Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
Każde wgrywanie save z poprzedniej wersji na wersję nowszą może prowadzić do jakichś błędów.
Stanowczo odradzam takie akcje.
Jakiekolwiek dyskusje o błędach w grze w sytuacji wykorzystywania save niższych wersji do grania na wyższych będą ignorowane.
Miło mi poinformować, że gotowa jest wersja 1.3 G2 Przeznaczenie.
Dziś Prorok przygotował i wrzucił instalkę , która jutro zostanie upubliczniona na forum.
Lista zmian zostanie upubliczniona w oddzielnym temacie.
Wersja ta zastąpi w downloadzie wersję 1.2 a lista zmian zostanie podana łącznie dla obu wersji.
No kurcze blade. Jeszcze jednej wersji nie skończyłam, a tu już następna :/
Spokojnie, dograsz na starej, a jak będziesz wracać jeszcze do gry - zagrasz w nową!
Za późno. Rozpoczęłam nową grę na nowej wersji :D
Downloadem wersji 1.3 G2 Przeznaczenie ekipa Destiny Team kończy prace nad tą modyfikacją.
Nie będzie już żadnych przeróbek i poprawek, chyba że coś wyskoczy nagle w trybie awaryjnym.
Nie przyjmujemy już  żadnych sugestii zmian, poprawek literówek czy interpunkcji.
Zapewne jest tego w stosunku do objętości bardzo mało, zresztą jak widać nikt już od dawna niczego nie zgłasza.
W tym momencie chciałbym podziękować wszystkim osobom zaangażowanym w ten projekt za wkład, za pomoc i za wszelkie wsparcie jakie zostało udzielone przy jego realizacji. ;)
Zaszły pewne nowe okoliczności związane z przygotowywaną wersją 1.4 dla pakietu SPECIAL EDITION.

Oprócz przygotowywanych drobnych  poprawek i zmian skryptowych będących przedmiotem dyskusji w oddzielnym temacie,
Prorok, dysponujący teraz nieco większa ilością wolnego czasu postanowił popracować jeszcze solidnie nad przebudową zena Dolina Przodków. Proponowany przez niego zakres prac jest duży i powinien wpłynąć dodatnio zarówno na optymalizację jak i na estetykę tego obszaru gry.
W związku z tym i jeśli to wypali, to wersja SPECIAL EDITION zostanie udostępniona dla wszystkich graczy w ogólnodostępnym downloadzie jako definitywnie już ostateczna wersja G2 Przeznaczenie.
Świetne wieści, teraz pytanie, czy w związku z tym i z faktem, że będziecie mieli więcej czasu za sprawą zakończenia prac nad Epilogiem, reszta Ekipy również spróbuje coś jeszcze wycisnąć więcej z samego Przeznaczenia? Chodzi mi o jakieś większe zmiany, niźli tylko poprawa błędów wychwyconych. Uważam, że Przeznaczenie jest najlepiej dopracowanym modem na rynku, ale nigdy nie jest tak dobrze... Na razie bez konkretów - badam tylko czy są jeszcze jakieś chęci.
(29.03.2017, 18:12:33)Token napisał(a): [ -> ]Chodzi mi o jakieś większe zmiany, niźli tylko poprawa błędów wychwyconych.
większe zmiany wymagają testów, a na to już teraz nikt z ekipy nie ma ochoty
cos nieinwazyjnego typu dialogi lore czy specjalne w planie drugim czy trzecim są możliwe, ale generalnie raczej chyba nic więcej
dodawanie zadania - przynieś mi miecz jest bez sensu, a ryzykować błędy w rzeczach rozbudowanych i finezyjnych nie będziemy
tak jak napisaliśmy w innym temacie - nasz czas w moddingu minął
Ja tam mam zawsze ochotę na testy :>
Rozumiem. W każdym razie gdyby coś do zmodernizowania mieszczącego się w tych wytycznych przyszło mi do głowy, to będę pisał.
Rozpoczęły się realne prace skryptowe nad wersją 1.4 (SPECIAL EDITION).

Na początek wprowadzone zostały poprawki literówek i interpunkcji, wykryte przez graczy, głownie przez Tokena.
Nie wszystkie zgłoszenia weszły, bo niektóre odrzuciłem.
W razie czego czekamy na dalsze.
Teraz przejdziemy do spraw stricte skryptowych, dotyczących zadań i gameplaya, opartą o nasze obserwacje i badanie skryptów, oraz sugestie graczy we wiadomym temacie.

Za jakiś czas ujawnimy pierwszy raport z listą zmian dokonanych w stosunku do wersji 1.3

już mamy zrobione tak że teraz nazwy zwojów magicznych wyświetlają się w zenie 
ponadto wstawiony został nowy układ dialogów z Gorem i teraz jego wykład o zasadach współpracy jest jednorazowy

niestety mam problem z funkcjonalnością proponowanego do przywrócenia zwoju Przemiana w Polną Bestię, bo Bezi się nie chce przemieniać /(*
na razie zmieniłem skrypt na inny i może zadziała - co sprawdzimy w testach Epilogu
(22.03.2017, 13:11:23)Token napisał(a): [ -> ]Drobna rzecz, ale może znajdziecie chwilę na poprawienie tego. Otóż jest pewna niedokładność w wyświetlaniu nazw przy osełce do mieczy. Przykładowo ostrząc topór wytwarzamy zwykły topór dwuręczny, a napisane przy ostrzeniu jest, że to zwykły topór bojowy. Niewykluczone, że są też inne niedokładności.

tylko ten topór wyświetlał się nieprawidłowo
poszedłem jednak dalej i teraz - z zardzewiałego miecza 1H można uzyskać po nabyciu doświadczenia w ostrzeniu (10 mieczy) - także Chłopski Miecz
teraz z Ostrza robimy nie Krótki Szeroki Miecz a Szpadę

oczywiście skrypt niczym nie ogranicza stworzenie możliwości ostrzenia dowolnej broni - jest to zależne tylko od dodania kolejnego wariantu, ale tworzenie Ostrego..... chyba nie jest graczowi potrzebne?
zgodnie z życzeniem - teraz klucz do wieży kradniemy nie Wambo, a innemu Strażnikowi Miejskiemu
Cytat:Jest możliwe, że zrobimy tak, by zadanie "Zemsta Damy można było wziąć także w R5 , a nie tylko w R4 jak do tej pory.
Bedzie to jednak zależało od tego, czy jest to teraz możliwe skryptowo, ale sądzę że tak.


teraz Karrasa można zapytać o Lottę także w R5 a nie tylko w R4 i gracz mam mozliwość ukończenia tego mini wątku gdy zapomniał zrobić to w R4 :>
usunąłem z grona handlarzy, u których tworzą się "ratunkowe" zwoje do produkcji run Engora i Orlana, zostało więc tylko trzech, ale też już bez tworzenia u nich zwojów potrzebnych do produkcji run Mrocznych.
Ja nie proponuję, byście to wstawiali (choć wygląda to super IMO i gdyby się dało...), ale tak chciałbym zapytać - co o tym sądzicie? Z tego co wiem to zostało już wydane wraz z wszelakimi skryptami.
https://www.youtube.com/watch?v=9CrFlxo21Qw
Akurat jestem dłuższy czas w Jarkendarze jako Mag Wody i brakuje mi stołu runicznego w miejscu pobytu Magów. Czy jest możliwość dołożenia go w tym miejscu?
Nawet jeśli nie ma to i tak nie dostanie dodany, bo to ingerencja w zen.
Każda ingerencja w zen wymaga potem sprawdzenia funkcjonalności całości zena, a tego nie ma komu zrobić.
Dodanie tego to nie to samo co dodanie roślinki czy NPC.

(01.04.2017, 22:56:59)Token napisał(a): [ -> ]Ja nie proponuję, byście to wstawiali (choć wygląda to super IMO i gdyby się dało...), ale tak chciałbym zapytać - co o tym sądzicie? Z tego co wiem to zostało już wydane wraz z wszelakimi skryptami.
https://www.youtube.com/watch?v=9CrFlxo21Qw
ktoś tego gdzieś używał w jakimś modzie?
czy to tylko taka prezentacja pewnego rodzaju animacji?
nie bardzo widzę sens implementacji takich rzeczy, skoro nie ma możliwości sprawdzenia jakie błędy może wywołać w G2 P
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49