Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
To by nic nie dało, teraz jest idealnie, jak komuś za trudno to mixy szybkości lu Gor na pomoc, a kombinować ci nikt nie każe. Używałem bonusów na manę od początku, a trudności nie mam wielkich.
Takie trzymanie to jest dla graczy którzy KONIECZNIE muszą mieć najlepsze staty na sam koniec bo na pewno bez tego nie ubiją Smoka ;)
Runa tp. do obozu myśliwych w globalu była, z tego co pamiętam można ją było kupić od Kiranosa ( chyba tak ) od momentu jego powrotu do obozu, natomiast fakt, przydatna by była również takowa do wyjścia z doliny.
A może runy do każdego zadania jeszcze? Nie przesadzajcie. Są mikstury szybkiego biegu i jak się wam tak spieszy, to będziecie używać do woli.
W Dolinie Przodków będzie 6 teleportów, które będzie można odblokować w 1 rozdziale. DO tego 1 runa. Mało?
Kombinowanie jest bardzo dobre w grach i przydatne w życiu ;)
Jestem za.
(16.05.2016, 15:58:30)Polo napisał(a): [ -> ]To by nic nie dało, teraz jest idealnie, jak komuś za trudno to mixy szybkości lu Gor na pomoc, a kombinować ci nikt nie każe. Używałem bonusów na manę od początku, a trudności nie mam wielkich.

Dałoby to, że np. wypicie trwałej mikstury będzie tak samo efektywne w każdym momencie gry i nikt się nie będzie zastanawiał czy wypić od razu czy później. To samo statystyki, nie muszę pamiętać o tych progach. Owszem mogę to olać, ale stracę sporo PN.

Trudność to też pojęcie względne, bo dla mnie np. Global był bardzo łatwo a dla jednych pewnie i tak będzie za trudny.
o jednej rzeczy się nie mówił tutaj
o wartości punkowej mikstur stałych Cool
oraz o progach przy których nauczyciele przestają uczyć Cool

:D
(16.05.2016, 20:35:39)chesterking napisał(a): [ -> ]No ja akurat jestem jednym z tych co trzymali wszystkie bonusy na ostatni rozdział, aby w końcu siekać, albo inaczej masakrować przeciwników. Przedtem mimo i tak niskiego poziomu trudności wolałem jeszcze bardziej go sobie nie ułatwiać. Nie chciałem przez całą rozgrywkę zabijać przeciwników rodem z amerykańskich filmów.
Tak, ale co to za frajda jak najlepsze czary czy zbroje masz tylko po to, aby polatać sobie po Dworze Irdorath?
(16.05.2016, 21:51:34)Memorius napisał(a): [ -> ]o jednej rzeczy się nie mówił tutaj
o wartości punkowej mikstur stałych Cool
oraz o progach przy których nauczyciele przestają uczyć Cool

:D
No jakby wino było miksturą stałą, to dla punków miałoby wartość bezcenną, chociaż i tak ma:)

Są chyba nauczyciele bez limitów o ile się nie mylę, chyba że w Przeznaczeniu będzie inaczej.
nie ma i nigdy nie bylo w skryptach G2 nauczycieli bez limitów sily i zręczności oraz many
sterują tym specjalne warunki skryptowe - które pozwolilismy sobie z lekka zmodyfikować
Chyba też nie co oszczędzać i chodzić z byle czym,no bo do tego Dworu Irdorath najpierw trzeba dojść.A w modzie nie będzie to raczej takie proste.
Najlepsze jest to,że w Przeznaczeniu wszyscy cieszyli się zadaniami, dialogami, wizualizacjami a nikt z testerów nie przejmował się takim rzeczami i podobne pytania w dziale niejawnym nigdy nie padaly a i takich dyskusji nie było.
Podobnie zresztą jak przy okazji dyskusji na temat G2 NK.
Grali, cieszy się grą, a nie siedzieli z kartką i przeliczali punkty.
Dobra, kazdy ma inne zachcianki.
Dobrze, ze nie robicie moda pod jedną osobe tylko pod siebie i tak trzymac.
(16.05.2016, 21:51:34)Memorius napisał(a): [ -> ]o jednej rzeczy się nie mówił tutaj
o wartości punkowej mikstur stałych Cool
oraz o progach przy których nauczyciele przestają uczyć Cool

:D

Coś więcej? ;p
Świetnie, że dialogi i zadania stanowią trzon modyfikacji, ale jednak 'fizyczna' płaszczyzna także jest istotna, więc by dobrze rozplanować rozdawanie punktów, trzeba doskonale znać mechanikę ich działania, tj. progi itp.
Jest jedna rzecz, której się nigdy nie przeskoczy, a mianowicie dwóch równoległych dróg zwiększania atrybutów podstawowych.
Czyli tego, że zdolny alchemik może zostać wielkim siłaczem albo pilny uczeń ciułający puinkty na naukę u nauczycieli także nim zostaje.
Do tego dochodzi sprawa tabliczek oraz tzw bonusów specjalnych typu "siła Erola".

Powiem tak - po żmudnych próbach balansowych udało się nad z dużą dokładnością ustalić górny limit siły , zręczności i many w grze.
Po prostu wiemy ile można max wyciągnąć dopływając do Irdorath czy na kolejne rozdziały i pod to ustawiliśmy w dużej mierze całość.
W G2 P nie ma jakiegoś tam rozdziałowego podnoszenia statów ścierwojada bo to R4 czy coś.
To bzdura logiczna a my o logikę bardzo dbamy.
Rzutem na taśmę usunięte zostało zadanie pod tytułem "Paczka dla Sędziego", jako nielogiczne w przypadku grania jedną z gildii oraz wszystkich w pewnym warunku rozdziałowym.
Zastąpi je zadanie lore na R1 do R5 wiążące pewne miejsca i osoby w uporządkowaną całość.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49