Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Pocięto za wszystko, za dziki też, przy takim natłoku zadań różnicy nie zauważysz, ja nawet nie zwracam już uwagi czy za coś jest 40 czy 140 exp.
W sumie tu chyba chodzi o to czy exp za Dzika różni się od expa za Wilka.
(zabić nietrudno jak się zna mechanikę)
(22.05.2016, 19:44:13)Memorius napisał(a): [ -> ]Jest jeszcze jeden aspekt.
Czy ktoś z szanownej publiczności widział podobne tarcze w modach nie będących Total Conversion?
Są jakieś skryty do tego upublicznione?

Tarcze są unlore w stosunku do gothica 1 czy 2, a mody w których są one dodane np. Dark Saga, są z gatunku TC,a przynajmniej jako modyfikacja np. Returning 2.0 z właściwym lore podstawki, mają mało wspólnego.
Jak dla mnie nie powinno być w ogóle tematu tarczy w gothic bo sama walka z przeciwnikiem wymaga od nas użycia mózgu i znania mechanik walki z konkretnym przeciwnikiem . Jak dla mnie takowa tarcza była by pójściem na łatwiznę jednocześnie psując oryginalność podstawy ;)
Czyli rozumiem, że do soboty trwają jeszcze ostatnie testy i dociągnięcia? A może coś konkretnego zostało jeszcze do zrobienia?
No, zostało. Gildii Paladyna muszą się przyjrzeć Prorok i Memorius, bo jest problem.
I to kolosalny albo prawie żaden.
Niestety jakos ten problem trzeba rozwiązać.

Zapewne w Rosji albo w Niemczech albo w dawnych czasach na TheModders po wrzuceniu takiego info i wyjaśnieniu o co chodzi pojawili by się zaraz skrypterzy, którzy wystąpili by z propozycją pomocy przejrzeli skrypty we właściwych miejscach i w kilka godzin problem byłby rozwiązany.
Ale  tak nie jest. Jesteśmy zdani na siebie.

i tak nie mam telefonu do Grega

aktualny przebieg prac to mozolna naprawa funkcjonalności gildii Paladyn oraz wszystkich aspektów interakcyjnych tej gildii

na szczęście znalazłem sposób jak to obejść i powinno być dobrze
może dziś około 22 będzie to definitywnie ogarnięte
To świetnie Memorius. Powodzenia! :)
jestem w połowie mniej więcej - do północy zejdzie

przy okazji wyszło kilka innych drobnych poprawek, przez co gracze w pewnych miejscach usłyszą więcej starych dubbingowanych gadek dotąd albo niedostępnych albo dostępnych w nieuzasadniony sposób w zbyt ograniczony sposób

nadal też napływają inne zgłoszenia od testerów i muszę niestety to często od razu weryfikować
w dziale niejawnym Team otrzymuje info o postępach na bieżąco w specjalnym temacie roboczym
Dobrze, pracuj sobie spokojnie. Ale jakie gadki dubbingowane były dostępne w ograniczony lub nieuzasadniony sposób?
takie tam drobne na pewne okazje
sporo tego zostało wychwycone wczesniej, ale teraz idąc po pewnej linii warunków widać to klarowniej
aktualnie jestem grubo za połową tego co trzeba zrobić
Dobre wieści. Może zdradzicie z czym problem konkretnie wystąpił? Bez zbędnych szczegółów oczywiście ;p
Przecież wyżej pisze, Mem poprawia błąd związany z gildią straż/paladyn
Takie rzeczy typu strzelanie za siebie z łuku dodaje tylko uroku :D
nie działa warunek if (hero.guild == GIL_PAL)
przez  co nie można się uczyć jak Paladyn u Paladynów , dostać serii zadań questowych opartych na tym warunku , usłyszeć gadek gildyjnychod NPC , wywołać insertów gildyjnych, omijać niektórych pułapek, wykonać niektórych zadań pobocznych, zmusić Xardasa aby poszedł do kamiennego kręgu , korzystać z przydzielonych pomieszczeń , właściwie być rozpoznawanym przez gildie , konsekrować miecza, przeczytać pulpitu w podziemach klasztoru i inne drobiazgi   Cool 


w sumie muszę przerobić 274 warunki w skryptach stosując obejście innym warunkiem
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49