Rozpoczęły się realne prace skryptowe nad wersją 1.4 (SPECIAL EDITION).
Na początek wprowadzone zostały poprawki literówek i interpunkcji, wykryte przez graczy, głownie przez Tokena.
Nie wszystkie zgłoszenia weszły, bo niektóre odrzuciłem.
W razie czego czekamy na dalsze.
Teraz przejdziemy do spraw stricte skryptowych, dotyczących zadań i gameplaya, opartą o nasze obserwacje i badanie skryptów, oraz sugestie graczy we wiadomym temacie.
Za jakiś czas ujawnimy pierwszy raport z listą zmian dokonanych w stosunku do wersji 1.3
już mamy zrobione tak że teraz nazwy zwojów magicznych wyświetlają się w zenie
ponadto wstawiony został nowy układ dialogów z Gorem i teraz jego wykład o zasadach współpracy jest jednorazowy
niestety mam problem z funkcjonalnością proponowanego do przywrócenia zwoju Przemiana w Polną Bestię, bo Bezi się nie chce przemieniać /(*
na razie zmieniłem skrypt na inny i może zadziała - co sprawdzimy w testach Epilogu
(22.03.2017, 13:11:23)Token napisał(a): Drobna rzecz, ale może znajdziecie chwilę na poprawienie tego. Otóż jest pewna niedokładność w wyświetlaniu nazw przy osełce do mieczy. Przykładowo ostrząc topór wytwarzamy zwykły topór dwuręczny, a napisane przy ostrzeniu jest, że to zwykły topór bojowy. Niewykluczone, że są też inne niedokładności.
tylko ten topór wyświetlał się nieprawidłowo
poszedłem jednak dalej i teraz - z zardzewiałego miecza 1H można uzyskać po nabyciu doświadczenia w ostrzeniu (10 mieczy) - także Chłopski Miecz
teraz z Ostrza robimy nie Krótki Szeroki Miecz a Szpadę
oczywiście skrypt niczym nie ogranicza stworzenie możliwości ostrzenia dowolnej broni - jest to zależne tylko od dodania kolejnego wariantu, ale tworzenie Ostrego..... chyba nie jest graczowi potrzebne?
zgodnie z życzeniem - teraz klucz do wieży kradniemy nie Wambo, a innemu Strażnikowi Miejskiemu
Cytat:Jest możliwe, że zrobimy tak, by zadanie "Zemsta Damy można było wziąć także w R5 , a nie tylko w R4 jak do tej pory.
Bedzie to jednak zależało od tego, czy jest to teraz możliwe skryptowo, ale sądzę że tak.
teraz Karrasa można zapytać o Lottę także w R5 a nie tylko w R4 i gracz mam mozliwość ukończenia tego mini wątku gdy zapomniał zrobić to w R4
usunąłem z grona handlarzy, u których tworzą się "ratunkowe" zwoje do produkcji run Engora i Orlana, zostało więc tylko trzech, ale też już bez tworzenia u nich zwojów potrzebnych do produkcji run Mrocznych.