Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Przebieg prac nad Przeznaczeniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
rzecz gustu

natomiast łatwiej przełknąć bez odruchu wymiotnego Parówkę Śnaidaniową z Lidla niż text gimbazy "O! Pancerze z CZ"

Ponadto unikamy opcji typu -- "O ja się przyczyniłem bo moje modele sa w tej grze".
Z polskich modeli jest pewna liczba rzeczy od Rysy z woga jest też 30 nowych gęb przygotowanych przez jednego z tymczasowych wspólpracowników
co jeszcze? dokładnie nie pamiętam, ale się to wszystko pokaże w credits
bardzo fajnie że gra jest przedłużana dodatkowymi zadaniami , jeżeli faktycznie jest około 600 zadań , to jest to 2 razy tyle co w wersji oryginalnej , w końcu w każdym rozdziale będzie co robić i nie trzeba będzie pędzić do przodu , tylko powoli zwiedzać wszystko dookoła .
Dokładnie !! i to jest to co lubię wykonywać wszystkie zadania poboczne zanim ruszę główną fabułę dalej :D
Cytat:bardzo fajnie że gra jest przedłużana dodatkowymi zadaniami , jeżeli faktycznie jest około 600 zadań , to jest to 2 razy tyle co w wersji oryginalnej

jest RÓWNO 600 zadań
w G2 NK było równo 200 - około 15 z nich usunęliśmy
(03.05.2016, 22:04:53)Memorius napisał(a): [ -> ]
Cytat:bardzo fajnie że gra jest przedłużana dodatkowymi zadaniami , jeżeli faktycznie jest około 600 zadań , to jest to 2 razy tyle co w wersji oryginalnej

jest RÓWNO 600 zadań
w G2 NK było równo 200 - około 15 z nich usunęliśmy

ten mod można będzie potraktować jako gothic 5 w świecie gothica 2 , głównie ze względu na dużą ilość npc i zadań , oraz pewne zmiany mechaniki gry
Wychodząc z założenia, że
Cytat: Przecież już samo modyfikowanie lub dodawanie historii jest samo w sobie unlore

to nie ma mowy o lore w żadnym modzie. Jest jednak sporo niedopowiedzeń oraz nie wyjaśnionych tajemnic. I jeśli modyfikacja je wyjaśnia w sposób logiczny i prawdopodobny, to chyba to jest to, o co chodzi. Np w zadaniu odebrania od Xardasa pisma dla Pyrokara, ten mówi, że musimy zdobyć wkład do długopisu, bo stary już mu się wypisał i nie da nam tej wiadomości. Lore? No, nie! Ja fachowcem nie jestem, ale tak wytłumaczyłbym to...
Nad Przeznaczeniem to Polo nie pracujemy aż tak długo, może niebawem roczek stuknie. Ale w tym czasie w teamie przewijali się różni i różniści pomagierzy i fachowcy. Ekipa nigdy liczna nie była, ale od jakiegoś czasu wszystko opiera się na Memo i Proroku - reszta to testerzy/maniacy, którzy czasem może i mają dosyć wszystkiego, ale ja tak mam tylko przez dzień, dwa. Zaraz odpalam kompa znowu... to już choroba czy uzależnienie? Sam nie wiem.
To o co warte uwagi i wycięte zostało dodane, co nie znaczy że jest tam w tych skryptach niewiadomo co, jest znacznie mniej  rzeczy godnych uwagi niż się zdaje przeciętnemu graczowi
pewne rzeczy zostały z oryginału wycięte i bardzo dobrze się stało

co do Lore - unlore jest gdy Hagen  jest piratem, Lucy nie jest żoną Alwina tylko np Fellana a zabijamy nie smoki a gigantyczne chrząszcze
uważam że Przeznaczenie ma najbardziej spójne z oryginałem i G1 Lore ze wszystkich modów jakie do tej pory ukazały się w opcjach non total conversion , porównywalne w spójności tylko z Velaya, ale jak wiadomo Velaya to tylko jeden zen i jeden fragment historii 


Cytat: Jak długo już zajmujecie się modyfikacją i jak wiele osób przewalało się przez Wasz skład,


za długo
zbyt wiele

Wilk

A Dolina Przodków jest Lore czy Unlore?
jest równie Lore jak Jarkendar ponieważ zachowuje jedność miejsca akcji z gry Gothic -czyli wyspę Khorinis
jest tysiąc razy bardziej Lore niż jakieś Etlu na zadupiu świata gdzie bezi dostaje się  teleporterem i posłusznie wraca na miejsce swojego uwięzienia
oraz milion razy bardziej Lore od pięknego skądinąd Miasta Orków , które nagle wyrosło w miejscu gdzie niecały miesiąc wcześniej bezi ganiał za harpiami goblinami trollem
czyż nie?

Pirania miała w zamyśle stworzenie drugiego dodatku do G2 NK poprzez dodanie kolejnego obszernego zena do wyspy z nową historią dodatkową.
My tę wizję doprowadziliśmy do końca, korzystając po części z tego co stworzyli Rosjanie w nigdy nie ukończonym projekcie Global.
Sam świat Doliny Przodków w żadnym miejscu nie jest Unlore, zbudowany został bowiem z elementów typowych dla podstawowej wersji gry - krajobrazów, bestariusza, flory oraz pozbawiony jest anachronizmów.
Zasiedlają go ludzie o zdolnościach i problemach takich samych jak tych w mieście czy w GD.
czyż nie?
Nie przerzucajcie i na to forum tej śmiesznej dyskusji o lore. Memorius ma tutaj całkowitą rację^^
w ramach kolejnych "szlifów" poprawiony został respawn potworków w Dolinie Przodków oraz pojawiła się pewna niezwykle ważna zmiana dotycząca finału Starozytnego Kultu niedostępna w bieżącej wersji testowej COMPLEX.
Mam nadzieję, że to już ostatnia tak znacząca zmiana przed złożeniem ostatecznej wersji dla graczy.
Ogólnie respawn rozumiem tradycyjjnie co rozdział? Co do poważnych zmian, zgadzam się, kiedyś trzeba skończyć ;)
Tak, ponadto niektóre potwory się insertują przy otrzymywaniu zadań, ale to chyba nic nowego.
Cytat:Ogólnie respawn rozumiem tradycyjjnie co rozdział?

nie
nietradycyjnie według innego schematu różnego dla każdego  zena
O! Coś więcej? ;p
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49