno zostać opcjonalne, tak jest i w tym przypadku.
14.05.2016, 15:34:14
z przyczyn skryptowym musielismy usunąć zapowiadaną wczesniej runę Pirokineza.
Niestety także nowy sposób oddawania pancerzy i szat, który nie działa prawidłowo na słabszych komputerach.
Przerobione zostało również działanie niektórych pułapek, bo testy wykazały ich nieefektywność.
Kilka zadań zostało usuniętych i wstawione zostały inne na podobnych szkieletach skryptowych, ale bardziej atrakcyjne dialogowo i wizualnie.
jako Łowca Smoków na pewno nie
to bardzo kosztowna gildia
przedmiotów - nagród do sprzedaży jest niezbyt wiele
złoto ogólnie jest pocięte mocno w stosunku do Global PL - ale wszystkie gildie poza Łowcami Smoków chyba będą miały go wystarczająco dużo na bieżace --podkreslam na bieżące potrzeby
są wysokie koszta bieżące co wykazały testy Maga Wody
dominuje złoto, mikstury i inne przedmioty podnoszace statystyki
pancerzy w grze d znalezienia praktycznie nie ma poza drobnymi wyjątkami
inne rzeczy oczywiście mozna sprzedać, w tym w tzw skupach specjalnych, opartych o skrypt handlu rogami cieniostwora u Bustera
oczywiście także u Mistrzów Gildyjnych można sprzedawać różne rzeczy za pełną cenę - przy czym wykorzystaliśmy tu nasze skrypty DS z Global PL w tym zakresie, aczkolwiek zmodyfikowane co do asortymentu i cen
nadal , choć skrypt został zmodyfikowany i nie sa to już tak opłacalne jak w Global PL
można znaleźć w głebinach rzeczy i miejsca których wołabym żeby tam nie było, ale ja nie mam poczucia humoru :D
to niej żaden pomysł z Returning - oni nie mieli własnych pomysłów (prawie) :D
tak to mielismy już w Global PL i dostawało się po wykonaniu zadania dla Lestera -
uznałem to jednak ostatecznie za gówniany pomysł i niedawno usunąłem definitywnie tenże śpiwór
a dlaczego - pomyśl sam
to nie sa takie proste rzeczy do zrobienia - samo dodanie nowej ścieżki muzycznej zajęło realnie ponad dwa miesiące i było drogą cierniową
ale będzie bardzo dużo ziela w znacznie rozszerzonej nawet w stosunku do Global postaci :D
zaznaczam przy tym, że obecna ekipa DT sama z siebie jest "czysta" i jest przeciwna narkotykom w jakiejkolwiek postaci - miękkiej, twardej czy papkowatej , a wykorzystanie motywów ziela ma wyłącznie charakter urozmaicenia zadaniowego gry.
2500 MB wolnego RAM (granicznie minimalnie 2000)
tyle potrzeba i jak ktoś ma mniej to będzie miał problemy - to już raczej pewne
a ja nie będę dostosowywał nowych akcji skryptowych do poziomu sprzętowego z przed 10 lat i zubażał gry w nieskończoność
Niestety także nowy sposób oddawania pancerzy i szat, który nie działa prawidłowo na słabszych komputerach.
Przerobione zostało również działanie niektórych pułapek, bo testy wykazały ich nieefektywność.
Kilka zadań zostało usuniętych i wstawione zostały inne na podobnych szkieletach skryptowych, ale bardziej atrakcyjne dialogowo i wizualnie.
Cytat:Nie będę musiał się już zastanawiać, czy trwonić majątek, czy też oszczędzać. I tak pewnie kończąc grę będę posiadał mnóstwo złota.
jako Łowca Smoków na pewno nie
to bardzo kosztowna gildia
Cytat:.Czyli, kolejnym argumentem za tym, aby się nie przejmować cenami, to Wasze zagwarantowanie, że zdolny poszukiwacz nie będzie biedny, bo twórcy nagrodzą go właściwą nagrodą w postaci potencjalnych przedmiotów do sprzedania, czy się mylę?
przedmiotów - nagród do sprzedaży jest niezbyt wiele
złoto ogólnie jest pocięte mocno w stosunku do Global PL - ale wszystkie gildie poza Łowcami Smoków chyba będą miały go wystarczająco dużo na bieżace --podkreslam na bieżące potrzeby
są wysokie koszta bieżące co wykazały testy Maga Wody
Cytat:Jak to "niezbyt wiele". Mam przynajmniej nadzieję, że można je wykorzystać w inny sposób? Czy będą to przedmioty po prostu bez ceny?
dominuje złoto, mikstury i inne przedmioty podnoszace statystyki
Cytat: Miałem tutaj bardziej na myśli powielone rodzaje zbroi, broni - kije, miecze, łuki. Przeróżnego rodzaju rośliny, trofea. Czy też mało użyteczne kielichy, misy, talerze itd. Nie powiesz chyba, że tego wszystkiego nie sprzedam?
pancerzy w grze d znalezienia praktycznie nie ma poza drobnymi wyjątkami
inne rzeczy oczywiście mozna sprzedać, w tym w tzw skupach specjalnych, opartych o skrypt handlu rogami cieniostwora u Bustera
oczywiście także u Mistrzów Gildyjnych można sprzedawać różne rzeczy za pełną cenę - przy czym wykorzystaliśmy tu nasze skrypty DS z Global PL w tym zakresie, aczkolwiek zmodyfikowane co do asortymentu i cen
Cytat:I jeszcze co do kosztowności nadal będzie można je opchnąć u "tej" osoby? Pamiętam, że była to niezwykle opłacalna znajomość.
nadal , choć skrypt został zmodyfikowany i nie sa to już tak opłacalne jak w Global PL
Cytat:1. Oglądając wątek z Galerii Przeznaczenia naszła mnie pewna myśl. Głębiny wodne. Co możecie mi o nich powiedzieć? Warto poświęcić czas na ich eksploatację? Pamiętam w podstawce, że znalazło się dość dużo miejsc, w które warto się wybrać. Chociażby wrak statku, czy przybrzeżne znaleziska, perły, kosztowności.
można znaleźć w głebinach rzeczy i miejsca których wołabym żeby tam nie było, ale ja nie mam poczucia humoru :D
Cytat:2. Sen będzie możliwy TYLKO w wybranych miejscach? Mieliście w planach dodać opcję zbliżoną koncepcją do "kożucha" z Returning, według mnie to bardzo ciekawy pomysł?
to niej żaden pomysł z Returning - oni nie mieli własnych pomysłów (prawie) :D
tak to mielismy już w Global PL i dostawało się po wykonaniu zadania dla Lestera -
uznałem to jednak ostatecznie za gówniany pomysł i niedawno usunąłem definitywnie tenże śpiwór
a dlaczego - pomyśl sam
Cytat:3. Co do dźwięków. Zmienialiście, lub dodaliście, dźwięki na zalesionych terenach? Różnorakie ptactwo, czy w oddali słyszalna zwierzyna?
Sound ambient. Coś? Ktoś? W Gothic 2 NK reprezentował dość hmm nieciekawy efekt.
to nie sa takie proste rzeczy do zrobienia - samo dodanie nowej ścieżki muzycznej zajęło realnie ponad dwa miesiące i było drogą cierniową
ale będzie bardzo dużo ziela w znacznie rozszerzonej nawet w stosunku do Global postaci :D
zaznaczam przy tym, że obecna ekipa DT sama z siebie jest "czysta" i jest przeciwna narkotykom w jakiejkolwiek postaci - miękkiej, twardej czy papkowatej , a wykorzystanie motywów ziela ma wyłącznie charakter urozmaicenia zadaniowego gry.
2500 MB wolnego RAM (granicznie minimalnie 2000)
tyle potrzeba i jak ktoś ma mniej to będzie miał problemy - to już raczej pewne
a ja nie będę dostosowywał nowych akcji skryptowych do poziomu sprzętowego z przed 10 lat i zubażał gry w nieskończoność
15.05.2016, 16:18:25
Nie przesadzałbym z jakąś moralną opoką. Po prostu chcę doprowadzić do końca tego moda. A że lubię robić tego typu rzeczy to potrafię spędzić przy tym dużo czasu, właściwie aż efekt będzie przynajmniej zadowalający. Co do doświadczenia z modami to właściwie nie. Robiłem coś samemu, nawet sporo, ale nie nadawało się to w ogóle do prezentacji komukolwiek ze względu na to, że scenarzystą jestem miernym.
15.05.2016, 16:31:01
Cytat:9. Rozumiem, że Przeznaczenie będzie miało zamknięty dostęp kodu, z wyłączeniem grup tłumaczących z dorobkiem?
I tu nasuwa się pytanie. Czy już mieliście prośby od innych grup o takowe udostępnienie? Ktoś z Rosjan? Niemców?
doprecyzuję odp Polo - nie było w stosunku do G2 P, były w przypadku Global More! i wznowimy te kontakty, gdy będziemy gotowi przekazać przetestowaną grę
skrypty sa zabezpieczone i ich dekompilacja znanymi programami wywoła nieuniknione błędy krytyczne przy ponownej próbie złozenia gry
Cytat:5. Skąd czerpiecie inspiracje przy pisaniu zadań?
6. Czy tworząc zadania trzymaliście się konwencji Globala, czy bardziej staraliście się go tylko przebudować/usprawnić?
Wiem, że pewne zadania Wam się nie spodobały.
ja tylko i wyłącznie z tego co widzę w grze... - no nie, tak do końca nie jest
bylibyśmy mało kreatywni w rozbudowanych wątkach pobocznych i nowych gildiach gdyby tak było - gracz MUSI być zaskoczony -- i będzie , zapewaniam
zadania z Global, tak nasze jak i dodane z Pana Losów , z Unnamed, z Dunkel Magie oraz z wersji 1.14 RU Global (głównie Kult i Myśliwi), przeszły duże, nieraz kompletne przeobrażenia, a to co uznaliśmy za słabe zostało wycofane
kto grał w Global PL i uważa się za speca zacznie rozgryzanie całości od początku...
bardzo minimalne zmiany zostały dokonane tylko w przypadku tych rzeczy (Kupcy, nowa linia Złodziei , Plany Miecza )które ocaliliśmy przed totalnym niebytem dzięki uprzejmości MaGotha jako DS
Jedna i te pakiety zadaniowe zostały doszlifowane i są zgrabniejsze niż w Global PL.
15.05.2016, 17:33:04
Ja mam pytanie w sprawie mikstur trwałych.
W Podstawce opłacało się je pić dopiero gdy nauka wynosiła 15pn za 5 pkt skilla, to samo tabliczki.
Czy w tym modzie jest podobnie, czy będzie można bez przeszkód używać bonusów trwałych możliwie wcześnie?
W Podstawce opłacało się je pić dopiero gdy nauka wynosiła 15pn za 5 pkt skilla, to samo tabliczki.
Czy w tym modzie jest podobnie, czy będzie można bez przeszkód używać bonusów trwałych możliwie wcześnie?