Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Cytat:Chodzi o to że Garond nie ma dialogu o ubitych smokach?

nie tylko
starą piramidę z licznikiem w tle zastąpię "pancernymi" skryptami na prostych jednoznacznych warunkach
od razu zaznaczam, że w Przeznaczeniu smoki zabija się w ściśle określonej kolejności i teraz chocby gracz zjadł klawiaturę to tego w żadem sposób nie przeskoczy
może dziś uda mi się całość zmontować na nowo dla smoków, Orika , Garonda oraz postaci zależnych (Biff, Cipher oraz Rod)
na pewno zniknie z gry stary plik B_AssignDragonTalk_Main - to na 100%
oczywiście stare dubbingowane dialogi zostaną zachowane , przy czym usunięte bedą wszystkie opcje PERMANENT  = TRUE; u Garonda i Orika

nowe skrypty do smoków są gotowe
Brawo! A jak tam testy, dobijacie już do Irdorath? ;p I jak ten problem z Łowcami Smoków?
testerzy są ślamazarni i nieudolni oraz się lenią, więc do Irdorath jeszcze daleko - 
a mówiąc poważnie  to w G2 P droga od smoków do DI jest baaardzo daleka - to nie jest powycinany R5 z G2 NK

co do Łowców Smoków - tu jest wszystko OK poza tym, że nie bardzo jest komu dokończyć testów tej gildii...
(11.05.2016, 23:11:24)Memorius napisał(a): [ -> ]testerzy są ślamazarni i nieudolni oraz się lenią, więc do Irdorath jeszcze daleko - 
a mówiąc poważnie  to w G2 P droga od smoków do DI jest baaardzo daleka - to nie jest powycinany R5 z G2 NK

co do Łowców Smoków - tu jest wszystko OK poza tym, że nie bardzo jest komu dokończyć testów tej gildii...

czyli mam rozumieć że testy stoją obecnie na rozdziale 5 , tak . Na the modders widziałem zapaleńca który nazwał swój mod który chciał wykonać tak samo , ale skończyło się na tym że przestał dawać znaku życia , chodzi mi o theblues , czy nazwa moda , była zaczerpnięta z tego tematu na forum http://themodders.org/index.php?topic=21301.0
Akurat u nas nazwa nie została wzięta znikąd. Ma ona odzwierciedlenie podczas gry. Śmiać się chce czasami z tego theblues
tytuł gry wymyśliliśmy kiedyś z Ahnbaelem na gg

tego TheBlues znam - śmieszny gimbus , którego nawet Jasiu wyrzucił z QupaTeam bardzo szybko


Cytat:czyli mam rozumieć że testy stoją obecnie na rozdziale 5

nie u wszystkich , za co pewien z nich otrzymał dziś ode mnie łagodną reprymendę słowną, bez wpisania do akt
Pora na nowe pytanie dotyczące Przeznaczenia i rozgrywki w owym zawartej. Czy w grze pojawiają się zlecenia z limitem czasu, w którym musimy się zmieścić, aby owo wykonać? Załóżmy, że musimy dostarczyć mleko do karczmy w przeciągu dwóch dni, bo w innym razie się ono zepsuje i nasi spragnieni wędrowcy w geście oburzenia rzucą kubkiem o ścianę a zleceniodawca raczy nas zwyzywać i nie powierzyć więcej zadań. Czy w grze pojawiają się takie questy, które możemy zawalić, bo przespaliśmy określony termin lub nie zebraliśmy określonych przedmiotów na czas? Z góry dziękuję za odpowiedź i życzę powodzenia przy dalszych testach.
Nie udziwniamy pod tym względem, zadań na czas nie ma... jeśli nie liczyć wyleczenia ze wścieklizny. Tej kwestii gracz nie powinien odkładać na zbyt długo. Ale powiem, że nikt nie zająknął się i na luzie ją wykonał.
Zawsze mnie bolało jak R5 w podstawce był bardzo krótki.
Tym bardziej że zdobywało się wtedy te zajebiste pancerze Paladyna bądź Ciężki łowcy.
Swoją drogą inne pytanie, czy każda gildia główna zarówno nowa jak i stara ma jakieś nowe zadania frakcyjne?
Czy większość roboty poszła na te nowsze organizacje?
(12.05.2016, 18:03:18)Hosni napisał(a): [ -> ]Swoją drogą inne pytanie, czy każda gildia główna zarówno nowa jak i stara ma jakieś nowe zadania frakcyjne?

Tak, i to całkiem sporo, roboty wam nie zabraknie w każdym razie.
(12.05.2016, 18:03:18)Hosni napisał(a): [ -> ]Zawsze mnie bolało jak R5 w podstawce był bardzo krótki.

Noo, trochę tu doszło, i to ciekawych rzeczy.
Jeszcze kontynuując,to zadania w głównym wątku są bardziej rozszerzone?
Jak np.w MT z kamieniem ogniskującym albo księgą dla Saturasa.
unikaliśmy tworzenia łaciatych dubbingowano - czytanych dialogów w powszechnie znanych zadaniach
z tego wynika że ich kształt zasadniczy nie uległ zmianie ale często obwarowane są dodatkowymi warunkami związanymi z nowymi zadaniami
pewna liczba zadań tzw zasadniczych została skryptowo dopasowana do logiki G2 P, ponadto z niektórych zadań wydzielono nowe
z innych zmian to np usunięcie prowadzącego donikąd zadania Poszukiwacze z G2 NK i tu rozwiązaliśmy sprawę inaczej.
Jako że tutaj wątpliwości zostały rozwiane chciałbym dopytać jeszcze w pewnej kwestii. Czy w Przeznaczeniu można znaleźć zadania typu 'quiz wiedzy'? Mam tu na myśli rozmowę Bezimiennego z Quarhodronem, gdzie musimy zmierzyć się z pytaniami, na które odpowiedzi możemy znaleźć w czasie rozgrywki. Tylko na tyle skomplikowane, że po udzieleniu pierwszej złej odpowiedzi nie jesteśmy o tym informowani, co byśmy się głowili, gdzie mogliśmy popełnić błąd i że musimy coś doczytać. Wiem, że jest to trudniejsze do zrobienia niż rozmowa z Corristo w Gothic, gdzie zła odpowiedź jest znana już po jej zaznaczeniu, no ale osobiście z chęcią zobaczyłbym przynajmniej jedno takie zadanie więcej. Pozdrawiam :)
Tak jest takie zadanie, autorstwa Titufa.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49