Cytat:A będzie coś ala w globalu, że większość bonusów będziemy mogli zjeść/przeczytać czy coś ala gothicreturning od progu 100 dopiero czytaj bo zablokujesz sobie grę ...
każdy sobie sam ustali co z tym zrobi
toporne szczebelkowe rozwiązania w Returning mnie zupełnie nie interesują
żadnych pierścieni szybkości nie będzie, już o tym pisałem
w tym temacie robi się śmietnik
to nie jest temat "Ogólne rozważania o Przeznaczeniu i grze Gothic jako takiej" ani temat "Co będzie?"
od tego jest temat "Ogólny opis modyfikacji"
Muszę się zgodzić z Polo z równowagą między łucznikiem , magiem oraz wojownikiem. Każda poszczególna klasa ma swoje wady i zalety. Jeżeli spojrzy się na inne gry to zawsze ta różnica pozostaje tzn : Mag jest potężny ale wadą jest mała ilość hp i słabszy pancerz , łucznik jest jak dla mnie najbardziej zbalansowaną postacią bo posiada wszystkie cechy tzn ma dmg , ma hp, i średni pancerz , a wojownik zwykle okazuje się postać która w porównaniu do pozostałych postaci ma więcej hp, lepszy pancerz ale obrażeniami nie ma porównania z nimi . W starciu z reguły traci najwięcej wojownik ze względu , że walczy w zwarciu a nie na dystans. Jak dla mnie balans między klasami postaci powinien być zachowany taki jaki jest :D
Ja mam tylko pytanie w związku z samą grą czy ktoś z testerów miał problemy z access violation . Bo z tego co zauważyłem jest on dość częstym problemem w modyfikowaniu gier :p I tak samo, czy występują jakieś inne crashe/problemy na chwilę obecną
taki problem w Przeznaczeniu nie istnieje
zaistniał tylko wtedy gdy w pewnych wersjach testowych zostały uzyte save z poprzedniej wersji - to jest nieuniknione nieraz w takim przypadku
drugi typ to źle przygotowane wizuale nowe - taki problem też był ale został wyeliminowany poprzez zamianę tych powodujących crash elementów na inne lub ich naprawę, jesli to było mozliwe
Jestem pod wielkim wrażeniem . Początkowo wydawało mi się , że mod będzie posiadał tylko dobrą fabułę. Ale na chwilę obecną widzę, że chcecie wszystko zapiąć do ostatniego guzika
Nie pozwalacie sobie nawet na najmniejszy błąd , bo ledwo się on pokazuje a wy z wielkim zaangażowaniem go usuwacie
Jestem też pod ogromnym szokiem, że modyfikacja jest w 100 % darmowa, gdyż to co robicie i jaki sposób do tego podchodzicie powinien być wynagrodzony
Nie można sprzedawać modów.
Problem pewnie polega na samych prawach autorskich a samo modowanie nie jest problemem , mam rację ?
Tak, nie można z tytułu udostępniania własnych modyfikacji gry Gothic czerpać z tego tytułu korzyści materialnych, co jest prawnie uregulowane.
Dobrowolne datki nie są żadnym problem bo to jest tylko wsparcie finansowe a nie kupno samej modyfikacji . Dobrze mówię ? :D
to tak nie do końca jest....
ja tę sprawę RT znam bardzo dobrze, od podszewki...
reasumując robimy to hobbystycznie, dla funu , dla satysfakcji własnej i satysfakcji graczy no i aby rozsławić Polskę po raz kolejny w świecie moddingu Gothica
:D "Polscy gracze grają w polskie mody" :D
to taka parafraza pewnego gomułkowskiego hasła z lat 60tych
na pewno o modzie zrobi się głośno , bo jest to ogromne rozszerzenie
Z tego co wiem to polska w ubiegłych latach ( lub bieżącego roku ) zajęła pierwsze miejsce odnośnie programowania
Przez takich ludzi jak wy Polacy cały czas brną do przodu :D
Za granicą mogą się pochwalić szerszym wachlarzem modyfikacji.
U nas jest Mt i Złote wrota i za chwile przeznaczenie.
Nie mamy narazie startu do rosjan czy niemców.
Ja tu mówię ogólnie o programowaniu a nie o samym moddingu który jest w polsce też na dobrym poziomie
Mówię tu o programowaniu na skali międzynarodowej gdzie jednego roku zajęli oni 1 miejsce
Na chwilę obecną znajdują się na 4 i 9 miejscu
Na 1 oczywiście ruscy , 2 to chiny a 3 japonia
Co nie zmienia faktu, że jesteśmy bardzo wysoko :D
nieprawda jest tez GOTHIC ER , jest też Czas zapłaty, choc tiu nie wiem na ile to zostało ostatecznie ogarnięte
O ER zapomniałem, przepraszam.
Osobiście miałem bugi w 4 rozdziale i nie mogłem ukończyć gry.
A co do CZ to oglądałem serie zagrajmy w i prowadzący miał nie lada problemy z tym modem.