Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Pewnie cieszą się wrogowie ludu i wywrotowcy z TheModders.Ale poza cieszeniem się z potknięć chyba nie mogą zrobić tutaj nic poważniejszego.
(10.04.2016, 21:28:15)Memorius napisał(a): [ -> ]wielu na pewno ucieszy wiadomość, że wskutek awarii technicznej utracony został cały dorobek zmian i poprawek z bieżącego miesiąca, a zostało zrobione bardzo dużo
na szczęście prowadzenie changelog na bieżąco trochę ratuje sprawę
niemniej jednak zapewne przywracanie tego zajmie kolejne dwa tygodnie

Raczej jesteśmy załamani ;/
Nie są to miłe wieści, ale cóż..... złośliwość rzeczy martwych. W każdym razie życzę powodzenia w dalszych pracach, oby starczyło Wam sił, aby dociągnąć projekt do końca. Pozdrowienia dla całej ekipy DT.
Każda tak sytuacja techniczna opóźnia i tak już spóźnione...
a ja naprawę pamiętam odległe czasy, a teraz siedzę po 10 godzin dziennie nad skryptami i poprawiam, dodaję uzupelniam
znamienne że żaden ze skrypterów ujawniających się w sieci nie odpowiedział na apel współpracy czy wejścia do ekipy.
Jeden skrypter (czyli ja) i jeden od zenów i spacera i ograniczonej pomocy skryptowej (czyli Prorok) to nieco za mało jak na grę, która  zapowiada sie zdecydowanie na więcej niż 200 godzin rozgrywki...(jak wskazują testy)
(10.04.2016, 21:49:23)Badass Joe napisał(a): [ -> ]Pewnie cieszą się wrogowie ludu i wywrotowcy z TheModders.Ale poza cieszeniem się z potknięć chyba nie mogą zrobić tutaj nic poważniejszego.

Ja wiem, że tu istnieje jakaś dziwna propaganda, ale weź zamilcz durniu. Na TM 50% nie słyszało o tym projekcie, a druga połowa ma to w dupie, także zbastuj chłopcze.
A te Twoje dane Simon to skąd pochodzą?! Bo z pewnością nie są prawdziwe.
Miło mi cię poznać durniu.A ja się nazywam Joe.To już prawda o kolegach przez twoje pańskie gardło przejść nie chce?
(11.04.2016, 07:08:48)Simon napisał(a): [ -> ]
(10.04.2016, 21:49:23)Badass Joe napisał(a): [ -> ]Pewnie cieszą się wrogowie ludu i wywrotowcy z TheModders.Ale poza cieszeniem się z potknięć chyba nie mogą zrobić tutaj nic poważniejszego.

Ja wiem, że tu istnieje jakaś dziwna propaganda, ale weź zamilcz durniu. Na TM 50% nie słyszało o tym projekcie, a druga połowa ma to w dupie, także zbastuj chłopcze.

Oczywiście, że nie są prawdziwe, tak samo jak stwierdzenie Waszego kolegi z teamu. Kolejny lubi się podlizywac, rozumiem? Sugeruję mu też poćwiczyć pisanie na klawiaturze. Przecinki, spacje itd. Na razie wygląda to śmiesznie.
W podlizywaniu się wciąż jeszcze nie mam doświadczenia.A team pewnie ma lepsze rzeczy do roboty niż oglądanie nędznych dyskusji.Mój błąd żem się zniżył do do poziomu niektórych.
Cytat:Na TM 50% nie słyszało o tym projekcie, a druga połowa ma to w dupie

jednak  chociaż raz na rok jakieś dobre info na temat TM :>
marginalizacja tego forum jako miejsca informacji o moddingu Gothic - bezcenne
niemniej jako kompendium wiedzy o kuchni czy działce lub klubowych dyskusjach o banach dla wybranych użytkowników nadal stanowi istotne źródło informacji
wniosek ? można w spokoju i bezstresowo pracować dalej ;)

w ostatnich dniach dokonane zostały zmiany po raz kolejny nieco utrudniajace rozgrywkę , czy może raczej wymuszające na graczu pewną większą elastyczność - usunięty został Pierścień Szybkości i Śpiwór z owczej skóry

Udało się naprawic stary sprzęt i odzyskałem wszystkie dane.
Czasem jednak fachowa pomoc serwisu na cos się przydaje.
(11.04.2016, 13:19:49)Memorius napisał(a): [ -> ]
Cytat:Na TM 50% nie słyszało o tym projekcie, a druga połowa ma to w dupie

jednak  chociaż raz na rok jakieś dobre info na temat TM :>
marginalizacja tego forum jako miejsca informacji o moddingu Gothic - bezcenne
niemniej jako kompendium wiedzy o kuchni czy działce lub klubowych dyskusjach o banach dla wybranych użytkowników nadal stanowi istotne źródło informacji
wniosek ? można w spokoju i bezstresowo pracować dalej ;)

w ostatnich dniach dokonane zostały zmiany po raz kolejny nieco utrudniajace rozgrywkę , czy może raczej wymuszające na graczu pewną większą elastyczność - usunięty został Pierścień Szybkości i Śpiwór z owczej skóry

Cieszę się, że zachowujesz rozsądek.

Poza tym bardzo propsuję usunięcie pierścienia za bardzo ułatwiał walkę ten efekt czarnej rudy Język

No i dobrze, że odzyskałeś dane. Do dzieła!
postanowiliśmy jeszcze nieco polepszyć dolę Najemnika/Łowcy Smoków, bo istnieje obawa że może mu zabraknąć kasy na drogie pancerze...
dostanie pewną możliwość dodatkowego zarobku

Nastąpiła kolejna spora porcja zmian i poprawek w różnych opcjach balansu (w tym broni).
Będziemy tez musieli chyba zmodernizować lub wycofać kilka zadań związanych z wykorszystaniem przemieszczeń NPC w ramach akcji i walki z wykorzystaniem rutyn follow player, guide player oraz ogólnie partymember.
W swoim czasie Ahnbael mocno naciskał na tego typu zadania, ale jak pokazuje praktyka testery sobie z nimi nie radzą - czy to z braku doświadczenia w rozgrywaniu takich precyzyjnych zadań czy tez pewnych niedoskonałości skryptowych.
Analizując skrypty G2 NK można odnieść wrażenie pewnego schematyzmu i pospiechu w tym co zostało zrobione.
Dużo rzeczy zmieniłem, niekiedy przywróciłem nawet opcje z G2 (bez NK).
Zmiany dotyczą w dużej mierze nigdy niedokończonych zadań, ubóstwa wpisów powtarzających się nielogicznie  w różnych miejscach, ale także rozlicznych głębiej ukrytych rzeczy, jak choćby casus Corda.

najlepsze jest to,ze wiele z tego jest z namaszczeniem i powagą opisywane na forach i w Gothicpedii jako coś więcej niż tylko niedoróbki autorów :D

jeden wniosek z testów (kompletnych zakończonych przez jednego z testerów) wydaje się niemal pewny
nie da się przeskoczyć raczej magicznej bariery 40 levela w grze, czy pewne założenie zostało osiagnięte (uzyskano 39)
ta informacja ma dla nas ogromne znaczenie w szlifowaniu balansu w grze
czyli max 400 HP do postaci z levelowania i max 400 PN z tej opcji do wykorzystania dla rozwijania cech postaci

Testy wykazują, że do w pełni prawidłowego funkcjonowania pewnych nowinek skryptowych jakie zostały w grze zaimplementowane wymagana będzie minimum 2500 MB wolnego RAM.
Inaczej niektóre rzeczy po prostu u gracza nie zadziałają jak należy.

Tak wiemy już raczej na pewno, że Mag Ognia może rozegrać po naniesionych poprawkach cała grę,  we wszystkich wątkach od początku do końca.
U Myśliwego potrzebne sa tylko drobne poprawki w R5 w ramach pewnego mini wątku i tylko to.
Dodane zostały dwa nowe zadania w tym jedno wykorzystujące znany item z G2 NK.
dwa inne zadania - "Szantażysta" dla Czarnych Jastrzębi oraz "Nawiedzony zamek" dla wszystkich zostały usunięte.
trwają testy R3 (głownie)
Doszlifowujemy pewne rzeczy, głównie poprzez usuwanie niektórych zbędnych itemów w świecie, poprawianie niektórych rutyn, statystyk i nazewnictwa pewnych postaci i klas postaci.
Testerom nie podobają się się pewne dialogi autorstwa Ahna i poniekąd słusznie.
Sa one po konsultacjach poprawiane lub zmieniane na inne.
Pewne rzeczy przywracamy do standardu G1 , np ostatnio zestaw trofeów jakie można pozyskać z kąsacza.

Zmieniliśmy także część dialogów Ahnbaela z Global PL dodanych przez DS na inne, bardziej odpowiadające duchowi Przeznaczenia, w tym liczne w Leśnym Obozie.

aktualnie testerzy otrzymali nieco poprawioną wersję COMPLEX PLUS i kontynuują rozgrywkę na starych save
wersja ta realnie mam mało wspólnego z tym co jest poprawione w obecnym content , ale nadmierna ilośc poprawek mogła by uczynić ich save niekompatybilnymi

Z pewnych rzeczy po serii testów musieliśmy zrezygnować
Poker zaimplementowany z moda "Grzesznicy" jednak w Przeznaczeniu się nie pojawi, choć inne nawiązania do Grzeszników oczywiście zostaną.
poker nie może zostać skopiowany z Grzeszników przez niezgodności z plikami nadrzędnymi, a zrobiony przez nas jest zrobiony źle. Nie ma co się z tym męczyć bo zadań z tym związanych nie ma. Jest jeszcze parę innych powodów, ale nie chce mi się ich wypisywać
Witam serdecznie! Wreszcie "dobrałem się" do Waszego nowego forum i bezzwłocznie zaczynam zasypywanie Was pytaniami :)
Otóż: jak wygląda sprawa z "ogólnym rozwojem świata"? Czy jest coś na wzór opcji ze 'Świata Skazańców', gdzie inni bohaterowie również awansowali wraz z postępem fabuły? Czy gdy zostaniemy np. paladynem, to reszta obozów bardziej znacząco będzie się do tego odnosić, tak byśmy wreszcie w stu procentach odczuli, iż jesteśmy Wojownikiem Innosa? Uchylcie rąbka tajemnicy choć pokrótce :)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49