Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
No tak to powinno było wyglądać w oryginale. :brawo:
Są jako takie. Nie przedłużajmy teraz :)
Jestem niezwykle konserwatywny jeśli chodzi o takie fajerwerki, ale stragany naprawdę przyzwoite. Choć teraz nie ma już o czym mówić!
spójrzcie na datę projektu... toż to epoka kamienia
i macie odpowiedź ile czasu trwają prace...
Tak się składa, że skoro jest tak pozytywny odzew co do tych straganów to do pełnej wersji się nimi zajmę.
prace nad wersją Klubową zakończyły się
aktualnie się uploaduje i za kilkanaście minut będziemy świadkami prapremiery :D

porównajmy 
G2 NK -
Czas gry 60(?) h
liczba zadań 200
pliki dialogowe 352 - w G2 P - 800
liczba NPC 760 - G2 P 1020

rozmiar content - G2 Nk 10,7 MB  G2 P - 16,4 MB
Czy powstanie coś w rodzaju poradnika ?
Z tego co pamiętam cześć zadań z wersji testowej było dość ciężkich do ogarnięcia i sporo czasu siedziałem pisząc i czytając posty.
Fajnie by było zrobić osobne "stronki" dla kazdej gildi i pobocznych i dodawać do nich pojawiające się pytania-odpowiedzi
po pierzszym boomie całość powinna w miarę dobrze funkcjonować oszczędzając czasu i nerwów zarówno zielonym jak i obcykanym z tematem
Poradnika/solucji nie będzie co już wielokrotnie powtarzała ekipa.
Skoro ruszyła rozgrywka przedpremierowa. To czy macie już przybliżoną datę premiery dla wszystkich ? Może już za miesiąc ???
Myślę, że w wakacje to całkiem możliwe.
Jak wyjdzie na wakacje to będzie idealnie. W czasie roku szkolnego rzadko mam czas na granie najwyżej 1,5h dziennie i oczywiście w weekend Język i to nie zawsze, bo jeszcze wyjdzie się na miasto xD. Nieważne. Z tego co przeczytałem jak dotąd modyfikacja jest pozbawiona błędów logicznych, każda postać ma imię (dużo będzie do czytania), a całkowity czas rozgrywki to ponad 200h ? No miód, malina, ale jestem ciekaw czy dubbing kiedyś powstanie, bo jest mnóstwo linijek do dubbingowania. Powiem tak zagram na 100 % jak wyjdzie (w sumie już wyszła wersja klubowa z tego co przeczytałem). Czekam z niecierpliowścią.
Oczywiście pewne prace na d gra prowadzę nadal.
W ciągu ostatnich kilku dni wprowadziłem kilkadziesiąt poprawek ,w tym jedną o kapitalnym znaczeniu dla jednego z wątków pobocznych.
(05.02.2016, 20:32:33)Memorius napisał(a): [ -> ]wbrew krążącym tu i ówdzie plotkom  nie przewidujemy wyłączenia konsoli w grze
na kodziarzy i turbocheaterów czeka jednak przykra niespodzianka bo zabawa marvinem spowoduje że gry się nie ukończy raczej na pewno
nie będziemy także prowadzić dyskusji na temat " grałem na kodach i mi się zjebało- pomurzcie"
to już było przerabiane przy okazji Global PL , gdzie wielu graczy bawiło się kodami a potem zarzucało nam że gra jest zbugowana
Panie Memorius mam pytanie otóż w global mod był taki problem iż trzeba było bardzo dużo łazić np z gildią kupców i samo chodzenie od khorinis do myśliwych zajmowało 30-60min więc z reguły używałem marvina F8 i zajmowało mi to 5min tak więc czy użycie marvina w sytuacji gdy nie chce mi się łazić może zbugować mi grę ?
Oczywiście że tak.
Samo odpalenie konsoli może namieszać.
Jeśli postać porusza się zbyt wolno to można użyć miksturek.
Te też były w Global.
Fakt, jesli ktoś lata na F8 to ta gra nie jest dla niego. Szkoda czasu na zbugowanie się po 60 godzinach latania.

Nie zabronimy nikomu używania konsoli ale ta sprawa nas nie dotyczy.
Tym razem słynnego mojego tematu "Wujek Marvin" z TM tu nie będzie.

Na jakiś czas otworzyłem ponownie.

Aktualnie w ramach rozgrywek Klubu na Arenie systematycznie naprawiane są błędy i niedoróbki, których aż tak wiele nie ma - jakieś tam zadanie poboczne nie działa jak należy do końca, jakiś potforek jest za słaby, ktoś tam nie uczył czegoś jak należy.
Ponadto nieco kosmetyki, drobnych poprawek rutyn oraz zmiany wynikające z uwzględnionych sugestii graczy w ramach propozycji zmian.
Wyłapywane są także ostatnie literówki i podobne rzeczy.
Ten proces będzie trwał do zakończenia gry na Arenie.
Równolegle Tituf prowadzi szybką rozgrywkę po linii Maga Wody, bo tą gildią nikt nie gra.
Z satysfakcją mogę powiedzieć, że jak na razie kardynalne zmiany skryptowe wprowadzone dla zadania ze smokami oraz serią zadaniową Legendary Weapons & Armor w specjalnych testach DT działają bez zarzutu i Gladiatorzy nie powinni mieć problemu z tymi wprowadzonymi w ostatnim momencie zmianami.

Dobre info od Titufa.
Gildia Mag Wody została rozegrana w linii zadaniowej na najnowszej wersji i poza błędem jednej rutyny istotniej dla pewnego zadania (co już naprawiłem) wszystko jest w pełni grywalne.
Sądzimy, że Mag Wody w w oficjalnej premierowej rozgrywce nie powinien napotkać na swojej ścieżce błędów utrudniających lub blokujących rozgrywkę.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49